|
Дельта 2011 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 13 лип, 2011 15:00
Поичитав я останні зауваження в адресу Дельти. Як на мене все в проколах конкретних виконавців. А шановні ОР та ДЕЛЬТАОФІШЛ мусять за них вибачатися і допомагати клієнтам банку. Вже десь я пропонував більше тренінгів, заліків для низового персоналу ну і за результатами роботи вже і про стимулювання не забувати.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 13 лип, 2011 15:30
SAD709 написав:Delta officialУважаемый Delta official, подскажите пожалуйста как достучаться до сотрудников банка, которые могут дать внятный, взвешанный и согласованный со всеми службами банка ответ на поставленный вопрос, тем кто по неволе стал клиентом Дельта банка - заемщикам Укрпромбанка. В отделениях вопросы решать невозможно, экономисты на местах пытаются недопустить Укрпромовцев к тем сотрудника ГО кто хоть как-то владеет и может повлиять. Или для связи с Дельта банком Укрпромовцам нужно привлекать сотрудников НБУ. ЕСТЬ ЛИ ОТДЕЛ В БАНКЕ, ПРОЦЕДУРЫ, ПОРЯДКИ, ПОЛОЖЕНИЯ ДЛЯ ОБСЛУЖИВАНИЯ И СОПРОВОЖДЕНИЯ КРЕДИТНОГО ПОРТФЕЛЯ ПОЛУЧЕННОГО ПРИ ПЕРЕДАЧЕ АКТИВОВ ОТ УКРПРОМА В ДЕЛЬТАБАНК.
Шановний SAD709, запевняємо Вас, що керівництву Банку абсолютно підконтрольні методи ведення роботи та надання обслуговування Клієнтам, Кредитні угоди яких були передані на обслуговування до Дельта Банку, а також визначено оптимальні шляхи вирішення будь-яких питань, які можуть виникати у останніх. Крім того, Банк забезпечує своїм Клієнтам вільний і безперешкодний доступ до необхідної інформації, яку можна отримати різними каналами комунікацій, та досить ефективний механізм реагування на запити як діючих, так і потенційних Клієнтів. Отже, з будь-яких питань, що стосуються обслуговування у Дельта Банку, Ви маєте можливість цілодобово звертатися за консультацією до Контакт-центру Банку за телефоном: 044 4289595 чи за безкоштовним номером з усіх стаціонарних телефонів на території України: 0 800 500 600, або письмово звернувшись у зручний для Вас спосіб: • факс: 044-496-36-87, • e-mail: Info &deltabank.com.ua, Consultant &deltabank.com.ua, • поштою за адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б. Дякуємо Вам за Ваше запитання.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 13 лип, 2011 15:32
big539 написав: AlexJ написав: big539 написав:Уже почти две недели прошло с первого числа, уже и официальные представители Дельты засветились тут на форуме, а ответов по кредитке №1 мы так и не видим. В чём дело? Апать вопросы снова и снова?
А на e-mail'ы, при обращении на которые Delta official обещает сверхоперативное разрешение вопросов, Вы отправляли посты по данной теме? Если оттуда тоже отсутствовала реакция, то ничего другого не остается, как (к)апать (на мозги).
Первого числа были даже бумажные телеги в отделении составлены, как положено. Ответов до сих пор нет. 
Шановний big539, нагадуємо Вам про те, що у відповідь на Ваше звернення від 01.07.2011 року з боку Банку на Вашу поштову адресу було направлено Лист за вих.№ 11-55456 від 11.07.2011 року з наданням вичерпних роз"яснень на порушені Вами питання. Дякуємо Вам за вказане звернення та сподіваємося на продовження взаємопорозуміння та співпраці.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 13 лип, 2011 15:35
Vitl написав: tatop написав:Шановний Mozart, так і мені це цікаво. ЯК з 1 грн робиться 120 а згодом і 200. І головне, яка офіційна процедура залагодження цього інцидента. Це ж виглядає на якийсь ідиотизм. Я в це не вірю, але знайома поговорює, що це не єдиний випадок. Ну це я списую на образу на Дельту. А офіційні представники мовчать. Чи їх відповідь звучала б: заплатить нехай 200, а то згодом доведеться платити ще більше?
Присутствовал в отделении при разборке скандальной.Банк выставил(в соответствии с договором) заёмщику штраф 100грн за просрочку.А просрочка заключалась в том, что клиент уплатил в срок , но на 1 грн меньше необходимой суммы.А ему сотку всё равно влупили  Это правда, подробностями не владею, но крики с соплями были там.
Шановний Vitl, дозвольте зауважити, що детальні пояснення причин виникнення обставин, про які йдеться у Вашому повідомленні, а також можливі варіанти їх остаточного врегулювання, надано на сторінці 357 цієї гілки форуму. Дякуємо Вам за увагу до Дельта Банку.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 13 лип, 2011 17:07
softm написав:скандалисты, но мы тоже - не подарки. После отписки в форуме идиотка "из кыева" больше не звонила. Жду в нетерпением, кстати. Диктофон что-ли купить? будет слышно что в трубке говориться?
В ЛюбОМ МОБИЛЬНИКЕ ЕСТЬ ДИКТОФОН
-
minus15k$
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 13 лип, 2011 19:55
minus15k$ написав: softm написав:скандалисты, но мы тоже - не подарки. После отписки в форуме идиотка "из кыева" больше не звонила. Жду в нетерпением, кстати. Диктофон что-ли купить? будет слышно что в трубке говориться?
В ЛюбОМ МОБИЛЬНИКЕ ЕСТЬ ДИКТОФОН
Вы в этом уверены?
-
Investor_K
-
-
- Повідомлень: 10570
- З нами з: 21.12.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 13 лип, 2011 20:00
Vitl написав:Присутствовал в отделении при разборке скандальной.Банк выставил(в соответствии с договором) заёмщику штраф 100грн за просрочку.А просрочка заключалась в том, что клиент уплатил в срок , но на 1 грн меньше необходимой суммы.А ему сотку всё равно влупили  Это правда, подробностями не владею, но крики с соплями были там.
косвенно присутствовал при подобном. Человек очередной платеж по потребительскому кредиту просрочил на 1 или два дня Оказалось "все правильно" - 100 грн штрафа тут же. В договоре показали пунктик на эту тему. Разумеется договора либо не читаются, либо читаются бегло... ну либо человек подумал, что ну никак не просрочит, а вот отсутствовал в городе и "так вышло"
-
justit
-
-
- Повідомлень: 4523
- З нами з: 12.03.09
- Подякував: 1670 раз.
- Подякували: 450 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 13 лип, 2011 20:38
Сьогодні прийшов лист від Дельти на мою претензію щодо списання 9,90 за користуванням продуктом. Я вже писав про те що ці гроші зняли попри те що 29 числа минулого місяця я до копійки розрахувався за користування кредитом, згідно заборгованості показаній в інет банкінгу та підтвердженої оператором гарячої лінії. Інакше як відпискою лист з Дельти назвати не можу. Там просто надруковано кілька рекламних постів і виписка за минулий місяць по користуванню КК1 без кількох останніх трат, здійснених 27-28 числа. Тобто згідно виписки я просто переплатив понад 50 грн, чим вийшов у "+" і тому вони зняли 9,90. Вважаю це дрібним шулерством. Висновок: щоб так не влітати треба закінчувати користуватися картою як мінімум до 25 числа, а якщо якісь вихідні то ще й раніше... А банку було б чесніше чіткіше описати свій алгоритм розрахунку, щоб не виникали ось такі непонятки. Дякую за увагу.
-
nvvua
-
-
- Повідомлень: 58
- З нами з: 04.01.11
- Подякував: 13 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
-
BBC
-
-
- Повідомлень: 14395
- З нами з: 12.08.10
- Подякував: 1105 раз.
- Подякували: 1199 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 13 лип, 2011 20:54
Вот это драйв. Вот это замануха у Дельты. Это ж нада такое придумать, шоб клиенты высчитывали-эсперементировали када-наскока пополнить карту шоб карашо им было. Супппер-драйв от Дельты (СДД №1) 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
98 |
58420 |
|
|
62323 |
4046622 |
|
|
24837 |
1204671 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|