Райффайзен Банк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 244245246247248 ... 256>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Райффайзен Банк 3.4 5 42
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
19%
8
2- Погане. Некомпетентне.
7%
3
3- Задовільне. Хотілося б краще.
12%
5
4- Добре. Як і повинно бути.
36%
15
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
26%
11
Всього голосів : 42
Повідомлення Додано: Чет 10 кві, 2025 14:58

RaifHelp Питання вирішено. Спеціаліст профільного відділу вийшов на зв'язок. Все добре.
dvshportun
 
Повідомлень: 129
З нами з: 26.10.12
Подякував: 1 раз.
Подякували: 19 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 10 кві, 2025 15:10

Re: Райффайзен Банк

  justauser написав:Вітаю.
Хочу уточнити:
1. Ви пишете про карту "100 днів" чи "100 днів 2.0"? Чи це одне й те саме?
2. Чому саме до "20 числа"? А хіба не до кінця календарного місяця?

Цитата з вашого сайта про карту 100 днів 2.0:
"...Термін сплати мінімального щомісячного платежу - починаючи з першого календарного дня та до 18:00 останнього календарного дня наступного місяця за місяцем розрахунку мінімального платежу."

Вітаємо!
Так, ця інформація стосувалась саме звичайної картки "100 днів". Для "100 днів 2.0" діють інші умови пільгового періоду в порівнянні зі звичайною, а саме:
- дія пільгового періоду - на всі операції;
- обов'язкові умови пільгового періоду:
1. погашення обов’язкових мінімальних платежів (4% від суми використаних коштів, мінімально - 30 грн) протягом пільгового періоду: щомісячно після дати розрахунку процентів (починаючи з наступного дня) та до 18:00 останнього календарного дня наступного місяця;
2. погашення всієї заборгованості протягом 100 днів з дати першої операції в пільговому періоді. Заборгованість вважається сплаченою за умови, що кредитну картку поповнено на суму заборгованості, яка була станом на кінець попереднього дня.
Для кредитної картки "100 днів" (стара модель) пільговий період діяв тільки на безготівкові операції, вносити мінімальні платежі потрібно було до 20 числа кожного місяця, а для повного погашення та оновлення пільгового періоду потрібно було внести всю суму заборгованості на поточний день та дочекатись, поки зараховані кошти "полежать" ніч на рахунку для оновлення даних.
З повагою і турботою, фахівець Валерія.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 213
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 10 кві, 2025 16:29

Re: Райффайзен Банк

А де глянути яка в мене версія картки 100дніф?
lamal
Аватар користувача
 
Повідомлень: 577
З нами з: 11.03.21
Подякував: 82 раз.
Подякували: 73 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 10 кві, 2025 21:09

  lamal написав:А де глянути яка в мене версія картки 100дніф?

якщо оформили після 20.03.25 то це 100 днів 2.0
KVV
 
Повідомлень: 1411
З нами з: 29.11.18
Подякував: 68 раз.
Подякували: 177 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 10 кві, 2025 22:48

Re: Райффайзен Банк

Можна перейти у відділенні з 100 днів стара версія на 100 днів 2.0? Ліміт збережеться?
tarasum
Аватар користувача
 
Повідомлень: 719
З нами з: 16.10.18
Подякував: 93 раз.
Подякували: 33 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 11 кві, 2025 08:27

Re: Райффайзен Банк

З погляду користувача V2 краще тільки тим, що обов'язковий платіж до кінця місяця, а не до 20 числа, та може бути менше 30 грн?
Arbitr
 
Повідомлень: 364
З нами з: 07.11.08
Подякував: 61 раз.
Подякували: 33 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 11 кві, 2025 13:53

В 2.0 - мінвнесок 4% замість 5%
Boundless
 
Повідомлень: 2293
З нами з: 12.02.08
Подякував: 89 раз.
Подякували: 146 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 12 кві, 2025 14:19

lamal Вітаємо!
Переглянути деталі по картці можна в застосунку "MyRaif". Для цього достатньо натиснути на картку на Головній сторінці і вгорі буде її назва. Або в застосунку "OLD Raiffeisen": натисніть на картку - "Деталі". В полі "Псевдонім" перегляньте тип картки.
З повагою і турботою, фахівець Інна.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 213
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 12 кві, 2025 14:24

tarasum Вітаємо!
На жаль, змінити тарифну модель із картки "100 днів" на тариф "100 днів 2.0" немає можливості. Потрібно закрити поточний кредитний рахунок "100 днів" та очікувати в застосунку "MyRaif" на пропозицію оформлення кредитної картки "100 днів 2.0". Проте передбачити наявність пропозиції заздалегідь неможливо. Кредитні пропозиції формуються індивідуально для кожного клієнта.
З повагою і турботою, фахівець Інна.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 213
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 25 кві, 2025 12:31

Тепер офіційно. Хоча це формулювання "має право" дає стільки простору :mrgreen:
"Для всіх Клієнтів починаючи з 01.06.2025 року Банк має право встановити наступні обмеження (ліміти) на
здійснення операцій переказу коштів в межах України з усіх Рахунків Клієнта на рахунки інших отримувачів, під час
яких використовуються як реквізити електронних платіжних засобів отримувачів (зокрема, перекази «з картки на
картку») так і реквізити рахунків отримувачів в режимі IBAN (IBAN - перекази):
- 100 000 гривень на місяць для всіх Рахунків Клієнта, відкритих в гривнях (крім Клієнтів, які мають статус
підвищеного ризику дропа);
- 50 000 гривень на місяць для всіх Рахунків Клієнта, відкритих в гривнях (для Клієнтів, які мають статус підвищеного
ризику дропа);
- у сумі регулярних місячних доходів Клієнта, якщо вони перевищують вище зазаначені суми – у разі наявності у
Банку підтверджених джерел регулярного доходу Клієнта.
Статус підвищеного ризику дропа , а також перелік підтверджених джерел регулярного доходу Клієнта
визначається Банком відповідно до його внутрішніх документів та законодавства України.
Для волонтерів, що відповідають вимогам Банку, зазначені обмеження (ліміти) не застосовуються.
В розрахунок суми ліміту не включаються суми переказів, що здійснені Клієнтом між його власними Рахунками,
що відкриті в Банку.
4.15.1. Клієнт має право звернутися до Банку із запитом про підвищення встановленого ліміту з обов’язковим
наданням Клієнтом документального підтвердження джерел походження коштів. За умови надання Клієнтом
документального підтвердження джерел походження коштів в сумі, що перевищує встановлений ліміт, ліміт на
здійснення операцій переказу коштів встановлюються в рамках підтвердженого Клієнтом доходу.
Клієнт може отримати інформацію про чинні ліміти та застосовані до його Рахунків ліміти звернувшись до
Інформаційного центру Банку. Вимоги Банку до визначення волонтерів, до яких можуть не застосовуватися ліміти,
розміщені на сайті банку.»
nickvp
 
Повідомлень: 524
З нами з: 16.10.14
Подякував: 26 раз.
Подякували: 66 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 244245246247248 ... 256>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Глобус 1 ... 173, 174, 175
cohan » Пон 10 січ, 2022 18:46
1741 758785
Переглянути останнє повідомлення
Пон 16 чер, 2025 00:11
klug
Банк Кредит Дніпро 1 ... 34, 35, 36
Stringer » П'ят 14 січ, 2022 17:55
352 157393
Переглянути останнє повідомлення
Сер 11 чер, 2025 21:45
novichok
Банк Альянс 1 ... 144, 145, 146
Igneus » Суб 01 січ, 2022 08:26
1453 673049
Переглянути останнє повідомлення
Вів 10 чер, 2025 15:57
Howl
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама