|
Дельта |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 18 тра, 2010 11:14
Mirax написав:Чукча написав:еще обратите внимание, что с карты не смогли выдать евро центы, т.е. не только гривной, но и вообще не смогли. Ответ кассира - программа не позволяет
Значить Ви були не наполегливі, а касирка не знала де на клавіатурі кома.  Мені перевели проценти по депозиту на карту разом з центами. А якщо термін карти закінчився і на ній залишилася сума з центами, так я не можу отримати свої гроші, подарувати банку? І копійки так само знімав після закінчення терміну дії карти.
Мне выдали центы гривной по курсу покупки.Вопросов не возникало.
-
Vitl
-
-
- Повідомлень: 14115
- З нами з: 04.05.10
- Подякував: 853 раз.
- Подякували: 1900 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 18 тра, 2010 11:19
Спробував зареєструватись, написав комп чекати смс, нема:((
-
chipmunk
-
-
- Повідомлень: 9059
- З нами з: 15.04.09
- Подякував: 572 раз.
- Подякували: 590 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 тра, 2010 12:04
Шановні форумчани та Клієнти Дельта Банку,
раді Вам повідомити, що 17.05.2010 року успішно стартувала оновлена система Інтернет-банку за адресою: https://online.deltabank.com.ua - система дистанційного доступу Клієнтів Дельта Банку до їх рахунків, відкритих у Банку, протягом 24 годин, 7 днів на тиждень, користування якою є абсолютно безкоштовним, простим та надійно захищеним.
Наразі система дозволяє переглядати в режимі реального часу залишок коштів на дебетних та кредитних картках, контролювати історію операцій за рахунком дебетної або кредитної картки, переглядати стан заборгованості за кредитом або кредитною карткою, отримувати звіт про погашення кредиту та інформацію про дату та розмір наступного платежу, переглядати стан депозитів та слідкувати за нарахуванням процентів, тощо.
Для того, щоб скористатися Системою «Інтернет-банку Дельта», достатньо мати лише доступ до мережі Інтернет, підключений до комп’ютеру чи мобільного телефону.
Інформуємо Вас, що кожен Клієнт Банку має змогу задати питання або залишити свій відгук щодо функціональності оновленої системи Інтернет-банку за адресою:http://deltabank.com.ua/ua/comment або у листі на consultant@deltabank.com.ua.
Ваші ідеї, пропозиції чи зауваження в обов"язковому порядку будуть враховані Банком до впровадження повноцінної версії системи Інтернет-банку, старт якої запланований на кінець липня поточного року та, яка буде дозволяти здійснювати активні операції по рахункам Клієнтів Банку, зокрема, переказувати кошти, сплачувати послуги та інше.
Тож, запрошуємо всіх бажаючих випробувати нову систему та вплинути на її удосконалення!
Ваш Дельта Банк.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 тра, 2010 12:26
Delta official написав:Шановні форумчани та Клієнти Дельта Банку, раді Вам повідомити, що 17.05.2010 року успішно стартувала оновлена система Інтернет-банку за адресою: Ваш Дельта Банк.
Да глючит ваша система: вчера, например, хотя бы через раз пускала на свою страницу, сегодня вообще не пускает – то говорит Error, то Техническое обслуживание...
-
tank
-
-
- Повідомлень: 745
- З нами з: 13.10.08
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 12 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 тра, 2010 12:58
tank написав:Да глючит ваша система: вчера, например, хотя бы через раз пускала на свою страницу, сегодня вообще не пускает – то говорит Error, то Техническое обслуживание...
я конечно не каждые пять минут пробую, но вчера когда регистрировался, никаких ошибок не заметил. Сегодня проверил тоже вроде работает. Хотя функционал конечно же маловат, но просматривать тоже хорошо, хвонить теперь никуда не надо. Посмотрим что добавят через месяц.
А про смену логина пока молчат... 
-
wizardtux
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 18 тра, 2010 13:25
Проблем з Інтернет-банком поки що не виникало, інтерфейс дуже аскетичний, що добре, бо все чітко і зрозуміло, технічних проблем також не мала.
Декілька побажань вже озвучила консультанту банка, подивимось..
Найбільше сподобалась зручність перегляду попередніх транзакцій по картці - можна обрати декілька варіантів - передивитися операції за день або тиждень, зберегти в екселі, де далі гратися та перевіряти.
-
Irinka
-
-
- Повідомлень: 239
- З нами з: 21.01.08
- Подякував: 8 раз.
- Подякували: 3 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 тра, 2010 13:28
wizardtux написав:tank написав:Да глючит ваша система: вчера, например, хотя бы через раз пускала на свою страницу, сегодня вообще не пускает – то говорит Error, то Техническое обслуживание...
А про смену логина пока молчат... 
у меня все работает:) Довольна как слон
Относительно логина - думаю, что с точки зрения безопастности системы такой функции нет.
Рекомендую воспользоваться какой-то програмулей а-ля password keeper и тогда вопрос сам по себе исчезнет.
-
Dusyanya
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 18 тра, 2010 13:51
Вопрос.
Если я не включал смс-информирование, зарегистрироваться в интернет-банкинге не получается, программа просит номер мобильного, я его банку не сообщал.
И что делать, если смс-информирования я не хочу, зарегистрироваться в ИБ не получится ?
Dusyanya написав:wizardtux написав:tank написав:Да глючит ваша система: вчера, например, хотя бы через раз пускала на свою страницу, сегодня вообще не пускает – то говорит Error, то Техническое обслуживание...
А про смену логина пока молчат... 
у меня все работает:) Довольна как слон Относительно логина - думаю, что с точки зрения безопастности системы такой функции нет. Рекомендую воспользоваться какой-то програмулей а-ля password keeper и тогда вопрос сам по себе исчезнет.
-
Философ
-
-
- Повідомлень: 776
- З нами з: 30.07.09
- Подякував: 265 раз.
- Подякували: 15 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 тра, 2010 13:53
-программа просит номер мобильного, я его банку не сообщал.
так його ж можна ввести при реєстрації, сам так робив, у мене депозит без карток та смс 
-
chipmunk
-
-
- Повідомлень: 9059
- З нами з: 15.04.09
- Подякував: 572 раз.
- Подякували: 590 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 тра, 2010 14:17
chipmunk написав:Спробував зареєструватись, написав комп чекати смс, нема:((
Я в банкинг еле вошёл сегодня (зарегился вчера). Быстрее всего очень много желающих.
PS в очередной раз сегодня "отучал" кассирш от "запроса" пина в Восторге. Сегодня быстро всё было.
Она- пин...
я- начальника, пожалуста.
она- карта не именная!
я- НАЧАЛЬНИКА, ПОЖАЛУЙСТА. пусть мне объяснит, бестолковому, зачем пин, там где пин ненужен и причём именная не именная тут.
она берёт карту и кудато с ней хочет уйти, пришлось пластик отнять...
через две минуты покупка свершилась (без пина)
-
minus15k$
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4110436 |
|
|
24837 |
1226891 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1513288 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|