Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
int13 написав:Кстати - имел полное право отказать и могли бы жаловаться - хоть в ООН.
Я бы не был так уверен ... Они не в лесу работают и подчиняются законам. Так же и у нас, как у потребителей есть свои права. Завтра они нас начнут просить зайти в комнату для личного досмотра, потом будут пускать только после запонения анкетных данных и т.д. Есть такое понятие как защита личных данных. Я не кредит оформл, а дебетную карту (разницу чуствуете?). Не вопрос, мы оплатили в соседнем банке, остался блан (образец) и последующие плажи будем там оплачивать. Т.е. я без претензий, но если они поступают так, как им удобно, то это не повод нам идти у них на поваду и ещё за это платить свои деньги.
Что касается жалобы, то если бы лично мне отказали в обмене долларов до 90 г., то я бы уделил несколько минут и оставил претензию в НБУ. Поверьте, мне проще было бы позвонить, чем потом им это разгребать.
Про обмен валют - не скажу - тут Вы наверное правы, просто уже достали комментарии вида - угрожал, обещал пожаловаться, сделали без фото или анкеты - так с ними и надо. Есть требование ГО банка, оно однозначно - идентификация клиента = фото с картой или паспортом + анкета-заявление + ксерокопия ид. документа + верифицированный тел. Обсуждать правильность или неправильность данного требования с операционисткой в отделении - просто несерьезно.
int13 написав:Есть требование ГО банка, оно однозначно - идентификация клиента = фото с картой или паспортом + анкета-заявление + ксерокопия ид. документа + верифицированный тел. Обсуждать правильность или неправильность данного требования с операционисткой в отделении - просто несерьезно.
Номер постановления (нормативный акт и пр), согласно которому "идентификация клиента = фото с картой". Ни в одном банке подобную процедуру не проходил, при этом имею карты 3-х банков. P.S. Повторяюсь - карта не кредитная!
Вот договор к картам - они обязаны выдавать! Пусть даже миниатюрным шрифтом напечанные - но обязан. А реально только на сайте есть и то меняется там не раз в месяц, до 25 числа - а каждый день редактируют!
2.4. Договір укладається в письмовій формі. Умови договору мають бути викладені державною мовою. Укладення договору іншою мовою здійснюється за домовленістю емітента та клієнта відповідно до законодавства України. Один примірник договору зберігається в емітента, а другий примірник договору емітент зобов'язаний надати клієнту під підпис. Емітент зобов'язаний під час видачі спеціального платіжного засобу надати клієнту договір, правила використання спеціального платіжного засобу і тарифи банку.
2.5. Емітент зобов'язаний забезпечити наявність у договорі таких умов: тип спеціального платіжного засобу; види платіжних операцій, які клієнт має право здійснювати з використанням спеціального платіжного засобу, правила та максимальний строк їх виконання; порядок обслуговування рахунку (за дебетовою, дебетово-кредитною або кредитною схемою, розміри гарантійного забезпечення та/або незнижувального залишку коштів на рахунку, порядок кредитування клієнта, порядок установлення курсу продажу, обміну або конвертації іноземної валюти тощо); тарифи банку на обслуговування операцій з використанням спеціального платіжного засобу на момент укладення договору та порядок повідомлення клієнта про їх зміну; ліміти та/або обмеження за операціями з використанням спеціального платіжного засобу або платіжних додатків, реалізованих у спеціальному платіжному засобі (за наявності); право клієнта на одержання виписок про рух коштів за його рахунком та порядок їх отримання; порядок забезпечення емітентом та клієнтом безпеки під час користування спеціальним платіжним засобом; порядок розгляду спорів; відповідальність емітента та клієнта тощо.
2.6. Емітент перед укладенням договору зобов'язаний ознайомити клієнта з умовами одержання спеціального платіжного засобу, переліком необхідних документів, тарифами на обслуговування та правилами користування спеціальним платіжним засобом. Ця інформація має бути викладена в доступній формі й розміщуватися в доступному для клієнтів місці в банку та на офіційному сайті емітента в мережі Інтернет, а також надаватися клієнтам на їх вимогу в письмовій або електронній формі.
Така ситуація здебільшого пояснюється тим, що банки несуть збитки/втрати від шахрайських операцій в основному за операціями з платіжними картками з магнітними смугами міжнародних платіжних систем, які базуються на застарілих технологіях і не мають достатнього ступеня захисту.
З метою запобігання втрат населення та банків від шахрайських дій за операціями з використанням платіжних карток та керуючись статтею 42 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", зобов'язуємо вжити відповідних заходів щодо запобігання і протидії шахрайству з використанням платіжних карток міжнародних платіжних систем, зокрема: ... - прискорити перехід на використання платіжних карток з чипами (емісія, еквайринг); ...
В реальности ПриватБанк наоборот - болт ложил на чиповые карты!!!
к чему весь этот флуд? Где указано, что должна проходить идентификация в виде фотографирования с картой? ИН - не вопрос, копия паспорта - имеют права. Устраивать фотосессию - не видел такого закона и читая инфу предоставленную Вами - не увидел. И деньги обязаны принимать, если они не повреждены.
P.S. Если я клиент, плачу деньги, то я же не козыряю правами потребителя и не требую, чтобы меня менеджеры встречали в бикини?! Не нужно желания выдавать за постановы!
Richi написав:к чему весь этот флуд? Где указано, что должна проходить идентификация в виде фотографирования с картой? ИН - не вопрос, копия паспорта - имеют права. Устраивать фотосессию - не видел такого закона и читая инфу предоставленную Вами - не увидел. И деньги обязаны принимать, если они не повреждены.
P.S. Если я клиент, плачу деньги, то я же не козыряю правами потребителя и не требую, чтобы меня менеджеры встречали в бикини?! Не нужно желания выдавать за постановы!
Вы решили текстом завалить или действительно не понимаете сути? Да плевать я хотел на внутренние распоряжение Привата и на все его руководство, включая совет директоров. Я живу в стране Украина и как законопослушный гражданин, соблюдаю законы этой страны. Вопрос: почему я должен подчинятся этим законам, а Приват пишет свои и пытается подменить государство? И давайте закончим эту ненужную дискуссию, т.к. Вам проще кидать бесполезную инфу, чем мне тратить время и читать её.
Richi написав:Вы решили текстом завалить или действительно не понимаете сути? Да плевать я хотел на внутренние распоряжение Привата и на все его руководство, включая совет директоров. Я живу в стране Украина и как законопослушный гражданин, соблюдаю законы этой страны. Вопрос: почему я должен подчинятся этим законам, а Приват пишет свои и пытается подменить государство? И давайте закончим эту ненужную дискуссию, т.к. Вам проще кидать бесполезную инфу, чем мне тратить время и читать её.
Так бы сразу и написали - ответов мне не надо, я просто повозмущаться зашел.
Питання - ви правознавство вчили? ієрархія законів? права і обов'язки громадян? Бо таке враження, що Приват вище стоїть ніж Закони України, Конституція... А скажіть таку деталь: от у мене є ваша кредитка і копілка. Я хочу від них позбутися і користуватися тільки зарплатою, дебетною картою. Нав'язувати ваші додаткові сервіси ви якби не вправі (закриваючи очі на те, що Приват над законом), то що порадите - прийти з заявою про закриття рахунків, крім зарплатного, і передачу менеджеру цих карт (ніколи не активованих і не використаних), які то й же менеджер при мені розріже а я його сфоткаю, про всяк випадок Чи раз попав у ваш банк - то це назавжди? і відмовитись не можна, допоки банкрутство банка не розлучить нас
Востаннє редагувалось steam в Пон 14 лют, 2011 23:11, всього редагувалось 1 раз.
steam написав:прийти з заявою про закриття рахунків, крім зарплатного, і передачу менеджеру цих карт (ніколи не активованих і не використаних), які то й же менеджер при мені розріже а я його сфоткаю, про всяк випадок
Це правильно, єдина симетрична відповідь Привату, з його фотозйомкою! Завжди пишу свої візити до привату на диктофон, гарна ідея, ще й менеджера фоткати