Приватбанк 2010-2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 4344454647 ... 2296>
Повідомлення Додано: Пон 10 січ, 2011 16:50

истории от Приватбанка, с судебным уклоном :lol:

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/13372863

В С Т А Н О В И В

Позивач звернувся з позовом про стягнення пені за час прострочення видачі вкладу в сумі 23611,40грн. та стягнення моральної шкоди в сумі 10000грн.,посилаючись на те,що 03.11.2006 року між ним та відповідачем було укладено договір банківського вкладу в м.Ніжин у філії відповідача.Сума вкладу становила 35000грн.Відповідно до п.1 Договору термін вкладу становив 12 місяців. і на суму вкладу повинні нараховуватись відсотки у розмірі 14% річних.Додатковою угодою до договору від 03.11.2006 року відповідач збільшив процентну ставку по вкладу на 2% річних на термін до 03.11.2007 року.03.11.2010 року він звернувся до відповідача з вимогою виплати йому суму вкладу та нараховані відсотки,на що отримав відмову з посиланням на те,що його рахунок заблоковано,так як він був внесений до списку людей,що померли.15.11.2010 року він повторно звернувся письмово до відповідача з вимогою повернути вклад та відсотки на що не отримав ніякої відповіді.Він звертався в центральний офіс м.Дніпропетровська,в м.Чернігів,але ніякої реакції не було
balik2
Аватар користувача
 
Повідомлень: 186
З нами з: 20.11.08
Подякував: 0 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 10 січ, 2011 16:57

shlo написав: Такого не может быть!!!

Теоретически - почему и нет. Т.е. я, конечно, не знаю, как оно было на самом деле, но теоретически вполне себе ИМХО может быть.
mxm
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 10 січ, 2011 19:49

Приватбанк ворует деньги с кредитных карточек

История следующего характера:

Взял я как-то по принужде модем в аренду «Peoplenet» за 65.00 грн в июле 2010 года. Списали с меня за модем с кредитной карты 5577**** абонентскую плату и пользовался меньше месяца, связь хреновая и модем вечно глючил. В итоге я его в начале августе сдал в ЦОК «Пиплнет», заполнил заявление, бумаги разные, паспорт отксерили. Проходит три месяца – вроде все в порядке, а в ноябре обнаруживаю, что у меня пропали с карты деньги в размере 65.00 грн. Пошел в отделение банка разбираться, посмотрел выписку, а с меня списали за модем 65.00 грн, которого у меня нет. Девушка куда-то звонила, писала, вообщем нечем не помогла. Позвонил на горячую линию 0-800…, обматюкал всех, в итоге через день деньги на карточку вернули. Проходит еще месяц и думаю, проверю я баланс в банкомате…. и в декабке с меня опять списывают 65.00 грн за несуществующий модем, опять позвонил на горячую линию, а мне говорят – звоните в «Peoplenet», это они виноваты. Позвонил, соответственно, мне сказали, что модема у меня нет и по каким причинам с меня списывают они не знают, и вообще они арендой не занимаются. Опять звоню на горячую линию и девушка говорит, что якобы приняла мою жалобу, теперь жду когда вернут бабки…… ТАК МОЖЕТ И У ВАС ВОРУЮТ ДЕНЬГИ???????!!!!!!!!!!!!!!!!
vadz555
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 11 січ, 2011 00:16

Что значит - есть ли хоть часть правды??? Давайте емайл, я Вам сброшу копию "решения суда" и ответы из компетентных органов;-) С какого бы я вот это начинал? Самое простое - на сайте Укрпочты проверьте номер отправления (кто, когда и кому направлял).
Systema
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 11 січ, 2011 00:26

Systema - отсканируй и на http://www.radikal.ru/ выложи

Но учти. Тута есть форумные боты - сотрудники ПриватБанка и зомбированные агенты по втюхиванию его продуктов (за копеечный откат), Они будут самыми разными способами и выдумками сделать вид, что ничего страшного, что сам виноват и вообще попробуй докажи что это банк слал - а не ты сам себе и т.п.
TAG
 
Повідомлень: 1149
З нами з: 04.02.10
Подякував: 159 раз.
Подякували: 87 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 січ, 2011 01:46

Сколько интересного на последней странице.

Systema написав:Досвід негативний! На жаль. Деталі такі - 04 червня 2008 року я як фізична особа уклав з Приватом договір №SAMDNхххххххххххххххх, згідно якого користувався кредитною карткою Gold. В подальшому картка перевидавалась, проте 13 серпня 2010 року через певні причини я вирішив припинити користування карткою, для чого з'явився в Полтавське обласне управління банку, написав відповідну заяву, сплатив необхідні кошти.....

Теперь как обычно - варианты:
На 13 августа 2010 года на вышеуказанной карте Голд была многомесячная (а может и многолетняя просрочка) и сумма этой самой просрочки-задолженности ~ 9741,56 грн.
Должника таки принудили заплатить долг полностью (через певні причини я вирішив припинити користування карткою ...сплатив необхідні кошти) и
а) долг был полностью погашен до 22 августа. Тогда в банке просто левая рука не знает, что делает правая - долг погашен, а прессинг продолжается.
б) долг до 22 погашен не был - возможно позднее. Тогда письмо отправлено по адресу.
Уж не знаю, кто именно рассылает подобные писульки - банк, коллекторы, какая либо другая сходная контора, но смысл их - именно прессинговый - ни штампов, ни подписей, ни реальных реквизитов или требований на них нет - клиенту показывается результат обращения банка по его долгу в суд и эффект - действенный.
Пользователю "Systema" - удачи в отстаивании прав и пожелания - больше просрочек в банках не допускать.

balik2 написав:истории от Приватбанка, с судебным уклоном :lol:

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/13372863

В С Т А Н О В И В

Позивач звернувся з позовом про стягнення пені за час прострочення видачі вкладу в сумі 23611,40грн. та стягнення моральної шкоди в сумі 10000грн.,посилаючись на те,що 03.11.2006 року між ним та відповідачем було укладено договір банківського вкладу в м.Ніжин у філії відповідача.Сума вкладу становила 35000грн.Відповідно до п.1 Договору термін вкладу становив 12 місяців. і на суму вкладу повинні нараховуватись відсотки у розмірі 14% річних.Додатковою угодою до договору від 03.11.2006 року відповідач збільшив процентну ставку по вкладу на 2% річних на термін до 03.11.2007 року.03.11.2010 року він звернувся до відповідача з вимогою виплати йому суму вкладу та нараховані відсотки,на що отримав відмову з посиланням на те,що його рахунок заблоковано,так як він був внесений до списку людей,що померли.15.11.2010 року він повторно звернувся письмово до відповідача з вимогою повернути вклад та відсотки на що не отримав ніякої відповіді.Він звертався в центральний офіс м.Дніпропетровська,в м.Чернігів,але ніякої реакції не було


Интересная история. Все упирается в "його рахунок заблоковано,так як він був внесений до списку людей,що померли". Такая информация берется не с потолка, а основных источников два: оригинал свидетельства о смерти или инфо соответствующих госконтор. Если последнее не верно и вкладчик жив - вполне можно требовать проценты за весь период и пеню начиная с момента обращения за вкладом. Вкладчику просто не удалось пробить первичный бюрократ-барьер и решить проблему на уровне банка - это ИМХО ключевой негативный момент.

vadz555 написав: ....
Взял я как-то по принужде модем в аренду «Peoplenet» за 65.00 грн в июле 2010 года. Списали с меня за модем с кредитной карты 5577**** абонентскую плату и пользовался меньше месяца, связь хреновая и модем вечно глючил. В итоге я его в начале августе сдал в ЦОК «Пиплнет», заполнил заявление, бумаги разные, паспорт отксерили. Проходит три месяца – вроде все в порядке, а в ноябре обнаруживаю, что у меня пропали с карты деньги в размере 65.00 грн. Пошел в отделение банка разбираться, посмотрел выписку, а с меня списали за модем 65.00 грн, которого у меня нет. Девушка куда-то звонила, писала, вообщем нечем не помогла. Позвонил на горячую линию 0-800…, обматюкал всех, в итоге через день деньги на карточку вернули. Проходит еще месяц и думаю, проверю я баланс в банкомате…. и в декабке с меня опять списывают 65.00 грн за несуществующий модем, опять позвонил на горячую линию, а мне говорят – звоните в «Peoplenet», это они виноваты. Позвонил, соответственно, мне сказали, что модема у меня нет и по каким причинам с меня списывают они не знают, и вообще они арендой не занимаются. Опять звоню на горячую линию и девушка говорит, что якобы приняла мою жалобу, теперь жду когда вернут бабки…… ТАК МОЖЕТ И У ВАС ВОРУЮТ ДЕНЬГИ???????!!!!!!!!!!!!!!!!

Кстати взял по нужде или по принуждению? Второе - интереснее получается - Воруют деньги, да еще и принуждают к модему.
На кредитке стоит регулярный платеж 65 грн в месяц и можно сколько угодно распинаться и тиранить 0800 - пока эту самую регулярку не остановят - списания будут продолжаться.
Рекомендую обратиться в кредитный отдел своего отделения.

TAG написав:Systema - отсканируй и на http://www.radikal.ru/ выложи

Но учти. Тута есть форумные боты - сотрудники ПриватБанка ...


От форумного бота - несотрудника банка слышу :D
int13
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 11 січ, 2011 02:00

Re: господину Puhу

Garick написав:У меня этот червонец болтался на бонусном почти год. Я пытался хоть куда "пристроить" через п24. Открыл 10 депозитов по 1 грн (это потом уже поставили проверку на сумму депозита). Кстати, кинули. Проценты, хоть и копейку, не выплатили. :) Отправлял на покупку валюты, оплату мобильной связи, коммуналки, благотворительность. В архиве операций статус "успешно", но сама операция не выполнялась. Ладно валюта и мобилки, но почему нельзя отправить на благотворительность, я не понимаю. Приват и тут поджал бонусные деньги :) Сейчас бонусный мной заблокирован, и что там не знаю.
В привате деньги могут исчезнуть??? На каком основании? Или опять "внутренняя инструкция" которая позволяет банку "исчезнуть" средства со счетов клиентов?:)

Первые 10 грн на месяц - это сравнительно недавно появилось и касается именно приветственного бонуса. Банком деньги на таком счету предназначены только для одной цели - покупки в магазинах с Бонус+. Вы пытались задействовать их для других целей - что же удивляетесь негативному результату? И зачем его (счет) нужно блокировать?
int13
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 11 січ, 2011 10:42

Почему таки лаги с смс в приват24?
Malky
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1815
З нами з: 08.08.07
Подякував: 189 раз.
Подякували: 129 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 січ, 2011 10:45

shlo написав:Есть хоть часть правды в этом сообщении? Может, кто нибудь из работников банка прокомментирует(как на др. ветках)? Такого не может быть!!!

Еще и как может, уже неоднократно, на этой ветке упоминалась практика рассылки подобных "судебных" решений...
_Mykola_
 
Повідомлень: 5638
З нами з: 09.02.09
Подякував: 689 раз.
Подякували: 726 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 11 січ, 2011 13:05

int13 написав:Интересная история. Все упирается в "його рахунок заблоковано,так як він був внесений до списку людей,що померли". Такая информация берется не с потолка....


Вот что интерестного в истории: http://www.PrivetBank.Com.Ua/smiles.html

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/13372863

03.11.2010 року він звернувся до відповідача з вимогою виплати йому суму вкладу та нараховані відсотки,на що отримав відмову з посиланням на те,що його рахунок заблоковано,так як він був внесений до списку людей,що померли.15.11.2010 року він повторно звернувся письмово до відповідача з вимогою повернути вклад та відсотки на що не отримав ніякої відповіді.Він звертався в центральний офіс м.Дніпропетровська,в м.Чернігів, http://www.PrivetBank.Com.Ua/smiles.html але ніякої реакції не було.Відповідно до п.9 Договору сторони мають право достроково розірвати договір,повідомивши про це іншу сторону за два дні до дати розірвання договору.


Плюс в ходе судебного разбирательства - юрист банка ничего не говорил про источних недостоверной информации, а заявила вот что:
http://www.PrivetBank.Com.Ua/smiles.html

Відповідач позовні вимоги не визнав.Представник позивача визнав,що між сторонами 03.11.2006 року був укладений договір банківського вкладу.03.11.2010 року позивач дійсно звертався до Банку про видачу йому всього грошового вкладу та відсотків за користування ним.Але у звязку із виникшими технічними неполадками в системі нарахування відсотків за користування вкладом вони могли віддати кошти позивачу тільки 22.11.2010 року,але позивач їх отримав тільки 24.11.2010 року.Ці обставини представник відповідача вважає слід визнати форс-мажорними і відмовити в позові.Крім того представник відповідача вважає,що ні договором,ні законом не передбачено нарахування пені за несвоєчасну видачу вкладу.


На что судья справедливо решила что глюки ПриватБанка - это его личные проблемы, а не форс-мажор!
http://www.PrivetBank.Com.Ua/smiles.html http://www.PrivetBank.Com.Ua/smiles.html

За цей час відповідач у відповідності до вимог ст.10ч.5 ЗУ «Про захист прав споживачів» має сплатити позивачу 3% пені за кожен день прострочення надання послуг,що становить 39352,46грн.х3%х20днів=21250,26грн.Посилання відповідача на те,що дані відносини не регулюються ЗУ «Про захист прав споживачів» не може бути прийнято до уваги так як із роз»яснень Пленуму Верховного Суду України «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів» п.2,що відносини які склались із договорів про надання фінансово-кредитних послуг для отримання власних побутових потреб громадян / надання кредитів,відкриття й ведення рахунків,проведення розрахункових операцій../регулюються даним законом.Посилання відповідача на те,що дані обставини щодо не своєчасної видачі вкладу носять форс-мажорний характер нічим не підтверджені,а також на думку суду,що технічні проблеми з обслуговування клієнтів не можуть бути визнані форс-мажорними.


На сим клаяюсь и напоминаю что у сотрудников ПриватБанка есть такая

Политика работы в социальных сетях ПриватБанка и банков холдинга
4. Наши цели в соцсетях
Основными целями сотрудников ПриватБанка и банков холдинга в социальных сетях являются:
●маркетинг, реклама;
●продажи продуктов и услуг;
●формирование и поддержка положительного имиджа Банка.
Сотрудник Банка в соцсети позиционирует Банк, как:
●самый надежный Банк;
●Банк близкий Клиенту;
●инновационный Банк.



Поэтому от int13 вы никогда не услышете что он признает ошибку или лажу банка!

P.S> Сама политика была доступна на главном сайте через http://www.PrivetBank.Com.Ua/smiles.html

http://i.privetbank.com.ua/img/PrivatBank_SocialNetPolicy.png

Теперь же наконец до кого-то таки дошло, что Google Docs лучше закрыть от публики и она доступна только по логину с @privatbank.ua Google аккаунтом
http://www.PrivetBank.Com.Ua/smiles.html http://www.PrivetBank.Com.Ua/smiles.html
TAG
 
Повідомлень: 1149
З нами з: 04.02.10
Подякував: 159 раз.
Подякували: 87 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 4344454647 ... 2296>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 365154
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
159 106841
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 21:56
harry_
ПриватБанк (2010 - 2021) 1 ... 9036, 9037, 9038
Anonymous » Сер 22 вер, 2004 09:16
90371 21241181
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 20:51
Amethyst
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама