|
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 20 тра, 2010 14:40
Antonio написав:алекс1949 написав:FANTOM Да, однако! А у меня от общений с банком сложилось стойкое впечатление, что это банк, где всем управляют КАССИРЫ. Когда захотят - приходят, уходят, закрываются, перерываются и т.д. И никто им не указ. В отличие от других банков. Может, я ошибаюсь?
Мне одно не понятно - зачем связывать банк, с его работниками? Т.е. если всем рулят КАССИРЫ - значит это пробоема конкретного отделения и его начальства, которое такое поощряет ( или как миниммум не наказывает ). бы*** касира - это быловатость касира, а не банка. Потому что по большему счету вам не то что в банке или в маршрутке, вам даже в церкви нахамить могут, но это ведь не значит, что банк плохой, маршрут надо снимать, а приход закрыть? Если хамят - жалуйтесь, добивайтесь правды и у вас все получится, рано или поздно.
Дело всё в том, что кассиры так работают во всех отделениях этого банка, а не только в каком-то одном.
И такая работа касс ( кассиров ) считается - нормальной ! ( руководство банка одобряет... ) 
-
ALEX66
-
-
- Повідомлень: 4814
- З нами з: 04.12.09
- Подякував: 256 раз.
- Подякували: 186 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 тра, 2010 14:52
lyuba_floyd написав:Доброго дня, мене також турбує питання культури працівників банку. Касир Кіцманського відділення в Чернівецькій області, пані С., коли я підходжу до каси і кажу Доброго дня НІКОЛИ не відповідає. Коли в розмові з начальником відділення я зробила це зауваження, мені відповіли що вона дотримується "комерційної таємниці", хоча я переконана що вона просто невихована.
Блин, не могу. Умираю от смеха!!!!!!!!!! Вот это молодцы, отмочили в лучших традициях камедиклаб))))))))))))
Смешно читать обиженных клиентов с котоырми не поздоровались. Напоминает мне детский сад: "а Петя мне язык показал".
Но "вона дотримується "комерційної таємниці" - это смешно, я тут просто ухохатываюсь)))))))))
Блин у меня не все соседи на этаже здороваются, так шо теперь? жаловаться на них на форумах?????))
-
ALexxxS
-
-
- Повідомлень: 891
- З нами з: 23.04.10
- Подякував: 140 раз.
- Подякували: 277 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 тра, 2010 14:53
bolex написав:...Поскипано... А про кассиров я тоже подтверждаю - живут своей собственной жизнью, не имеющей ничего общего с интересами клиентов и даже своих отделений ...
А набрать номер поддержки и назвать факты и имя конкретного "героя" по плохому обслуживанию религия не позволяет?
Или считаете, что надо идти по пути молчаливого согласия и ситуации "мыши плакали, кололись, но продолжали жрать кактус"?
ЗЫ. С человеком поступают так, так он это позволяет.
-
_Mykola_
-
-
- Повідомлень: 5645
- З нами з: 09.02.09
- Подякував: 689 раз.
- Подякували: 726 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 тра, 2010 14:57
А насчет того, что где-то хороший или плохой банк, то помоему тут должен действовать принцип: покупатель голосует своими деньгами. Вас же никто не заставляет силой идти в какой то конкретный банк. Толку, что в отделение Укрпрома 2,5 года назад вокруг меня порхали как бабочки и были супервежливыми...
-
ALexxxS
-
-
- Повідомлень: 891
- З нами з: 23.04.10
- Подякував: 140 раз.
- Подякували: 277 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 тра, 2010 15:12
банк супер!
главное стабильный и большие ничего ни надо а проценты высокие только в слабых банках... запомните!
а в сильных банках... процент всегда ниже....
-
Diplomnet
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 20 тра, 2010 15:23
ALexxxS
То Ваша думка, але коли я КЛІЄНТ відділення, то я МАЮ ПРАВО на відповідну повагу та відношення до себе а не на відразу в виразі обличчя, мол "чого ви тут мені роботи принесли". Таке ставлення до клієнта на вищезгаданому відділенні не сприяє їх приросту а тільки відштовхує, а якщо хочете знати мою думку - то з касира починається банк.
-
lyuba_floyd
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 20 тра, 2010 21:53
Народ, але ж будьмо обєктивні - це проблема не тільки конкрентно Укрсибу,а всіх банків в Україні загалом. Конфлікт інтересів "наліцо" - у звязку з кризою пішло різке скорочення кадрів - нема людей, які б слідкували за етикою та культурою працівників. Здавалося б, страх втратити роботу мав би стимулювати людей до ефективної праці, але з другої сторони, доводять якісь плани, показники, за невиконання звільняють - "текучка" кадрів шалена - ніхто не бавиться з персоналом як раніше - семінари, нначання, контроль і тд. І от каси це якраз стосується найбільше... Вихід один - ми клієнти мусимо самі їх вчити. Я в таких випадках питаю що напевно людина хоче роботу поміняти або просто працювати набридло... Спокійно так... Помагає. Не факт, що в іншому банку, який активно хвалть ставлання буде ліпше...
-
lika_l
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 21 тра, 2010 01:13
Предлагаю всем кто недоволен работой кассиров и если касса закрыта в рабочее время , обязательно ( не поленитесь ) звонить в Колл-центр и жаловаться на плохое обслуживание.
Если МЫ не сделаем ИХ, то они сделают НАС ...
-
ALEX66
-
-
- Повідомлень: 4814
- З нами з: 04.12.09
- Подякував: 256 раз.
- Подякували: 186 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 21 тра, 2010 01:18
А ветка между прочим и называется "Обслуживание в украинских банках (хорошее и плохое)". Так что про кассиров - к месту. А самый сильный банк получается под матрацем. Там вообще 0 процентов! Но всегда и без неожиданных снижений. 
-
алекс1949
-
-
- Повідомлень: 394
- З нами з: 14.07.09
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 21 тра, 2010 11:10
lika_l написав:Народ, але ж будьмо обєктивні - це проблема не тільки конкрентно Укрсибу,а всіх банків в Україні загалом. Конфлікт інтересів "наліцо" - у звязку з кризою пішло різке скорочення кадрів - нема людей, які б слідкували за етикою та культурою працівників. Здавалося б, страх втратити роботу мав би стимулювати людей до ефективної праці, але з другої сторони, доводять якісь плани, показники, за невиконання звільняють - "текучка" кадрів шалена - ніхто не бавиться з персоналом як раніше - семінари, нначання, контроль і тд. І от каси це якраз стосується найбільше... Вихід один - ми клієнти мусимо самі їх вчити. Я в таких випадках питаю що напевно людина хоче роботу поміняти або просто працювати набридло... Спокійно так... Помагає. Не факт, що в іншому банку, який активно хвалть ставлання буде ліпше...
Сейчас у банков проблема именно с кассирами в плане комплектации штата - не хватает их, поэтому на кассиров обычно сильно не насидают.
Я сам бы в кассиры пошел только при условии, что с голоду помирать начну.
-
Shurko
-
-
- Повідомлень: 113
- З нами з: 05.12.06
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7824586 |
|
|
101069 |
15955891 |
|
|
38157 |
5189498 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|