Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 13811382138313841385 ... 1444>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 106
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
8%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
18
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 106
Повідомлення Додано: Сер 26 бер, 2025 21:23

  Driver написав:moveton, так это именные отправляют Новой почтой.
Неименные в отделении выдаются.
Если есть в наличии, of course :x

в атб купи неіменну, правда теж саме сенса треба пошукати. 50 грн за пластик повернуть на рахунок
24589
 
Повідомлень: 195
З нами з: 08.06.23
Подякував: 0 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 28 бер, 2025 14:22

  lov2108 написав:А хтось вже стриг горіхи з EasyPay?
Чи варто проходити ідентифікацію за умовами акції?

Так нараховують, по 500 горіхів на місяць, але лише перші 5 операцій після індентифікації через ДІЮ вперше.
Максимум виходить за два місяці 750 горіхів десь...й дзвінок фінмоніторингу банку гарантовано ;)
BBC
Аватар користувача
 
Повідомлень: 14395
З нами з: 12.08.10
Подякував: 1105 раз.
Подякували: 1199 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 28 бер, 2025 16:09

  Howl написав:
  Sense Bank написав:Якщо є потреба, то так, при невідповідності критеріям — буде перегляд і персонального менеджера заберуть 😔
1 Протягом якого часу відбувається перегляд невідповідності критеріям?
2 Якщо персонального менеджера забирають, то банк про це повідомить, як повідомляє при його призначенні?

1 Точні терміни перегляду сегменту клієнта для пониження розголошувати не можемо, але зазначу, що це відбувається кілька разів на рік.
2 Послуга Персонального сервісу не надається починаючи з наступного дня після пониження сегменту. Інформування не відбувається.

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13112
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1411 раз.
 
Профіль
 
2
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 28 бер, 2025 20:39

Re: Sense Bank

  Sense Bank написав:...Інформування не відбувається.
Виходить, що клієнт дізнається про зникнення персонального менеджера раптово, коли він вирішив цим сервісом скористатися. Було б добре, що клієнта інформувати про це.
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6329
З нами з: 08.03.18
Подякував: 580 раз.
Подякували: 1135 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 28 бер, 2025 20:45

  Howl написав:Виходить, що клієнт дізнається про зникнення персонального менеджера раптово, коли він вирішив цим сервісом скористатися. Було б добре, що клієнта інформувати про це.

Может ещё и тогда, когда тот ПМ увольняется, что в среднем раз в год? Фантастика же :lol:
Востаннє редагувалось moveton в П'ят 28 бер, 2025 20:48, всього редагувалось 1 раз.
moveton
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5658
З нами з: 23.03.18
Подякував: 62 раз.
Подякували: 692 раз.
 
Профіль
 
5
Повідомлення Додано: П'ят 28 бер, 2025 20:45

Re: Sense Bank

  BBC написав:Максимум виходить за два місяці 750 горіхів десь
Вы ничего не путаете? В правилах акции - так:
4.1.1. Заохоченням є нарахування Виконавцем Акції Учаснику Акції на бонусний рахунок фізичної
особи АТ «СЕНС БАНК» в мобільному платіжному застосунку “SENSE SUPERAPP” у розмірі 0,5%
від суми поповнення, та обмежується:
а) кількістю 5 (п’ять) разів протягом дії Акції; та
б) загальною кількістю 500 (п’ятсот) бонусів за весь строк дії Акції.


Кстати имхо сами правила немного "по дебильному написаны" (случайно ли?). К примеру понятно, что не все карты берут участие, но прямое исключение в правилах акции только одно:
2.2.Обмеження.
Не можуть бути Учасниками Акції:
- здійснюють переказ коштів з поповнення поточного рахунку, до якого випущено Картку, емітовану на фізичну особу підприємця або корпоративну картку...

Но оказывается еще очень важный пункт правил звучит так:
2.1. Акційні умови автоматично поширюються на споживачів платіжних послуг Партнера, які в сукупності відповідають наступним умовам:
...
- здійснюють переказ коштів з поповнення власного рахунку, до якого емітована платіжна картка, яка приймає участь в програмі винагород «Cash’u club», правила якої розміщені на офіційному сайті Виконавця https://sensebank.ua/regulations-cashu(Бізнес-карти не беруть участь в Акції) за допомогою платіжних терміналів Партнера Акції.

Опять таки упомянуто, что бизнес карты не принимает участие, а про к примеру ту же "выгоду" нигде прямо не написано. Более того при пополнении "выгоды" в самом сса гордо красуется название операции как "EasyPay поповнення з кешбеком" а кэшбека естественно нет и поддержка лишь разводит руками не понимая почему так. Просто риторический вопрос к устроителям акции от банка - неужели сложно было явно прописать перечень карт, пополнение которых в рамках акции не окэшбечивается? Понятно, что я как клиент лопухнулся, что прочитав в глоссарии правил акции что понимается в рамках акции под названием "Платижна картка или просто Картка", в самом тексте кучи пунктов, по которым "выгода" вроде окешбечивается, но на свою беду не соотнес что траты по ней не участвуют в кЫшью клЮбе. По большому счету если бы правила были более конкретно написаны - мне вовсе не сложно было при пополнении через терминал было указать номер Вайта или Хам.она, да и самому банку разве это столь принципиально чтобы пополнение Вайта окешбечивалось а пополнение Выгоды нет - ведь это не траты по карте - а пополнение - разве суть акции не в том чтобы поощрить регистрацию клиентов через Дию в системе Изипэя - а если так, то какая разница, что идет такая дифференциация?
Но цель моего поста не в том чтобы пожаловаться и признать что я "лопухнулся" - имею вопрос к представителю банка - как в дальнейшем, если я в период действия акции решу еще пополнить свои карты (теперь уже естественно только участвующие в кЫшью) - будет ли учтено для начисления кэшбека уже состоявшееся пополнение выгоды как использованную попытку в рамках акции (там ведь по сути ограничение на первые 5 пополнений и общую сумму пополнений - не более 100к)? Ведь повторюсь в списке операций сса пополнение выгоды обозвано как "EasyPay поповнення з кешбеком"
Можете уточнить данный момент?
WallNutPen
 
Повідомлень: 1430
З нами з: 08.06.20
Подякував: 41 раз.
Подякували: 438 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 28 бер, 2025 20:49

  moveton написав:
  Howl написав:Виходить, що клієнт дізнається про зникнення персонального менеджера раптово, коли він вирішив цим сервісом скористатися. Було б добре, що клієнта інформувати про це.

Может ещё и тогда, когда тот ПМ увольняется? Фантастика же :lol:

Вовсе не ХВантастика у меня за все время ПМ сменились минимум трижды - по разным причинам - и про каждую смену меня уведомляли тем или иным образом
WallNutPen
 
Повідомлень: 1430
З нами з: 08.06.20
Подякував: 41 раз.
Подякували: 438 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 28 бер, 2025 20:51

Re: Sense Bank

  moveton написав:Может ещё и тогда, когда тот ПМ увольняется, что в среднем раз в год? Фантастика же :lol:
Банк недавно прислал, что за мной закреплён персональный менеджер и указал его телефон + телефон уже светится в приложении. Фактически, если контакт менеджера меняется, то об этом следует уведомить. А не чтобы узнавать об этом в неподходящий для клиента момент и искать актуальный контакт.
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6329
З нами з: 08.03.18
Подякував: 580 раз.
Подякували: 1135 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 28 бер, 2025 20:54

  Howl написав:
  Sense Bank написав:...Інформування не відбувається.
Виходить, що клієнт дізнається про зникнення персонального менеджера раптово, коли він вирішив цим сервісом скористатися. Було б добре, що клієнта інформувати про це.

Інформування не передбачене з міркувань, що клієнт особисто контролює власні розрахунки, суму активів та пасивів на рахунках в банку, які є критеріями для персонального сервісу

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13112
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1411 раз.
 
Профіль
 
2
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 28 бер, 2025 21:11

  WallNutPen написав:Вовсе не ХВантастика у меня за все время ПМ сменились минимум трижды - по разным причинам - и про каждую смену меня уведомляли тем или иным образом

Видимо, спецобслуживание. У меня раз в год меняются и каждый раз об этом я узнаю случайно, когда мне вдруг или мне захочется с ним пообщаться, или ему со мной (не для знакомства, а по более какому-то более конкретному вопросу, например, предоставления док для финмона).
moveton
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5658
З нами з: 23.03.18
Подякував: 62 раз.
Подякували: 692 раз.
 
Профіль
 
5
  #<1 ... 13811382138313841385 ... 1444>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Ferlakur, SHURICK76 і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 124, 125, 126
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1254 300409
Переглянути останнє повідомлення
Суб 21 чер, 2025 21:49
Мизантрóп
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 24792
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама