Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
lov2108 написав:А хтось вже стриг горіхи з EasyPay? Чи варто проходити ідентифікацію за умовами акції?
Так нараховують, по 500 горіхів на місяць, але лише перші 5 операцій після індентифікації через ДІЮ вперше. Максимум виходить за два місяці 750 горіхів десь...й дзвінок фінмоніторингу банку гарантовано
Sense Bank написав:Якщо є потреба, то так, при невідповідності критеріям — буде перегляд і персонального менеджера заберуть 😔
1 Протягом якого часу відбувається перегляд невідповідності критеріям? 2 Якщо персонального менеджера забирають, то банк про це повідомить, як повідомляє при його призначенні?
1 Точні терміни перегляду сегменту клієнта для пониження розголошувати не можемо, але зазначу, що це відбувається кілька разів на рік. 2 Послуга Персонального сервісу не надається починаючи з наступного дня після пониження сегменту. Інформування не відбувається.
Sense Bank написав:...Інформування не відбувається.
Виходить, що клієнт дізнається про зникнення персонального менеджера раптово, коли він вирішив цим сервісом скористатися. Було б добре, що клієнта інформувати про це.
Howl написав:Виходить, що клієнт дізнається про зникнення персонального менеджера раптово, коли він вирішив цим сервісом скористатися. Було б добре, що клієнта інформувати про це.
Может ещё и тогда, когда тот ПМ увольняется, что в среднем раз в год? Фантастика же
Востаннє редагувалось moveton в П'ят 28 бер, 2025 20:48, всього редагувалось 1 раз.
BBC написав:Максимум виходить за два місяці 750 горіхів десь
Вы ничего не путаете? В правилах акции - так:
4.1.1. Заохоченням є нарахування Виконавцем Акції Учаснику Акції на бонусний рахунок фізичної особи АТ «СЕНС БАНК» в мобільному платіжному застосунку “SENSE SUPERAPP” у розмірі 0,5% від суми поповнення, та обмежується: а) кількістю 5 (п’ять) разів протягом дії Акції; та б) загальною кількістю 500 (п’ятсот) бонусів за весь строк дії Акції.
Кстати имхо сами правила немного "по дебильному написаны" (случайно ли?). К примеру понятно, что не все карты берут участие, но прямое исключение в правилах акции только одно:
2.2.Обмеження. Не можуть бути Учасниками Акції: - здійснюють переказ коштів з поповнення поточного рахунку, до якого випущено Картку, емітовану на фізичну особу підприємця або корпоративну картку...
Но оказывается еще очень важный пункт правил звучит так:
2.1. Акційні умови автоматично поширюються на споживачів платіжних послуг Партнера, які в сукупності відповідають наступним умовам: ... - здійснюють переказ коштів з поповнення власного рахунку, до якого емітована платіжна картка, яка приймає участь в програмі винагород «Cash’u club», правила якої розміщені на офіційному сайті Виконавця https://sensebank.ua/regulations-cashu(Бізнес-карти не беруть участь в Акції) за допомогою платіжних терміналів Партнера Акції.
Опять таки упомянуто, что бизнес карты не принимает участие, а про к примеру ту же "выгоду" нигде прямо не написано. Более того при пополнении "выгоды" в самом сса гордо красуется название операции как "EasyPay поповнення з кешбеком" а кэшбека естественно нет и поддержка лишь разводит руками не понимая почему так. Просто риторический вопрос к устроителям акции от банка - неужели сложно было явно прописать перечень карт, пополнение которых в рамках акции не окэшбечивается? Понятно, что я как клиент лопухнулся, что прочитав в глоссарии правил акции что понимается в рамках акции под названием "Платижна картка или просто Картка", в самом тексте кучи пунктов, по которым "выгода" вроде окешбечивается, но на свою беду не соотнес что траты по ней не участвуют в кЫшью клЮбе. По большому счету если бы правила были более конкретно написаны - мне вовсе не сложно было при пополнении через терминал было указать номер Вайта или Хам.она, да и самому банку разве это столь принципиально чтобы пополнение Вайта окешбечивалось а пополнение Выгоды нет - ведь это не траты по карте - а пополнение - разве суть акции не в том чтобы поощрить регистрацию клиентов через Дию в системе Изипэя - а если так, то какая разница, что идет такая дифференциация? Но цель моего поста не в том чтобы пожаловаться и признать что я "лопухнулся" - имею вопрос к представителю банка - как в дальнейшем, если я в период действия акции решу еще пополнить свои карты (теперь уже естественно только участвующие в кЫшью) - будет ли учтено для начисления кэшбека уже состоявшееся пополнение выгоды как использованную попытку в рамках акции (там ведь по сути ограничение на первые 5 пополнений и общую сумму пополнений - не более 100к)? Ведь повторюсь в списке операций сса пополнение выгоды обозвано как "EasyPay поповнення з кешбеком" Можете уточнить данный момент?
Howl написав:Виходить, що клієнт дізнається про зникнення персонального менеджера раптово, коли він вирішив цим сервісом скористатися. Було б добре, що клієнта інформувати про це.
Может ещё и тогда, когда тот ПМ увольняется? Фантастика же
Вовсе не ХВантастика у меня за все время ПМ сменились минимум трижды - по разным причинам - и про каждую смену меня уведомляли тем или иным образом
moveton написав:Может ещё и тогда, когда тот ПМ увольняется, что в среднем раз в год? Фантастика же
Банк недавно прислал, что за мной закреплён персональный менеджер и указал его телефон + телефон уже светится в приложении. Фактически, если контакт менеджера меняется, то об этом следует уведомить. А не чтобы узнавать об этом в неподходящий для клиента момент и искать актуальный контакт.
Sense Bank написав:...Інформування не відбувається.
Виходить, що клієнт дізнається про зникнення персонального менеджера раптово, коли він вирішив цим сервісом скористатися. Було б добре, що клієнта інформувати про це.
Інформування не передбачене з міркувань, що клієнт особисто контролює власні розрахунки, суму активів та пасивів на рахунках в банку, які є критеріями для персонального сервісу
WallNutPen написав:Вовсе не ХВантастика у меня за все время ПМ сменились минимум трижды - по разным причинам - и про каждую смену меня уведомляли тем или иным образом
Видимо, спецобслуживание. У меня раз в год меняются и каждый раз об этом я узнаю случайно, когда мне вдруг или мне захочется с ним пообщаться, или ему со мной (не для знакомства, а по более какому-то более конкретному вопросу, например, предоставления док для финмона).