|
Приватбанк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 17 бер, 2010 10:37
PrivatBank написав:Optimus_ написав:Спілкувався сьогодні із представником Приват Банку ... у Інформаційному центрі ... коментарі співробітника - у лапках ...
Ось які я отримав відповіді на запитання: 1) Які у Вас тарифи на осбулговування ПРиват24? - "А Вы посмотрите на сайте". 2) 10 хвилин розмов - "на Ви", навіть імені не спитали мого. 3) Я прочитав на сайті, що вартість картки - ... гривень - "На нашем сайте данная информация уже давно не актуальная".
І які в мене мають скластися враження про рівень обслуговування у Приват Банку? На жаль, аж ніяк не позитивні.
Шановний Optimus_. Уточніть Ваш email або напишіть нам приватного листа з Вашими контактними даними. Ми проведемо розслідування; оператора, що надав некоректну інформацію буде покарано.
Шановний, якщо я не помиляюся ... представник Приват Банку.
Від мене є лише кілька прохань (назву поки одне) - актуалізувати інформацію на сайті Вашого банку - щоб було легше і Вам і клієнтам (майбутнім чи існуючим).
"Ми проведемо розслідування; оператора, що надав некоректну інформацію буде покарано.":arrow: А чи не вважаєте Ви, що "карати" співробітника - це крайньо жорстка міра. До чого це призведе?
Власне я, не виключаю того ... що його просто не змогли навчити, як правильно треба робити)).
Я переконаний що багато хто зі мною згодиться тут.
-
Optimus_
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 17 бер, 2010 10:48
[b]Mirax[/b]
Ну, например, потому, что Вы утверждаете, что у Привата ВСЕ депозиты с ежемесячной выплатой процентов, а это - неправда. Или потому, что на основании вопроса, который задала приватовская депозитчица, а я просто процитировала, Вы делаете вывод о моей лживости. Думаю, что этого достаточно, чтобы сделать вывод о Вашей собственной правдивости и компетентности.
-
squ
-
-
- Повідомлень: 28
- З нами з: 16.03.10
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 бер, 2010 11:13
NN написав:PrivatBank написав:напишіть нам приватного листа з Вашими контактними даними. Ми проведемо розслідування; оператора, що надав некоректну інформацію буде покарано.
На сайті Банку та в системі p24 пропонуються продукти яких вже не існує. Приклад: в системі p24 начебто є така можливість - замовити Visa Classic Credit, а насправді це неможливо вже як мінімум 2 роки. Будь-ласка верифікуйте сайт та систему p24 на предмет відповідності наявних продуктів із тими що пропонуються, а також тарифів та інших умов.
Шановний NN. Відкриття карток у системі Приват24 працює. Докладно описати питання, що виникають у Вас при користуванні сервісом, а також повідомити нас про виявлену застарілу інформацію на веб-ресурсах банку можна за допомогою форми за посиланням http://conveyor.privatbank.ua/index.cgi ... 39&state=1 або виділивши текст і натиснувши Ctrl+Enter.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 бер, 2010 12:04
squ написав:Сегодня стала участницей скандала в отделении РЦ Привата на ул. Пирогова, 2, уже отправила жалобу в чате на сайте банка, но считаю, что страна должна знать своих героев. Skip Бабушка сказала, что ей все равно, как будут начисляться проценты. Я не выдержала, и спросила бабушку, понимает ли она, что на время вклада деньги будут заморожены. Сотрудница закричала, чтобы меня немедленно вывели из комнаты, вызвала начальницу, охранника, они вывели меня из помещения, угрожая вызвать милицию и пытаясь ухватить за руки. Вот такой ненавязчивый пенсионный сервис, не говоря уж о хамском отношении ко мне - раз клиент свои деньги уже положил на депозит, можно обращаться с ним так, как вздумается.
И у моей мамы была такая же история при переводе пенсии в Приват из другого банка, навязали "копилку" с отчислением из приходящей пенсии, пришлось разбираться, разрывать это безобразие и популярно объяснять начальнику отделения и нерадивой сотруднице, что еще такое повторится то выгребет все отделение, и все счета открытые семьей в Привате закроем с указанием конкретных виновников закрытия. Вняли, теперь нет навязчивого сервиса.
-
_Mykola_
-
-
- Повідомлень: 5638
- З нами з: 09.02.09
- Подякував: 689 раз.
- Подякували: 726 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 бер, 2010 12:25
_Mykola_ написав:squ написав:Сегодня стала участницей скандала в отделении РЦ Привата на ул. Пирогова, 2, уже отправила жалобу в чате на сайте банка, но считаю, что страна должна знать своих героев. Skip Бабушка сказала, что ей все равно, как будут начисляться проценты. Я не выдержала, и спросила бабушку, понимает ли она, что на время вклада деньги будут заморожены. Сотрудница закричала, чтобы меня немедленно вывели из комнаты, вызвала начальницу, охранника, они вывели меня из помещения, угрожая вызвать милицию и пытаясь ухватить за руки. Вот такой ненавязчивый пенсионный сервис, не говоря уж о хамском отношении ко мне - раз клиент свои деньги уже положил на депозит, можно обращаться с ним так, как вздумается.
И у моей мамы была такая же история при переводе пенсии в Приват из другого банка, навязали "копилку" с отчислением из приходящей пенсии, пришлось разбираться, разрывать это безобразие и популярно объяснять начальнику отделения и нерадивой сотруднице, что еще такое повторится то выгребет все отделение, и все счета открытые семьей в Привате закроем с указанием конкретных виновников закрытия. Вняли, теперь нет навязчивого сервиса.
Хм) .... називається "кожен заробляє як може ..."
Обов'язково подивлюся на сайті що це за пенсійна програма така ... 
-
Optimus_
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 17 бер, 2010 12:45
squ написав:Mirax Ну, например, потому, что Вы утверждаете, что у Привата ВСЕ депозиты с ежемесячной выплатой процентов, а это - неправда. Или потому, что на основании вопроса, который задала приватовская депозитчица, а я просто процитировала, Вы делаете вывод о моей лживости. Думаю, что этого достаточно, чтобы сделать вывод о Вашей собственной правдивости и компетентности.
Ще раз, всі стандартні депозитні програми ПриватБанку - зі щомісячною виплатою відсотків, будь то на 3 місяці, чи на 24 місяці. З виплатою відсотків в кінці терміну і підвищеними відсотками нема вкладів. Вклади з виплатою відсотків в кінці терміну мають підвищений функціонал і ті ж або нижчі відсотки що стандартні. Якби співробітниця банку пропонувала вибір вкладів, то питалася б чи потрібен цей функціонал клієнтці, як то можливість міняти валюту вкладу, а не коли виплачувати відсотки. Нема сенсу відкривати вклад з виплатою %% в кінці терміну, при тих же чи нижчих відсотках. Таке співробітниця пропонувати не могла. Таку історію про насильне витурення клієнта з банку міг придумати співробітник таких банків як Родовід, УкрГазБанк...які могли собі дозволити це під час мораторію, коли клієнти приковували себе наручниками до батарей, але ніяк не нормально функціонуючий банк в наш час. Попробували би мене витурити, сам би міліцію на них викликав, і вже точно не вирішував би 2 місяці питання з депозитом в такому банку. Дуже мало віриться, що питання з депозитом можна вирішувати 2! місяці. Це не кредит, коли випрошують реструктуризацію чи зниження відсотків. Історія шита білими нитками, словом кг/ам. _Mykola_ написав:squ написав:Сегодня стала участницей скандала в отделении РЦ Привата на ул. Пирогова, 2, уже отправила жалобу в чате на сайте банка, но считаю, что страна должна знать своих героев. Skip Бабушка сказала, что ей все равно, как будут начисляться проценты. Я не выдержала, и спросила бабушку, понимает ли она, что на время вклада деньги будут заморожены. Сотрудница закричала, чтобы меня немедленно вывели из комнаты, вызвала начальницу, охранника, они вывели меня из помещения, угрожая вызвать милицию и пытаясь ухватить за руки. Вот такой ненавязчивый пенсионный сервис, не говоря уж о хамском отношении ко мне - раз клиент свои деньги уже положил на депозит, можно обращаться с ним так, как вздумается.
И у моей мамы была такая же история при переводе пенсии в Приват из другого банка, навязали "копилку" с отчислением из приходящей пенсии, пришлось разбираться, разрывать это безобразие и популярно объяснять начальнику отделения и нерадивой сотруднице, что еще такое повторится то выгребет все отделение, и все счета открытые семьей в Привате закроем с указанием конкретных виновников закрытия. Вняли, теперь нет навязчивого сервиса.
А ось цій історії чомусь віриться. Таке цілком могло мати місце. Працівники банку проштовхують свої продукти, факт.
ПриватБанк не захищаю, в будь-якому є свої недоліки. Просто відверта брехня муляє око.
-
Mirax
-
-
- Повідомлень: 6649
- З нами з: 04.06.09
- Подякував: 872 раз.
- Подякували: 876 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 бер, 2010 15:17
PrivatBank написав:NN написав:PrivatBank написав:напишіть нам приватного листа з Вашими контактними даними. Ми проведемо розслідування; оператора, що надав некоректну інформацію буде покарано.
На сайті Банку та в системі p24 пропонуються продукти яких вже не існує. Приклад: в системі p24 начебто є така можливість - замовити Visa Classic Credit, а насправді це неможливо вже як мінімум 2 роки. Будь-ласка верифікуйте сайт та систему p24 на предмет відповідності наявних продуктів із тими що пропонуються, а також тарифів та інших умов.
Шановний NN. Відкриття карток у системі Приват24 працює. Докладно описати питання, що виникають у Вас при користуванні сервісом, а також повідомити нас про виявлену застарілу інформацію на веб-ресурсах банку можна за допомогою форми за посиланням http://conveyor.privatbank.ua/index.cgi ... 39&state=1 або виділивши текст і натиснувши Ctrl+Enter.
А я стверджую що замовити Visa Classic Credit в системі p24 НЕМОЖЛИВО. Ось тут http://privatbank.ua/info/index1.stm?fi ... 0_5ar.html вже брехня. Написано MasterCard Mass а насправді видають MasterCard Electronic, яка потребує введення пін у терміналах торгівельних мереж. Навіщо така картка? Та ще й з нульовим лімітом. Сміх та годі, неповноцінна Кредитка з нулем на рахунку.
-
NN
-
-
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 23.04.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 42 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 бер, 2010 16:01
NN написав: А я стверджую що замовити Visa Classic Credit в системі p24 НЕМОЖЛИВО.
А я вроде месяц назад заказывал и удалось получить... 
-
Asdушный
-
-
- Повідомлень: 253
- З нами з: 03.12.09
- Подякував: 50 раз.
- Подякували: 21 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 бер, 2010 16:54
Это вам повезло, я в Приват24, неделю долблю оператора, прошу счетик один подключить, свой счет, что бы не думали, что чужой... Оператор молчит как рыба. Вот и думаю, может жалобу написать, так, они (приватовцы) молодцы, отправленные сообщения оператору в П24 ни где не сохраняются... Ну что бы не жаловались... 
-
Чукча
-
-
- Повідомлень: 1377
- З нами з: 04.12.08
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 30 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 бер, 2010 17:15
Чукча написав:Это вам повезло, я в Приват24, неделю долблю оператора, прошу счетик один подключить, свой счет, что бы не думали, что чужой... Оператор молчит как рыба. Вот и думаю, может жалобу написать, так, они (приватовцы) молодцы, отправленные сообщения оператору в П24 ни где не сохраняются... Ну что бы не жаловались... 
Я, власне, чекаю на наступну можливість - самостійний вибір рахунків, які можна по підключати у систему інтернет-банкінгу, то відключати кількома натисками миші, дома за компом ...
Це реально кльово, бачив як ІБ банку у США має реалізовану так можливість ...  ... що сказати, оперативно і без лишніх рухів (нікому не треба дзвонити, просити, писати заяви, йти до відділення і т.п.).
Переконаний через півроку й в нашій Україні до цього "доростуть".
-
Optimus_
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
90371 |
21216333 |
|
|
22952 |
1305374 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|