Міська електричка, Київ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Форум містить персональні теми форумчан ділової спрямованості. Теми, що користуються популярністю в цьому розділі, можуть бути перетворені на окремі підфоруми.
  #12>
Повідомлення Додано: Сер 05 жов, 2011 10:31

Міська електричка, Київ

Протяжність залізничного кільця Київського транспортного вузла складає 50,8 км. (графіки руху електропоїздів будуть надані після опрацювання цього питання з фахівцями ДТГО "Південно-Західна залізниця") та включає 14 пересадочних вузлів (станцій, платформ), а саме:

Залізнична станція "Київ-Пасажирський"
Залізнична станція "Видубичі"
Залізнична платформа "Лівий берег"
Залізнична станція "Дарниця"
Залізнична платформа "Лівобережна"
Залізнична платформа "Троєщина"
Залізнична станція "Петрівка"
Залізнична платформа "Зеніт"
Залізнична платформа "Вишгородська"
Залізнична платформа "Сирець"
Зупиночна платформа "Рубежівська"
Залізнична станція "Борщагівка"
Залізнична станція "Київ-Волинський"
Залізнична платформа "Караваєві дачі"
У зоні проходження залізничного полотна розташовані житлові масиви Стара і Нова Дарниця, Позняки-Східні, Березняки, Русанівка, Дарниця, Соцмістечко, Лівобережний, Микільська Слобідка, Райдужний, Русанівські та Воскресенські садово-дачні масиви, важливі виробничо-промислові зони, територія Лівобережного центру.
На правому березі колії північного залізничного півкільця проходять по серединній зоні на відстані 4-8 км від ядра центра міста у прилеглій зоні розташовані житлові масиви Оболонь, (район вулиць Вишгородської, Автозаводської), Мостицький, Сирець, Нивки, Микільська Борщагівка, Відрадний, Південно-Борщагівський. Вздовж залізниці розташовані виробничі і промислові зони району Рибальського півострова, району Московського проспекту, Куренівська, Борщагівки, підприємства Київ-Волинської залізничної групи.

kmv.gov.ua/divinfo.asp?Id=232988
схема
kmv.gov.ua/divinfo.asp?Id=232990
Звичано цей проект треба було запустити ще 10-20 років тому, але й на тому спасибі. :)
Вартість проїзду 1.70грн, поїзди курсують по кільцю в обох напрямках. З Дарниці до Борщагівки поїзд доїзжає приблизно за 40хвилин.
поки курсують тільки 3-4 години зранку та ввечері, інтервал руху 15-18хвилин. :wink:
З МЕ можна пересісти в метро на станціях:
Берестейська(з.п. Рубежівська), Сирець, Київ-Петрівка, Лівобережна, Видубичі, Вокзальна.

В більшості пересадочних точок перехід між метро та МЕ займе 5-10хвилин пішки.
P.S. краєвиди Києва з електрички можуть змінити Ваше враження від Києва. :wink:
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4977
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 12 жов, 2011 13:47

Берли́нская городска́я электри́чка

для порівняння
(нем. S-Bahn Berlin) — городская железная дорога, один из видов общественного транспорта в Берлине и Бранденбурге.
Железнодорожная сеть берлинской городской электрички длиной 331 км содержит 165 станций. Количество перевезённых пассажиров в 2006 году составило 375 миллионов человек.
Билеты приобретаются в автоматах, специальные проездные в немногочисленных офисах. Предлагается большое количество различных типов билетов. Основной — разовый билет на 2 часа проезда в любом транспорте. Цена за зону AB — 2,30 €, за BC — 2,70 € и ABC — 3,00 € (август 2011)[3]. Билет на короткую поездку стоит 1,40 и дает право на проезд трёх станций без пересадки (шести в автобусе или трамвае

з вартістю треба щось виправити, брати хоча б по 2 грн, бо морока з копійками замучить касирів. Схема продажу білетів дійсно не продумана, може підправлять в наступні місяці. Турнікети - чиясь дурна задумка, що не годиться для міського транспорту з великим пасажиропотоком. Тірнікети будуть заважати проходу пасажирів.
Відсутність другої платформи на ст. Петрівка - прорахунок, але його можна виправити.
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4977
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2011 18:35

розклад

swrailway.gov.ua/timetable/darn1.pdf
swrailway.gov.ua/timetable/darn2.pdf
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4977
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 18 лис, 2011 13:48

  tobias написав:з вартістю треба щось виправити, брати хоча б по 2 грн, бо морока з копійками замучить касирів. Схема продажу білетів дійсно не продумана, може підправлять в наступні місяці. Турнікети - чиясь дурна задумка, що не годиться для міського транспорту з великим пасажиропотоком. Тірнікети будуть заважати проходу пасажирів.
Відсутність другої платформи на ст. Петрівка - прорахунок, але його можна виправити.

После запуска ГЭ в Киеве еще не был, поэтому вопросы с расписанием, не удобством платформ поднимать не буду, тк не видел ее наполняемости.

Для поднятия стоимости проезда много думать не нужно. Кто бы что не говорил, но туд кассира не сопоставим с трудом бухгалтера, инженера программиста.

Во-вторых от кассиров все равно нужно уходить. Ставить автоматы продажи билетов. позволят системе неплохо сэкономить. Например в Харькове кассы работают только на 2-3 станциях, на остальных только автоматы, удивительно что киев еще не перешел на подобную систему.

Турникеты - да мешают, но это один из немногих реально рабочих способов проверить оплату проезда у большого кол-ва людей, при нашей жажде к халяве. Представьте кассиров в метро)
EasyPay - EasyTroubles
EasyPay саппорт: Мы создаем проблемы клиентам и не решаем их.
nik20100
 
Повідомлень: 986
З нами з: 05.03.11
Подякував: 32 раз.
Подякували: 52 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 07 бер, 2013 23:21

А тим часом краска на потягах пофарбованих під Євро-2012 почала "відпадати кусками" від електрички, видно ржаві трішини в .
Фарбування чи покриття не протрималось і року...
Невже в Києва нема 200-300млн євро щоб купити нові якісні поїзди, як зробили в Мінську наприклад?
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4977
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 08 бер, 2013 00:16

Новые поезда для ГЭ

  tobias написав:А тим часом краска на потягах пофарбованих під Євро-2012 почала "відпадати кусками" від електрички, видно ржаві трішини в .
Фарбування чи покриття не протрималось і року...
Невже в Києва нема 200-300млн євро щоб купити нові якісні поїзди, як зробили в Мінську наприклад?

Вчера лично видел (и ехал в нём) новый состав: он уже без евро-символики, есть мелкие улучшения в интерьере (дополнительные вертикальные поручни у выхода).
К Дню Киева (в мае, кажется), надеюсь, обновят подвижной состав, и заодно таки откроют дополнительные станции (Протасов Яр, Русановка и т.п.)
AntonK
 
Повідомлень: 1646
З нами з: 09.03.07
Подякував: 1377 раз.
Подякували: 198 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 16 бер, 2013 09:44

панорамні поїзди

І найголовніше - з вікон електрички відкриваються чудові види , а що побачить пасажир метро у вікно?
З вікон трамваїв, автобусів та тролейбусів види вже приїлись. А тут певна новизна - на 1-2 роки для нових відчуттів вистачить.

туристичний потенціал МЕ майже не розкритий, адже з містом зручно знайомитись з вікон поїзда!
Самым запоминающимся эпизодом отдыха в Швейцарии может стать поездка по одному из многочисленных панорамных маршрутов. Устраивайтесь поудобнее в комфортабельном кресле и любуйтесь великолепными пейзажами, проплывающими за окном.

http://ru.myswitzerland.com/ru/page.cfm/transport/sts_proposal/sts_proposal_Railway
швейцарці про це знають і вміло використовують, а українці?

IMHO міська влада при відкритті нових 2-3 платформ мала б змогу пропіаритись не гірше, ніж при відкритті нової станції метрополітену!
А коштів на відкриття нової платформи мабуть треба на 2 порядки менше ніж на відриття нової станції метро
Зробіть будь-ласка хоча б зупинку по К-Московський чи Либідська :mrgreen:
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4977
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 16 бер, 2013 10:33

Re: Міська електричка, Київ

tobias написав:Зробіть будь-ласка хоча б зупинку по К-Московський чи Либідська :mrgreen:
И К-Днепровский :)
Размер имеет значение.
2XL
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2558
З нами з: 13.12.12
Подякував: 750 раз.
Подякували: 174 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 16 бер, 2013 14:06

Новые станции ГЭ

  2XL написав:
tobias написав:Зробіть будь-ласка хоча б зупинку по К-Московський чи Либідська :mrgreen:
И К-Днепровский :)

Между существующей платформой "К-Днепровский" и ст."Левобережная" чуть больше 1 км - электропоезд не успеет даже разогнаться как следует ;) К тому же возле этой станции относительно небольшие жилмассивы, которые и так "приписаны" к метро...
Возле "Лыбедской" платформ , кажется, нет, а жаль - место бурное: центральный автовокзал и всё такое. К тому же соседняя ветка для "Выдубичей".
Между К-Московским и Выдубичами расстояние ~1.5 км - его можно пройти минут за 15-20 (если , конечно, не отягощён багажом), там и дорога почти прямая есть. Да и планов останавливаться на "К-Московском" нет...

В целом, если у ГЭ будет слишком много станций, она будет двигаться ещё медленннее: пресловутые "50 минут" вокруг Киева уже и так растянулись раза в 2-3...
Несоблюдение расписания - это ещё одна проблема ГЭ.
AntonK
 
Повідомлень: 1646
З нами з: 09.03.07
Подякував: 1377 раз.
Подякували: 198 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 16 бер, 2013 14:19

Re: Міська електричка, Київ

AntonK написав:
  2XL написав:
tobias написав:Зробіть будь-ласка хоча б зупинку по К-Московський чи Либідська :mrgreen:
И К-Днепровский :)

Между существующей платформой "К-Днепровский" и ст."Левобережная" чуть больше 1 км - электропоезд не успеет даже разогнаться как следует ;) К тому же возле этой станции относительно небольшие жилмассивы, которые и так "приписаны" к метро...
Между ст. Трещина и ст. Трещина-2 менее 500 метров, для справки :)
Раз Вы так хорошо ориентируетесь небольших жилмасивах, то должны представлять, что живущие меджу А. Навои и парком Победа утром практически не имеют шанса сесть в забитый транспорт с Троещины.
Размер имеет значение.
2XL
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2558
З нами з: 13.12.12
Подякував: 750 раз.
Подякували: 174 раз.
 
Профіль
  #12>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Irina555, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
0 2343
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 21 лют, 2014 12:40
Евгений Башинский
реклама
Топ
відповідей
Топ
користувачів