ЕРДЕ Банк - БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 7980818283 ... 623>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ЕРДЕ Банк - БАНКРОТ 3.2 5 200
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
29%
58
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
7%
13
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
12%
24
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
24%
48
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
29%
57
Всього голосів : 200
Повідомлення Додано: Сер 13 кві, 2011 17:21

lov2108
Так в сущности и должно быть. Это все движения по Вашему счету.
Zaky
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 кві, 2011 17:25

Zaky

Что должно быть ? а в чём прикол ? тогда с-до на начало + приходы - расходы не будет равно сальдо на конец
lov2108
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2395
З нами з: 26.02.09
Подякував: 51 раз.
Подякували: 122 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 13 кві, 2011 17:27

  lov2108 написав:Quality

Подключил СМС информирование....выписку начало показывать. НО...есть один большой недочёт.

В ней не отображаются внутрибанковские проводки, а именно: зачисление % по депозиту, зачисление % по остаткам на картсчету, возврат кэш-бэка, списание за СМС-банкинг и т.д.

Следовательно в выписке не видна реальная картина поступлений/списаний, и как следствие математически невозможно сбить дебет с кредитом. :?


lov2108
сейчас над устранением этих всех недочетов работают наши специалисты и в новой версии все будет исправлено.
Благодарен за понимание!
Quality
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 кві, 2011 17:28

lov2108
Прошу прощения. Не верно прочитал Ваш предыдущий пост. :) Да, так не должно быть
Zaky
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 кві, 2011 17:31

  Zaky написав:lov2108
Так в сущности и должно быть. Это все движения по Вашему счету.


Если вы имели в виду движения по текущему счёту - то у меня такой не открыт. Есть только карточный (2625)....
lov2108
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2395
З нами з: 26.02.09
Подякував: 51 раз.
Подякували: 122 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 13 кві, 2011 17:32

lov2108
Все более банально: я не прочитал частицу "не", хотя сам пост прочитал несколько раз :)
Zaky
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 кві, 2011 15:23

Я є власником депозиту Flex money в банку "Ерде".

Кожний раз, при зміні валюти депозиту, доводиться від руки писати заяву про прохання зарахувати кошти з одного рахунку на інший.

Було б добре, якби у відділеннях були фірмові бланки для цієї операції, а ще краще, якби заповнені бланки з даними друкувалися би на принтер.

Ну і, якщо ви приглядаєтеся до депозиту типу Flex money і збираєтеся часто змінювати валюту рахунку, то майте на увазі, що ви, фактично здійснюєте 2 обмінні операції.

    Перша операція - це Ви знімаєте кошти в поточній валюті по комерційному курсу покупки банку.

    Друга операція - ви поповнюєте рахунок в новій валюті по комерційному курсу продажі валюти в банку "Ерде".
JabbyPanda
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 кві, 2011 16:18

  JabbyPanda написав:Я є власником депозиту Flex money в банку "Ерде".

Кожний раз, при зміні валюти депозиту, доводиться від руки писати заяву про прохання зарахувати кошти з одного рахунку на інший.

Було б добре, якби у відділеннях були фірмові бланки для цієї операції, а ще краще, якби заповнені бланки з даними друкувалися би на принтер.

Ну і, якщо ви приглядаєтеся до депозиту типу Flex money і збираєтеся часто змінювати валюту рахунку, то майте на увазі, що ви, фактично здійснюєте 2 обмінні операції.

    Перша операція - це Ви знімаєте кошти в поточній валюті по комерційному курсу покупки банку.

    Друга операція - ви поповнюєте рахунок в новій валюті по комерційному курсу продажі валюти в банку "Ерде".


Добрый день, JabbyPanda
просьба сообщить, в каком отделении проводили конвертацию по вкладу.
в банке существует бланк для конвертации, в котором Клиенту необходимо вписать свои данные, с какого на какой счет перебросить ну и сумму
Quality
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 кві, 2011 16:32

інет-банкінг

Шановний ЕРДЕ, користуюсь послугами банку вже рік, жодних нарікань - все було добре, але до часу коли зявився інет-банкінг
Намагався провести платіж, на картку іншого банку в Україні (навіщо ви вимагаєте ідент код отримувача - загадка, такого ніхто ніколи вам не скаже, приберіть цей пункт, такого в жодному банку немає, будуть від фонаря люди його вписувати)
Мало того що це зайняло з 9 ранку до 2 дня, три телефонних дзвінка (дєвочка, яка цим займається на плньоркє, я з нею не можу звязатися... вини колл-центра жодної немає, вони працюють дуже добре) а ось банківські співробітники недопрацьовують...
Головне навіть не це, користують ВАБ банкінгом, і Приватом, коли стоврив платіж в пятницю ввечері - статус - Виконано, це ж брехня....там статус має бути Прийнятий, або в процесі, а тільки коли проведений - Виконаний.
Бісить.
erdeuser
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 кві, 2011 16:55

erdeuser

Очень благодарен Вам за отзыв.
Уважаемые Клиенты,
над доработкой инет банкинга сейчас активно работают наши сотрудники. думаю уже в ближайшее время, сможем предоставить продукт, в котором будут учтены большинство Ваших замечаний!
Приношу свои извинения за полученные неудобства.
Quality
 
 
 
  #<1 ... 7980818283 ... 623>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
19 43016
Переглянути останнє повідомлення
Пон 07 кві, 2025 17:36
Investor_K
56227 8845092
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
3462 2008851
Переглянути останнє повідомлення
Пон 29 лип, 2024 16:23
greenozon
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама