Дельта

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 613614615616617 ... 1037>
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 13:24

Re: Онлайн банкінг

cns написав:
Sain написав:Рекомендації щодо нових можливостей та внесення змін до існуючих функцій онлайн банкінгу

Рекомендую спільними зусиллями скласти список необхідних змін до інтернет банкінгу. Свої пропозиції вже надіслав у Дельту та викладаю на форумі. Якщо у когось з форумчан є ще ідеї, пишіть - зробимо спільний список.

НОВІ МОЖЛИВОСТІ:
1) Відкриття депозитів
2) Поповнення депозитів
3) Перегляд календаря нарахувань відсотків на депозитні рахунки
4) Перегляд історії руху коштів на депозитних рахунках
5) Здійснення платежів
6) Можливість використання шаблонів для платежів
8) Підключення та відключення смс-інформування для кожної з карток клієнту
9) Блокування та розблокування пластику
10) Розблокування карт для оплати в інтернеті (з можливістю вказання суми транзакцій та терміну розблокування)
11) Перегляд заблокованих сум
12) Можливість зміни мови після входу в систему
13) Можливість вносити зміни в дані клієнта (змінювати емейл, номери телефонів, адресу і т.д.)
14) Поповнення рахунків за допомогою карт емітованих іншими банками (рекомендація chipmunk)

БЕЗПЕКА СИСТЕМИ:
1) Ввести одноразові паролі: смс з паролем, можливість використання пристроїв ОТР – наприклад, yubikey
2) Логування сесій (дата створення, дата завершення, ІР адреса, хост, версія браузера)

ЗМІНИ:
Дебетні та кредитні картки:
1) «Дата проведення операції» перейменувати на «Дата авторизації»
2) «Дата проведення по рахунку» перейменувати на «Дата руху» (зняття, списання)
3) Суму операції вказувати у валюті операції, а не валюті картки
4) Додати поле «Дебет» (в валюті карти)
5) Додати поле «Кредит» (в валюті карти)
6) Додати поле «Залишок»


все это очень весело и интересно, но самое главное - это процедура рассмотрения "спорных" вопросов и транзакций в интернет банкинге в том виде как вы себе его представляете - пока не будет ясности в этом вопросе, а я не вижу предпосылок для того, чтобы она была, по крайней мере в ДБ - я обхожу все эти "сервисы" другой дорогой.

П.С. Перспектива ходить в отделение стоять в очереди в ожидании светлого будущего в решении какого-то вопроса по инет банкингу - по типу напишите заявление и мы будем его рассматривать энное количество дней с туманной перспективой - меня не радует.


Я не думаю, що обов'язково стояти в черзі у відділенні. Питання можна вирішувати через дзвінок в колл центр. Для прикладу, розблокування картки для оплати в неті здійснюється через написання заяви у відділенні. Однак, я дзвоню на віп лінію і мені розблоковують її на той термін, який я кажу і встановлюють ліміт який я вказую по телефону. Я думаю, вигідніше оформити собі голд картку і користуватись віп лінією колл центру, ніж стояти e чергах відділень
Sain
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 13:27

chipmunk написав:Ну й для повного нахабства - взаємодія з вебмоні, яндексгроші, пайпал та інші. :D :)


Не знаю як з яндекс грошима, однак поповнення і вивід коштів з Вебмані у мене працює без проблем на картку Дельти, аналогічно оплата через пейпел працює без жодних проблем з лінкованою карткою Дельти
Sain
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 13:31

Re: Онлайн банкінг

Sain написав:
Я не думаю, що обов'язково стояти в черзі у відділенні. Питання можна вирішувати через дзвінок в колл центр. Для прикладу, розблокування картки для оплати в неті здійснюється через написання заяви у відділенні. Однак, я дзвоню на віп лінію і мені розблоковують її на той термін, який я кажу і встановлюють ліміт який я вказую по телефону. Я думаю, вигідніше оформити собі голд картку і користуватись віп лінією колл центру, ніж стояти e чергах відділень


Разницу почувствуйте между снятием лимита, и решением вопросов с исчезновением денег с счета, их блокировкой, списанием сумм больших, чем вы тратили и тому подобное - я собственно про это, а не про звонок в колл центр и вопрос который час, и тут совершенно не важно голд вы вип или пересичный.
cns
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 13:50

Re: Онлайн банкінг

cns написав:
Sain написав:
Я не думаю, що обов'язково стояти в черзі у відділенні. Питання можна вирішувати через дзвінок в колл центр. Для прикладу, розблокування картки для оплати в неті здійснюється через написання заяви у відділенні. Однак, я дзвоню на віп лінію і мені розблоковують її на той термін, який я кажу і встановлюють ліміт який я вказую по телефону. Я думаю, вигідніше оформити собі голд картку і користуватись віп лінією колл центру, ніж стояти e чергах відділень


Разницу почувствуйте между снятием лимита, и решением вопросов с исчезновением денег с счета, их блокировкой, списанием сумм больших, чем вы тратили и тому подобное - я собственно про это, а не про звонок в колл центр и вопрос который час, и тут совершенно не важно голд вы вип или пересичный.


Що заважає подати заявку на розслідування транзакцій через телефон? Чи це небезпечніше ніж відключити перевірку CVV2 коду банком по телефону?
Sain
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 13:54

Sain написав:
cns написав:что с горячей линией? "время ожидания оператора 30 секунд....время ожидания оператора 90 секунд....
и соединение сбрасывается.
Кто знает точно, можно ли забрать депозит в день окончания или на следующий? В договоре написано включно. По логике на следующий, дельта девочка на отделении говорила что в день окончания можно забирать.
А то надоело слушать заунывные речевки кал центра.


Приблизно 20 хвилин тому дзвонив зняти перевірку CVV2 коду. Додзвонився одразу



зняти перевірку CVV2 коду
, навіщо, що це? Заборона платежів через інет? Чи щось інше?
v57
 
Повідомлень: 3197
З нами з: 14.03.10
Подякував: 153 раз.
Подякували: 202 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 13:58

v57 написав:
Sain написав:
cns написав:что с горячей линией? "время ожидания оператора 30 секунд....время ожидания оператора 90 секунд....
и соединение сбрасывается.
Кто знает точно, можно ли забрать депозит в день окончания или на следующий? В договоре написано включно. По логике на следующий, дельта девочка на отделении говорила что в день окончания можно забирать.
А то надоело слушать заунывные речевки кал центра.


Приблизно 20 хвилин тому дзвонив зняти перевірку CVV2 коду. Додзвонився одразу



зняти перевірку CVV2 коду
, навіщо, що це? Заборона платежів через інет? Чи щось інше?


При оплаті в неті користуюсь платіжною системою PayPal. Так от, дана система в запитах до банку НЕ надсилає CVV2 код картки. По замовчуванню, процесинговий центр відкидає такі транзакції. Для того, що б оплата проходила без проблем необхідно на час здійснення транзакцій знімати верифікацію CVV2 коду банком.
Sain
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 14:03

Sain написав:
v57 написав:
Sain написав:
cns написав:что с горячей линией? "время ожидания оператора 30 секунд....время ожидания оператора 90 секунд....
и соединение сбрасывается.
Кто знает точно, можно ли забрать депозит в день окончания или на следующий? В договоре написано включно. По логике на следующий, дельта девочка на отделении говорила что в день окончания можно забирать.
А то надоело слушать заунывные речевки кал центра.


Приблизно 20 хвилин тому дзвонив зняти перевірку CVV2 коду. Додзвонився одразу



зняти перевірку CVV2 коду
, навіщо, що це? Заборона платежів через інет? Чи щось інше?


При оплаті в неті користуюсь платіжною системою PayPal. Так от, дана система в запитах до банку НЕ надсилає CVV2 код картки. По замовчуванню, процесинговий центр відкидає такі транзакції. Для того, що б оплата проходила без проблем необхідно на час здійснення транзакцій знімати верифікацію CVV2 коду банком.


ok!
v57
 
Повідомлень: 3197
З нами з: 14.03.10
Подякував: 153 раз.
Подякували: 202 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 14:13

Re: Онлайн банкінг

Sain написав:
cns написав:
Sain написав:
Я не думаю, що обов'язково стояти в черзі у відділенні. Питання можна вирішувати через дзвінок в колл центр. Для прикладу, розблокування картки для оплати в неті здійснюється через написання заяви у відділенні. Однак, я дзвоню на віп лінію і мені розблоковують її на той термін, який я кажу і встановлюють ліміт який я вказую по телефону. Я думаю, вигідніше оформити собі голд картку і користуватись віп лінією колл центру, ніж стояти e чергах відділень


Разницу почувствуйте между снятием лимита, и решением вопросов с исчезновением денег с счета, их блокировкой, списанием сумм больших, чем вы тратили и тому подобное - я собственно про это, а не про звонок в колл центр и вопрос который час, и тут совершенно не важно голд вы вип или пересичный.


Що заважає подати заявку на розслідування транзакцій через телефон? Чи це небезпечніше ніж відключити перевірку CVV2 коду банком по телефону?


Вы или умышленно пытаетесь манипулировать или не умышленно, просто не понимая о чем говорите.
Какая "заява" через телефон? На руках у вас что останется - ничего. А без бумажки ты никто, в том числе в Украине, а тем более в ДБ.
cns
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 14:22

Re: Онлайн банкінг

cns написав:
Sain написав:
cns написав:
Sain написав:
Я не думаю, що обов'язково стояти в черзі у відділенні. Питання можна вирішувати через дзвінок в колл центр. Для прикладу, розблокування картки для оплати в неті здійснюється через написання заяви у відділенні. Однак, я дзвоню на віп лінію і мені розблоковують її на той термін, який я кажу і встановлюють ліміт який я вказую по телефону. Я думаю, вигідніше оформити собі голд картку і користуватись віп лінією колл центру, ніж стояти e чергах відділень


Разницу почувствуйте между снятием лимита, и решением вопросов с исчезновением денег с счета, их блокировкой, списанием сумм больших, чем вы тратили и тому подобное - я собственно про это, а не про звонок в колл центр и вопрос который час, и тут совершенно не важно голд вы вип или пересичный.


Що заважає подати заявку на розслідування транзакцій через телефон? Чи це небезпечніше ніж відключити перевірку CVV2 коду банком по телефону?


Вы или умышленно пытаетесь манипулировать или не умышленно, просто не понимая о чем говорите.
Какая "заява" через телефон? На руках у вас что останется - ничего. А без бумажки ты никто, в том числе в Украине, а тем более в ДБ.


Бумажка тут не при чому. Рішення банку не буде залежати від того, яким чином Ви подали заявку, воно залежатиме лише від того, на скільки банк цінує клієнтів. Якщо клієнт вводить дані картки на "лівих" або фішингових сайтах, то це проблеми лише клієнта, якщо ж вина банка - то рішення залежить лише від служби безпеки банку. У мене були проблеми з Приватом, коли розвели на хорошу суму, але ніяка бумажка там не помогла. Тому з цією бумажкою самі знаєте що можна зробити)))
Sain
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 21 лип, 2010 14:25

Re: Онлайн банкінг

cns написав:
Sain написав:
cns написав:
Sain написав:
Я не думаю, що обов'язково стояти в черзі у відділенні. Питання можна вирішувати через дзвінок в колл центр. Для прикладу, розблокування картки для оплати в неті здійснюється через написання заяви у відділенні. Однак, я дзвоню на віп лінію і мені розблоковують її на той термін, який я кажу і встановлюють ліміт який я вказую по телефону. Я думаю, вигідніше оформити собі голд картку і користуватись віп лінією колл центру, ніж стояти e чергах відділень


Разницу почувствуйте между снятием лимита, и решением вопросов с исчезновением денег с счета, их блокировкой, списанием сумм больших, чем вы тратили и тому подобное - я собственно про это, а не про звонок в колл центр и вопрос который час, и тут совершенно не важно голд вы вип или пересичный.


Що заважає подати заявку на розслідування транзакцій через телефон? Чи це небезпечніше ніж відключити перевірку CVV2 коду банком по телефону?


Вы или умышленно пытаетесь манипулировать или не умышленно, просто не понимая о чем говорите.
Какая "заява" через телефон? На руках у вас что останется - ничего. А без бумажки ты никто, в том числе в Украине, а тем более в ДБ.


А взагалі, цікаво, в якому банку з бумажкою Ви стаєте "кимось". А Ви знаєте, що, наприклад, в Приваті навіть договір і тарифи до карток не дають? І що? Гляньте скільки ними випущено пластику!
Sain
 
 
 
  #<1 ... 613614615616617 ... 1037>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4118232
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2014 1 ... 2482, 2483, 2484
Delta official » Сер 01 січ, 2014 00:20
24837 1228325
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 чер, 2014 00:20
Mirax
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1515568
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама