|
Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Сер 26 бер, 2025 09:32
melkh написав:to Sense: Чи є зараз проблеми з купівлею ОВДП, намагаюся купити,але пише: неправильно введений КЕВ код, але вводжу правильно.
це значить шо у вас закінчився сертифікат. він в алці тільки пів року дійсний. вводьте 3 рази, воно так і буде писати шо неправильно і потім дасть пере випустити КЕП (з дія шерінгом і анкетою)
-
24589
-
-
- Повідомлень: 196
- З нами з: 08.06.23
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 23 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 26 бер, 2025 10:06
24589 написав: melkh написав:to Sense: Чи є зараз проблеми з купівлею ОВДП, намагаюся купити,але пише: неправильно введений КЕВ код, але вводжу правильно.
це значить шо у вас закінчився сертифікат. він в алці тільки пів року дійсний. вводьте 3 рази, воно так і буде писати шо неправильно і потім дасть пере випустити КЕП (з дія шерінгом і анкетою)
Дякую, я так і зрозумів,що щось тут не так, тому що код ТОЧНО вводив, але не пропускало.
-
melkh
-
-
- Повідомлень: 1020
- З нами з: 14.07.10
- Подякував: 7 раз.
- Подякували: 86 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 26 бер, 2025 10:47
Shaman написав:раніше при поповненні карток дві картки, два номера - можна спокійно поповнювати по 10 т грн в кожній мережі. зараз щось з сенс проблеми. Тепер що, банк обмежує поповнення по людині, а не по картці? причому збої навіть EasyPay та City24 - хоча мережі різні
Ліміт як в терміналах city24, так і в терміналах EasyPay діє одразу на картку та мобільний номер телефона. Наприклад, поповнити 2 різні картки за одним номером телефону буде недоступно, оскільки спрацює ліміт на номер телефону, водночас поповнити 1 картку двома різними номерами телефону також не вийде, спрацює ліміт картки. З повагою, Володимир 💎
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13113
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1411 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
1
Додано: Сер 26 бер, 2025 11:16
Shaman написав:раніше при поповненні карток дві картки, два номера - можна спокійно поповнювати по 10 т грн в кожній мережі. зараз щось з сенс проблеми. Тепер що, банк обмежує поповнення по людині, а не по картці? причому збої навіть EasyPay та City24 - хоча мережі різні
Подякуй товарищу Howl. Він дуже переймався такою "несправидливістю" і жалівся в банк.
-
Кочевник
-
-
- Повідомлень: 2494
- З нами з: 16.02.17
- Подякував: 399 раз.
- Подякували: 189 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 26 бер, 2025 18:56
Sense Bank написав:Будемо раді, якщо ви оціните усі плюси й надасте ваш фідбек 😁 З повагою, Володимир 💎
До персонального менеджера не добрался, но есть отзыв по отделению (Киевское №25), негативный. Зашёл в отделение - хотел получить неименную АТБ-карту, чтобы заменить виртуальную. 1. Сотрудницы общались с видом "опять эти клиенты! ̶П̶о̶о̶б̶щ̶а̶т̶ь̶с̶я̶ поработать не дадут!" (мелочь,а неприятно) 2. Заявили, что "мы не можем просто так дать вам неименную карту. Открывай приложение, будем добавлять при нас" Почему, например, Приватбанк может, а Сенс нет? И почему через моё приложение, а не через их программу? 3. Неименных карт в наличии не оказалось. (хромает логистика, однако) 4. Предложили попробовать поискать неименную АТБ-карту в другом отделении. Здесь имею вопрос. Коллега-форумчанин вчера писал, что если есть перс.менеджер, то в другом отделении могут обслуживать по "особому" регламенту. Sense Bank, шо мне делать? Имеет смысл идти в другое отделение?
-
Driver
-
-
- Повідомлень: 439
- З нами з: 13.06.16
- Подякував: 75 раз.
- Подякували: 27 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 26 бер, 2025 19:05
Driver написав:Коллега-форумчанин вчера писал, что если есть перс.менеджер, то в другом отделении могут обслуживать по "особому" регламенту.
Бояться этого регламента не надо  Просто, если там очередь к обычному менеджеру, то есть смысл сразу спросить куда в этом отделении идти людям с персменом. Вообще Алка карты получать обычно на Новую Почту отправляет. В принципе, оно удобно и довольно быстро приезжает. Только при перевыпусках не угадаешь: нужно самому заказывать на НП или они уже сами на отделение отправили и эта карта тебя может уже недели рядом с персменом ждёт, а персмен об этом ни слуху, ни духу и от тебя же об этом узнаёт.
Востаннє редагувалось moveton в Сер 26 бер, 2025 19:09, всього редагувалось 1 раз.
-
moveton
-
-
- Повідомлень: 5659
- З нами з: 23.03.18
- Подякував: 62 раз.
- Подякували: 692 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
6
Додано: Сер 26 бер, 2025 19:08
moveton, так это именные отправляют Новой почтой. Неименные в отделении выдаются. Если есть в наличии, of course 
-
Driver
-
-
- Повідомлень: 439
- З нами з: 13.06.16
- Подякував: 75 раз.
- Подякували: 27 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 26 бер, 2025 19:13
Driver написав:moveton, так это именные отправляют Новой почтой. Неименные в отделении выдаются. Если есть в наличии, of course 
Так в том-то и дело, что обычно в отделении их нет. А так тыкнул в приложении и точно через НП через несколько дней забрал. И в отделении призывают к тому же. Или есть какой-то прикол в анонимной, что специально за ней стоит гоняться? Чтобы нарушить соглашение с банком, дать ей пользоваться другому человеку и никто не удивлялся, что у женщины на карте "Фёдор" написано? Да право слово, и так никто не будет.
-
moveton
-
-
- Повідомлень: 5659
- З нами з: 23.03.18
- Подякував: 62 раз.
- Подякували: 692 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
6
Додано: Сер 26 бер, 2025 19:32
Sense Bank написав:Якщо є потреба, то так, при невідповідності критеріям — буде перегляд і персонального менеджера заберуть 😔
1 Протягом якого часу відбувається перегляд невідповідності критеріям? 2 Якщо персонального менеджера забирають, то банк про це повідомить, як повідомляє при його призначенні?
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6329
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 580 раз.
- Подякували: 1135 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Сер 26 бер, 2025 20:04
Driver написав: Sense Bank написав:Будемо раді, якщо ви оціните усі плюси й надасте ваш фідбек 😁 З повагою, Володимир 💎
До персонального менеджера не добрался, но есть отзыв по отделению (Киевское №25), негативный. Зашёл в отделение - хотел получить неименную АТБ-карту, чтобы заменить виртуальную. 1. Сотрудницы общались с видом "опять эти клиенты! ̶П̶о̶о̶б̶щ̶а̶т̶ь̶с̶я̶ поработать не дадут!" (мелочь,а неприятно) 2. Заявили, что "мы не можем просто так дать вам неименную карту. Открывай приложение, будем добавлять при нас" Почему, например, Приватбанк может, а Сенс нет? И почему через моё приложение, а не через их программу? 3. Неименных карт в наличии не оказалось. (хромает логистика, однако) 4. Предложили попробовать поискать неименную АТБ-карту в другом отделении. Здесь имею вопрос. Коллега-форумчанин вчера писал, что если есть перс.менеджер, то в другом отделении могут обслуживать по "особому" регламенту. Sense Bank, шо мне делать? Имеет смысл идти в другое отделение?
Не понял! Вот все эти вопросы скопипастите своему персмену в Вайбер и укажите в каком отд-и вам удобно оформить мнгновенку.. И ждите... Ну може на сл. день все порешает 
-
Amethyst
-
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Повідомлень: 6487
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 495 раз.
- Подякували: 1281 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
1
1
10
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: wolt450 і 1 гість
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
1254 |
300955 |
|
|
16 |
24832 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|