Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Andrew_LV написав:Суть проблеми: при кількох заправках на АЗС самообслуговування, кошти за пальне списали повторно.
Так реально списали, чи просто декілька разів відобразили списання у списку операцій? На балансі дійсно не вистачає коштів? Ви можете самостійно порахувати баланс, залишок коштів? Сформуйте Виписку, подивиться проведені операції.
У мене в списку теж є задвоєння операцій, схоже шо Аля не вміє нормально робити разлок після списання. Але баланс відповідає моїй ДомБух ((
Так. Реально списали. У виписці всі операції проведено. Баланс по картці НЕ відповідає розрахунковому. В будь-якому випадку виникає принаймні 2 базових питання: 1. Чи клієнт повинен рахувати і робити припущення про особливості роботи банку? 2. Чи це нормально що з банком неможливо звʼязатись жодним чином?
Amethyst написав:схоже шо Аля не вміє нормально робити разлок після списання.
Так і є. Я ж писав про свій досвід у Буковелі, який був у грудні. Здав гірськолижне спорядження, мені провели на терміналі скасування предавторизації -- у застосунку це відобразилося, але банк це не врахував. Розблокували фактично після мого звернення, сам очікував 2 тижні.
Andrew_LV написав:Неодноразово, та в різні способи (телефон, telegram, viber) звертався до цього банку з приводу незрозумілих транзакцій по моєї кредитній картці починаючи з (!!!) 25 березня 2025 р. Станом на 10 квітня попри обіцянки з боку працівників служби підтримки ЖОДНОЇ! відповіді на мої звернення я не отримав. Суть проблеми: при кількох заправках на АЗС самообслуговування, кошти за пальне списали повторно. На телефони додзвонитись неможливо протягом 15 днів. Два рази передзвонювала працівниця банку. Розповідала слізну історію про велику чергу клієнтів. Обіцяла що банк розбереться з проблемою та повідомить. Нажаль результат нульовий.
Щойно зателефонувала панянка з Альянсу, з номеру 0936537322. Почала нести якусь дічь про те що хтось інший міг повторно зробити ці оплати на АЗС. Що банк рекомендує заблокувати і перевипустити картку. А щодо повернення списаних коштів мені потрібно звертатись на АЗС де здійснювалась оплата. На моє прохання написати це все принаймні електронним листом, відповідь та сама "Я передам ваше звернення..." Це просто дніще!
Andrew_LV написав:Щойно зателефонувала панянка з Альянсу, з номеру 0936537322. Почала нести якусь дічь про те що хтось інший міг повторно зробити ці оплати на АЗС. Що банк рекомендує заблокувати і перевипустити картку. А щодо повернення списаних коштів мені потрібно звертатись на АЗС де здійснювалась оплата. На моє прохання написати це все принаймні електронним листом, відповідь та сама "Я передам ваше звернення..." Це просто дніще!
Дно досягнуто але Альянс успішно продовжує копати ще глибше. Останній шедевр зі спілкування телефоном з працівником банку - "Надайте докази ви не здійснювали цих операцій"
Andrew_LV написав:"Надайте докази ви не здійснювали цих операцій"
По кожній трансакції є свій код авторизації/підтвердження. Код бачить банк. Він може вам їх надати, або навіть у виписці чи переліку операцій він відображується. Треба перевірити/порівняти чеки(лехтронні) у касі/бухгалтерії АЗС. І зробити висновки (час, код, ПІБ, №картки)
Andrew_LV написав:"Надайте докази ви не здійснювали цих операцій"
По кожній трансакції є свій код авторизації/підтвердження. Код бачить банк. Він може вам їх надати, або навіть у виписці чи переліку операцій він відображується. Треба перевірити/порівняти чеки(лехтронні) у касі/бухгалтерії АЗС. І зробити висновки (час, код, ПІБ, №картки)
От просто цікаво, як Ви це уявляєте на практиці зробити в різних містах закордоном? І що в результаті? Відсутність чеку в бухгалтерії АЗС буде підтвердженням не здійснення оплати карткою?
Andrew_LV написав:"Надайте докази ви не здійснювали цих операцій"
По кожній трансакції є свій код авторизації/підтвердження. Код бачить банк. Він може вам їх надати, або навіть у виписці чи переліку операцій він відображується. Треба перевірити/порівняти чеки(лехтронні) у касі/бухгалтерії АЗС. І зробити висновки (час, код, ПІБ, №картки)
От просто цікаво, як Ви це уявляєте на практиці зробити в різних містах закордоном? І що в результаті? Відсутність чеку в бухгалтерії АЗС буде підтвердженням не здійснення оплати карткою?
Чек/квиташка вам зараз не потрібна. Вам треба отримати підтвердження виконання ДВОХ видаткових операцій з картки, а не відміну одної і підтвердження другої. Працюйте ))
Amethyst написав:Чек/квиташка вам зараз не потрібна. Вам треба отримати підтвердження виконання ДВОХ видаткових операцій з картки, а не відміну одної і підтвердження другої. Працюйте ))
Жмякніть: по картці, по операції, по квіташці...Оце можна передивитися і за потреби відправити на АЗС щоби вони надали пояснення що це за операції. Схоже, що там спочатку був блок у злотих, а потім через 4 дн -- списання у грн. Можна на це звернути увагу і банку (
От щось таке повинно бути:
Є і код авторизації (однаковий у вас?) і код пристрою.
Але скоріше за все подібна квиташка повинна бути від АЗС! Якщо немає в застосунку, то робить запит у Поляндію )) А у Альянса треба запитати такі ж коди авторизації Може у Виписці на пошту є. Таке можна у саппорта спробувати запросити.
Amethyst написав:Є і код авторизації (однаковий у вас?) і код пристрою.
Коди авторизації різні, код пристрою такий самий, тільки доповнений нулями: Дата і час операції: 21.03.2025 р., 20:34 Ідентифікатор платіжного пристрою: 03927753 Код авторизації: 021527503502 Платіж Сума: 325.79 ₴ Комісія: 0.00 ₴ Сума у валюті запиту: 30.00 PLN (курс 10.86 UAH)
Дата і час операції: 25.03.2025 р., 02:00 Ідентифікатор платіжного пристрою: 0392775300000000 Код авторизації: 015205087892 Платіж Сума: 326.51 ₴ Комісія: 0.00 ₴ Сума у валюті запиту: 29.95 PLN (курс 41.70 UAH)
Очевидно що в перша квитанція це блокування 30.00 PLN А друга квитанція це списання 29.95 PLN. Фактично і заправка була на цю суму. Проблема полягає в тому що цей "%:?;%%:* банк списав і 30.00 PLN, і 29.95 PLN. а працівник служби підтримки вимагає підтвердження що я не здійснював повторної оплати і відмовляється надавати офіційну відповідь. Все виключно на словах