|
Дельта 2011 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 12 лип, 2011 14:34
Знайома брала кредит в Дельті на незначну суму. В перший же місяць вирішила його погасити, що і успішно здійснила, на її думку. Через рік предствник банку зателефонував і повідомим про борг 120 грн. Вона кинулась в відділення виясняти. Виявилось кредит погашений не повністю, а лишився борг по кредиту 1 грн. За рік ця гривня виросла до 120 грн. Знайома обурилась і відмовилась погашати, на її думку свідомий обман у вказанні невірної суми до погашення кредиту. Через деякий час знову їй зателефонували і попередили про борг 200 грн. Запитання до представників банку. Як коректно вирулити з цієї ситуації зі справедливою сплатою цієї 1 грн, яка, на думку знайомої, є кидком зі сторони менеджерів банку? Ну, що звичайно, важко довести в суді. Ну і суми не варті суду.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 12 лип, 2011 14:39
деньги из-зиа границы всегда идут по одной схеме и через один и тот же банк корреспондент (если евро то через европейский банк, если доллар то через америку), проблемма в коммисии, она может уплачиваться: - отправителем; - получателем; - и отправителем и получателем. нужно узнать какой вариант выбрал банк отправитель( из-за рубежа), когдато на тренинге слышал фразу - "когда деньги идут из-за"бугра", то всегда выбираеться третий вариант", тут еще важна суть перевода - назначение
-
Lucke
-
-
- Повідомлень: 820
- З нами з: 05.07.11
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 39 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 12 лип, 2011 14:40
tatop написав:Знайома брала кредит в Дельті на незначну суму. В перший же місяць вирішила його погасити, що і успішно здійснила, на її думку. Через рік предствник банку зателефонував і повідомим про борг 120 грн. Вона кинулась в відділення виясняти. Виявилось кредит погашений не повністю, а лишився борг по кредиту 1 грн. За рік ця гривня виросла до 120 грн. Знайома обурилась і відмовилась погашати, на її думку свідомий обман у вказанні невірної суми до погашення кредиту. Через деякий час знову їй зателефонували і попередили про борг 200 грн. Запитання до представників банку. Як коректно вирулити з цієї ситуації зі справедливою сплатою цієї 1 грн, яка, на думку знайомої, є кидком зі сторони менеджерів банку? Ну, що звичайно, важко довести в суді. Ну і суми не варті суду.
Если остались квитанции, то взять и сравнить их с суммою кредитного договора. Если же документов не каких не осталось, то мало, что сможет доказать клиент. Неизвестно, что за сумма в размере 1 грн. это тело кредита или %. Уточните пжо, это товарный или денежный кредит.
-
Молодой и зеленый
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 12 лип, 2011 14:47
Небритый написав: Piperon написав:Так разве это правильно? В договоре написано "Безналичное пополнение не тарифицируется", а с меня взяли деньги за пополнение.
Так разве Вы пополняли через банкомат или кассу, как то указано в Договоре?
Через банкомат или кассу - это НАЛИЧНОЕ пополнение, а речь идёт о БЕЗНАЛИЧНОМ.
-
big539
-
-
- Повідомлень: 7923
- З нами з: 05.12.08
- Подякував: 1622 раз.
- Подякували: 1405 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 12 лип, 2011 14:50
Кредит товарний на мобілку, документи лишились, кредит був погашений достроково єдиним платежем: тіло кредиту, плюс відсотки. А виявилось через рік, що платіж був на 1 грн меншим від того, що мав би бути.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 12 лип, 2011 15:36
Молодой и зеленый, спасибі за потенційну можливість участі. Але я хотів би від офіційних представників дізнатись, який законний хід вирішення цієї проблеми з можливим справедливим рішенням. Людина ж не бігала, не ховалася. Сталася прикра помилка не з її вини. За рік ця помилка виясняється. За логікою подій, потрібно попросити доплатити 1 грн і вибачитись за доставлені незручності. А ні, платіть 120, 200 ... а дальше. Знайома радить не звязуватись з Дельтою мені, своїм друзям. А це втрата репутації, що для чесного бізнесу категорія яка нічого не коштує, але дуже цінується. Якщо в супермакеті мені знадобиться кредит, і там буде вибір, чи зупиню я його на Дельті?
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 12 лип, 2011 16:54
tatop написав:Знайома брала кредит в Дельті на незначну суму. В перший же місяць вирішила його погасити, що і успішно здійснила, на її думку. Через рік предствник банку зателефонував і повідомим про борг 120 грн. Вона кинулась в відділення виясняти. Виявилось кредит погашений не повністю, а лишився борг по кредиту 1 грн. За рік ця гривня виросла до 120 грн. Знайома обурилась і відмовилась погашати, на її думку свідомий обман у вказанні невірної суми до погашення кредиту. Через деякий час знову їй зателефонували і попередили про борг 200 грн. Запитання до представників банку. Як коректно вирулити з цієї ситуації зі справедливою сплатою цієї 1 грн, яка, на думку знайомої, є кидком зі сторони менеджерів банку? Ну, що звичайно, важко довести в суді. Ну і суми не варті суду.
А мне ДИКО интересно, КАК из 1 грн долга по кредиту могло за год набежать АЖ 120 грн? Может представитель банка прокомментировать ИМЕННО ЭТО место? Какие ж там в договоре проценты за просрочку, пени и прочее?
-
Mozart
-
-
- Повідомлень: 2097
- З нами з: 05.07.05
- Подякував: 479 раз.
- Подякували: 561 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 12 лип, 2011 17:16
Шановний Mozart, так і мені це цікаво. ЯК з 1 грн робиться 120 а згодом і 200. І головне, яка офіційна процедура залагодження цього інцидента. Це ж виглядає на якийсь ідиотизм. Я в це не вірю, але знайома поговорює, що це не єдиний випадок. Ну це я списую на образу на Дельту. А офіційні представники мовчать. Чи їх відповідь звучала б: заплатить нехай 200, а то згодом доведеться платити ще більше?
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 12 лип, 2011 17:27
tatop написав:Знайома брала кредит в Дельті на незначну суму. В перший же місяць вирішила його погасити, що і успішно здійснила, на її думку. Через рік предствник банку зателефонував і повідомим про борг 120 грн. Вона кинулась в відділення виясняти. Виявилось кредит погашений не повністю, а лишився борг по кредиту 1 грн. За рік ця гривня виросла до 120 грн. Знайома обурилась і відмовилась погашати, на її думку свідомий обман у вказанні невірної суми до погашення кредиту. Через деякий час знову їй зателефонували і попередили про борг 200 грн. Запитання до представників банку. Як коректно вирулити з цієї ситуації зі справедливою сплатою цієї 1 грн, яка, на думку знайомої, є кидком зі сторони менеджерів банку? Ну, що звичайно, важко довести в суді. Ну і суми не варті суду.
Шановний tatop, інформуємо Вас про те, що Банком передбачена можливість запобігання виникнення ситуацій, про яку йдеться у Вашому повідомленні, в разі дотримання з боку Позичальника зобов’язань за Кредитним договором, укладеним з Банком. А саме, згідно умов п. 3.3. Кредитного договору, для остаточного розрахунку за цим Договором Позичальник повинен зателефонувати за 03 (три) дні до настання кінцевого терміну повернення кредиту за номером: 0 800 500 600 та дізнатись про фактичний розмір своєї заборгованості. Невиконання Позичальником даного обов’язку не звільняє його від зобов’язання своєчасно та в повному обсязі повернути суму кредиту, суму нарахованих процентів за користування кредитом та плати за ведення кредитної справи, а також можливих штрафних санкцій, передбачених цим Договором. Розуміючи важливість оперативного вирішення ситуації, що склалася, рекомендуємо Позичальнику звернутися з відповідною заявою до Банку у зручний спосіб: • до найближчого відділення Банку, • Consultant &deltabank.com.ua або Info &deltabank.com.ua, • за поштовою адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б. де її буде розглянуто у найкоротший термін. Слід додати, що, будучи орієнтованим на захист інтересів Клієнтів та збереження довгострокових відносин, Банк готовий розглядати можливі варіанти задоволення подібних звернень своїх Клієнтів. Дякуємо за запитання та очікуємо на вищезазначене звернення Позичальника.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 12 лип, 2011 17:45
Delta official, дякую за відповідь. Будемо звертатися, хто стукає, тому відкривають. Надіюсь, ця історія буде мати позитивне продовження.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
98 |
58421 |
|
|
62323 |
4048066 |
|
|
24837 |
1205223 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|