|
Дельта |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 29 чер, 2010 22:53
DIV
В Привате с карточки Миттева стоит 3грн. безнальный перевод на любой счет(и больше никаких комиссий). А вот зачислен. безнальных средств в вашем банке уже может стоить от 0.5 до 1%. Причем, чаще всего, если зачисление безнала бесплатно, то обналичка стоит до 1%. Т.е. перевод средств из одного банка в др. по схеме нал.-счет или безнал-счет-нал. будет стоить в конце-концов не менее 0.5 % от суммы  В принципе, самый экономный вар. это безнал. перевод + расчеты картой.
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Вів 29 чер, 2010 23:49
clientage
Так, Ви праві. Тепер побачив. Стосовно ж кредитних карт, то дійсно так, як написав вище.
Востаннє редагувалось DIV в Вів 29 чер, 2010 23:58, всього редагувалось 1 раз.
-
DIV
-
-
- Повідомлень: 5559
- З нами з: 19.09.08
- Подякував: 157 раз.
- Подякували: 635 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 29 чер, 2010 23:50
Stranger написав:
Для Вас цитирую ст. 20 Закона Украины "Об обращениях граждан": Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
По десять раз звонить действительно не нужно.. Достаточно одного раза и соединения с оператором.
Тем не менее, можете не сомневаться - поданая Вами информация к сведению принята и без внимания не останется.
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 30 чер, 2010 00:56
DIV написав:ygn3 грн + 1%з власних коштів або 3% з кредитних. 
Дійсно, це так для кредитних карток. Але коли переказ здійснюється з дебетної картки, тоді тільки 3 гр. Поповнити її можна без комісії. Інша справа, що не кожен її має. У мене, наприклад, немає поруч відділення дельти, тому це дуже зручно. Дякую дельті за можливість без комісії поповнювати свої рахунки безготівково.
-
ygn
-
-
- Повідомлень: 2115
- З нами з: 19.02.09
- Подякував: 121 раз.
- Подякували: 233 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 01 лип, 2010 00:11
Новые тарифы по ЗГ:
299 грн. / 40 USD / 40 EUR
-
sola
-
-
- Повідомлень: 4152
- З нами з: 02.03.09
- Подякував: 492 раз.
- Подякували: 505 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 01 лип, 2010 09:57
До уваги клієнтів Дельта Банку.
З 1 липня змінюється режим роботи відділень.
З метою створення комфортних умов для обслуговування клієнтів, з 1.07.2010 року частина відділень Дельта Банку змінить режим роботи. В деяких відділеннях буде подовжений графік роботи ввечері, інші відділення, які працювали лише у будні дні, почнуть працювати у суботу, подекуди скорочено або взагалі відмінено час обідньої перерви.
Ретельно вивчивши усі побажання клієнтів щодо графіку роботи, було вирішено втілити більшу частину запропонованих клієнтами пропозицій у життя. Новий режим роботи дозволить працюючим клієнтам відвідувати відділення Дельта Банку по вихідних, а завдяки подовженому робочому графіку та змінам в часі обідньої перерви – і у будні у зручний час.
Саме завдяки Вашим зауваженням клієнтів, ідеям та пропозиціям ми вдосконалили внутрішні бізнес-процеси та покращили якість надання обслуговування в цілому. Сподіваємося, що наші дії, направлені на вдосконалення якості обслуговування клієнтів, будуть відмічені вже найближчим часом.
Отже, перед тим, як запланувати час візиту до відділення, зверніть увагу на можливі зміни у його роботі: .
Ваш Дельта Банк.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 01 лип, 2010 10:47
Delta official написав:До уваги клієнтів Дельта Банку.
З 1 липня змінюється режим роботи відділень. З метою створення комфортних умов для обслуговування клієнтів, з 1.07.2010 року частина відділень Дельта Банку змінить режим роботи. В деяких відділеннях буде подовжений графік роботи ввечері, інші відділення, які працювали лише у будні дні, почнуть працювати у суботу, подекуди скорочено або взагалі відмінено час обідньої перерви.
Ретельно вивчивши усі побажання клієнтів щодо графіку роботи, було вирішено втілити більшу частину запропонованих клієнтами пропозицій у життя. Новий режим роботи дозволить працюючим клієнтам відвідувати відділення Дельта Банку по вихідних, а завдяки подовженому робочому графіку та змінам в часі обідньої перерви – і у будні у зручний час. Саме завдяки Вашим зауваженням клієнтів, ідеям та пропозиціям ми вдосконалили внутрішні бізнес-процеси та покращили якість надання обслуговування в цілому. Сподіваємося, що наші дії, направлені на вдосконалення якості обслуговування клієнтів, будуть відмічені вже найближчим часом.
Отже, перед тим, як запланувати час візиту до відділення, зверніть увагу на можливі зміни у його роботі: .
Ваш Дельта Банк.
Отличная новость, спасибо.
-
Vitl
-
-
- Повідомлень: 14115
- З нами з: 04.05.10
- Подякував: 853 раз.
- Подякували: 1900 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 01 лип, 2010 12:10
Харьковские отделения стали работать по субботам с 9-00 до 15-00.
Удобно - спасибо!
-
octopus
-
-
- Повідомлень: 3175
- З нами з: 16.10.08
- Подякував: 98 раз.
- Подякували: 137 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 01 лип, 2010 12:37
Delta official написав:До уваги клієнтів Дельта Банку.
З 1 липня змінюється режим роботи відділень. З метою створення комфортних умов для обслуговування клієнтів, з 1.07.2010 року частина відділень Дельта Банку змінить режим роботи. В деяких відділеннях буде подовжений графік роботи ввечері, інші відділення, які працювали лише у будні дні, почнуть працювати у суботу, подекуди скорочено або взагалі відмінено час обідньої перерви.
.....
Отже, перед тим, як запланувати час візиту до відділення, зверніть увагу на можливі зміни у його роботі: .
Ваш Дельта Банк.
Хорошие инициативы, полезные.
Но вот с чем пришлось столкнуться мне, как клиенту в одном из отделений, не смотря на "удлиненный рабочий день" и рабочую субботу... Из трех менеджеров работает только один, а это создает очереди, вынужденное ожидание и недовольное "бурчание" клиентов, которые рассчитывая забежать в банк на 15-20 минут вынуждены сидеть по часу-полтора в очереди... В банке бываю по пару раз в неделю, и такая ситуация наблюдается на протяжении последних пары месяцев... Сначала думал, что это временные "неудобства" (может сезон отпусков, может какие-то "учения" у менеджеров  ), но время идет, а общая картина особо не меняется...
Может руководству стоит как-то отладить и "оптимизировать" эту ситуацию...
И стоит отдать должное охранникам, молодцы ребята, не только сидят за пультом, а консультируют клиентов насчет правил обращения с банкоматами, внутренними телефонами гор.линии, направляют в нужный "угол" кредитчиков и т.д. руководят так сказать движением по отделению  ...и по сути выполняют частично работу менеджера, ускоряя процесс обслуживания...
Востаннє редагувалось Sergo в Чет 01 лип, 2010 12:43, всього редагувалось 1 раз.
-
Sergo
-
-
- Повідомлень: 998
- З нами з: 14.04.10
- Подякував: 64 раз.
- Подякували: 54 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4112271 |
|
|
24837 |
1227238 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1513802 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|