Швидкісне залізничне сполучення

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
  #<1 ... 891011
Повідомлення Додано: П'ят 12 вер, 2014 12:06

  Hamall написав:Киев и так загружен. А через Днепропетровск можно попробовать.

Потрібно ущільнити графік руху з 7 до 9 та з 18 до 20 години у приміських поїздах Києва. Для цього знадобляться 3-4 нових потяги на кожен напрямок.
Розклад пасажирських та вантажних потягів змінити, щоб не заважали приміським.
Вантажні потяги взагалі краще пустити мимо Києва, особливо ті, які транзитні.
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 19 бер, 2015 08:44

http://imgcdn1.luxnet.ua/tv24/resources/photos/news/620_DIR/201503/555846_1202266.jpg?201503210831
Кілька сотень людей скандували: "Бланка геть!", "Люстрація!", "Ганьба!", передають "Українські новини".

Протестувальники висловили обурення бездіяльністю СБУ, керівництва Міністерства інфраструктури України, уряду Яценюка і Президента в питанні дотримання законності Максимом Бланком на посаді керівника "Укрзалізниці".

Залізничники підготували звернення до керівництва країни, де сказано, що Максим Бланк, незважаючи на відкрите проти нього кримінальне провадження у зв'язку з корупційною діяльністю, продовжує працювати на посаді керівника "Укрзалізниці".

На думку протестувальників, Максим Бланк не має ніякого права підписувати фінансові документи, звільняти працівників залізниці та вчиняти будь-які дії від імені підприємства, оскільки офіційно не є керівником держмонополії. Відповідно до виписки з сайту Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців керівником "Укрзалізниці" є Остапюк Б.Я, а право підпису від імені підприємства крім нього має тільки начальник Головного Управління "Укрзалізниці" Кріклюк С.О.

Зі слів залізничників, Максим Бланк більше семи місяців не здійснює закупівель для потреб "Укрзалізниці" в українських підприємствах. У той же самий час перерахував 2 мільярди гривень в інтересах олігарха Ріната Ахметова на Керченський стрілковий завод, який перебуває в окупованому Криму.

Як розповів один з учасників мітингу, громадський активіст Олексій Тимощук, "незважаючи на законодавчу заборону, на підприємстві продовжують скорочувати працівників залізниці. На сьогоднішній день щомісяця звільняють близько 2 тисяч людей і до кінця року планується скоротити 17,5 тисяч залізничників. Підприємство фактично знищується. Зокрема, рухомий склад вагонів і тепловозів зношено на 90%, що ставить під загрозу безпеку пасажирів і перевезень в цілому. Максим Бланк на посаді керівника не зробив нічого для хоча б часткової заміни та відновлення рухомого складу".

Під час акції був анонсований всеукраїнський страйк залізничників на 20 березня, під час якої на півгодини зупиниться весь залізничний транспорт. Таким чином, рядові працівники "Укрзалізниці" спробують привернути увагу до катастрофічної ситуації в галузі, оскільки зволікання у кадровій політиці та проведенні розслідування діяльності Максима Бланка, на їхню думку, призведе до остаточного знищення стратегічного підприємства.

Залізничники вимагають звільнити нелегітимного голову "Укрзалізниці" Максима Бланка
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 23 чер, 2015 07:51

Проблема контрабанды по железной дороге будет быстро нарастать в ближайшие недели потому, что СБУ с 16 июня изменила порядок пересечения линии разделения товарами и грузами. Фактически, для перевозки коммерческих грузов оставлен только один легальный канал – железная дорога. Этот же канал, ввиду его масштабов и специфики может оказаться широкой дорогой для той контрабанды, которая до сих пор катилась по автодорогам. В общем, надежда только на то, что новые руководители СБУ пристально посмотрят на те схемы, что комфортно угнездились в зоне ответственности «Укрзалызници».

Еще один вопрос, который больно бьёт по государственным финансам – «кривые» тарифы на перевозки в обход оккупированной территории. Фактически – и это можно выяснить довольно легко – тарифы на грузоперевозки в обход «серой зоны» формируются так, будто на дворе – чудесные довоенные времена и давать объездные петли в 200-300 км вовсе не нужно. Спонсировать грузоперевозки – странная идея для госкомпании, которая по итогам 2014 года получила многомиллиардные убытки. Да-да, у нас нет возможности назвать точные размеры убытков по итогам 2014 года, хотя на дворе уже конец июня 2015 года.

Странно видеть такую финансовую непрозрачность в госкомпании, которую возглавляет сейчас Максим Бланк – бывший инвестиционный банкир. Видимо, все дело в том, что 12 мая Укрзализныця объявила дефолт – ради того, чтобы провести реструктуризацию долгов. Сумма там висит изрядная – более 37 млрд грн в эквиваленте по курсу НБУ, из которых 32 млрд подлежат реструктуризации.

«Не под запись» осведомленные сотрудники финансовых департаментов самой Укрзализници признаются, что многие кредиты продолжают выплачиваться. Например, ведут речь о выплате 1,3 млрд гривен в адрес Сбербанка РФ, но нет выплат в адрес украинских банков. Что выглядит очень странно, ведь это серьезный урон для репутации государственной компании. «Главком» отправил запрос в «Укрзализницю» относительно того, какие выплаты и когда производит предприятие. Реакции пока нет.

Таинственность в вопросе о финансовой отчетности особенно пикантно смотрится на фоне очередных увеличений тарифов и ликвидации льгот, которые имели место в течение последнего календарного месяца. То есть получается, ведомство получило карт-бланш на переписывание ценников без оглашения реального финансового состояния железной дороги.

Ну и напоследок: как-то очень тихо и на тормозах спущено дело о найденном во время обыска, который был в октябре 2014 года проведен в квартире Максима Бланка. Напомним, из интересного было найденооколо 7 млн грн и 1 млн долларов наличными некоторое количество вещества, напоминающего марихуану .

Ну, как говорят в таких случаях – «вишенка на торте»: вскоре после обысков на квартире Максима Бланка Госфининспекция завершила проверку «Укрзализницы» и в начале ноября 2014 года издала по ее итогам акт. Там много интересного. Например, о нарушениях в период с 1 января до 30 сентября 2014 года на сумму около 296 млн грн. Информация об этом имеется в опубликованном «Главкомом» Отчете рабочей группы Верховной Рады по проверке обнародованных Госфининспекцией сведениях о финансовых нарушениях и других фактах злоупотреблений в государственном секторе экономики. Вот среди тех самых «других фактах» имеется не менее интересное – указание на то, Максим Бланк… назначил главой «Укразализныци» сам себя. Да, так и пишут: «12.01.2015 року заступник генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця» – Ред.) Бланк М.І. підписав наказ N 8/ос про покладання на себе обов’язків генерального директора «Укрзалізниці».

Коррупция на рельсах. Куда на всех парах несется «Укрзализныця»?
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 26 сер, 2015 08:25

китайська залізниця

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Інвестиції у залізничну інфраструктуру у Китаї вражають. Вже зараз Китай має найдовшу мережу швидкої залізниці у світі, лінія з операційною швидкістю 300 км/год Бейджінг—Шанхай сягає 1300 км, потяг долає її за заледве 5 годин. Взагалі, з поправкою на розмір країни, це все дуже схоже на Іспанію: такі ж нові просторі вокзали, нові швидкі лінії із зоопарком потягів усіх виробників, і разом з тим слабо розвинений транспорт поза великими містами. Поки шо.

З невеликою різницею: китайці не просто замовили потяги у Зіменса, Альстома і Бомбардьє, вони купили технологію його виробництва, і значну частину роблять самі, імпортуючи з Європи лише деякі компоненти. Ось, наприклад, CRH3 — клон Siemens Velaro (він же ICE3), дещо достосований до місцевої залізниці:

Ним я їздив від Шенженя до Ґуанчжоу, максимальна операційна швидкість у потягу 380 км/год, але, як і в Німеччині, з міркувань економії він їде 300, пікова швидкість була 307:

Про ціни: проїзд доволі дорогий у т.ч. в порівнянні з літаками, тому залізниця загалом не вбила тут внутрішнє сполучення. Багато людей теж скаржаться на скасування нічних потягів, які були для них фінансово доступніші. Я заплатив заледве 80 юанів за 150 км, шо є за європейськими мірками дуже дешево, однак то ніби була якась акція, зазвичай такий потяг є дорожчик.

Швидка залізниця у Китаї: лінія Шенжень—Ґуанчжоу
80 юанів приблизно 288 грн

Для порівняння Київ -Коростень в Інтерсіті+ 206 або 370 грн за приблизно ті самі 150 км, але на швидкості 100-130 км, чи не так?
http://bilety.poezdato.net/gd/search/results?session_id=a67bb3bdd1618357a495b11b0d73bbc0

Так в Китаї теж корупція, теж чиновники крадуть і беруть хабарі, але результат інший!
Уявляєте собі Львів-Луганськ за 5 годин замість 23 годин?

Зображення
контроль квитків усе одно автоматичний

Іще один ідіотизм: на колію чомусь пускають лише безпосередньо перед відправленням потягу, це створює черги на турнікетах:
Зображення

Автоматичний контроль квитків на УЗ... Ви можете це собі уявити???
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 27 лип, 2016 09:44

Може побудувати замість дороги Одеса-Рені залізницю дешевше?
Скільки коштує прокладання 1 км двоколійної залізниці?
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 21 жов, 2016 15:14

Хор ГПУ, СБУ, МВС виконає пісню для чиновників і начальників Укрзалізниці:



Генеральна прокуратура, Служба безпеки і Національна поліція України проводять спільну операцію по документуванню злочинів, пов'язаних з постачанням "Укразлізниці" продукції неналежної якості за завищеними цінами. Про це повідомив генеральний прокурор України Юрій Луценко на своїй сторінці у Facebook.

"Тільки під час однієї закупівлі УЗ завдано збитків на 23,8 млн. гривень", - написав Луценко.

В даний момент проводяться одночасно 20 обшуків як на підприємствах і за місцем проживання фігурантів організованого злочинного угруповання, так і у підрозділах "Укрзалізниці", які брали продукції при порушенні технічних норм.

Силовики проводять масштабні обшуки у справі розкрадання коштів Укрзалізниці
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 02 лют, 2017 11:43

Я не хочу голослівно кидатись звинуваченнями, але в мене є чітке розуміння, що є окремі народні депутати, зокрема, глава транспортного комітету Верховної Ради Ярослав Дубневич, який приділяє надзвичайно багато уваги «Укрзалізниці», що логічно з точки зору його посади, і не логічно з точки зору, що він афільований з великим бізнесом, який постачає «Укрзалізниці» велику кількість номенклатурних позицій. Вважаю, що це неприпустимо. По-друге, в мене величезне питання до правоохоронних органів з приводу того, що в минулому році на афільованих з Дубневичем підприємствах була проведена низка перевірок, результатів яких немає й досі. Якщо жодних порушень не знайдено і все було зроблено згідно з чинним законодавством, то правоохоронні органи мають відзвітувати про це перед суспільством. Якщо порушення є, то завершіть оформлення справ та передайте їх до суду. Окрім цього, на мою думку, там є ще багато інших дійових осіб, зокрема, для мене величезне запитання - хто такий пан Лєсніков, який свого часу був причетний до низки кадрових призначень (громадянин РФ Станіслав Лєсніков, якого ЗМІ називають «смотрящим на «Укрзалізниці» –УНІАН).

Яких збитків зазнала «Укрзалізниця» від зловживань на цих тендерах?
Згідно з інформацією в пресі, тільки за 2016 рік закупівель було на суму приблизно 1 млрд грн. Але я думаю, що це лише верхівка айсбергу.


Як тоді можна пояснити його успіхи у Польщі? Можливо, на батьківщині у нього була сильна команда? Я спілкувався щодо його успіхів у Польщі. І, чесно кажучи, його тодішній керівник - міністр транспорту, який зараз є виконуючим обов’язки керівника «Укравтодору» Славомір Новак, дуже скромно оцінює ці результати. Але, на жаль, ця розмова відбулася через два місяці після призначення Балчуна на посаду глави «Укрзалізниці».

Хто ж вас познайомив з Новаком? Це був Ігор Кононенко (перший заступник голови фракції «БПП» - УНІАН). Історія - дуже проста. Якось ми з ним спілкувалися з приводу дорожньої сфери, оскільки я старався підходити до кожного депутата, аби донести, що Україні потрібне фінансування на дороги. І він повідомив, що має на прикметі гарну людину, яку можна розглянути радником з питань автодорожнього господарства.
Я з ним познайомився, і оскільки на той час була вакансія керівника «Укравтодору» – запропонував його на цю посаду. Насправді, я щасливий, тому що, маючи той список людей, які претендували на посаду керівника «Укравтодору», і порівняти їх з Новаком – це небо і земля. Небо – це Новак.

До речі, чи вирішено питання заробітної плати Новака, який отримує низьку зарплатню?
Прем`єр-міністр обіцяє вирішити це питання третій місяць. Мені дуже незручно, а Новаку - дуже неприємно. Як же він мешкає в Україні? На свої особисті заощадження? Так. У нас як завжди - обіцяно дуже багато.


Володимир Омелян: "Ми домовлялися – після обрання Балчун припиняє концерти і займається роботою. Але він знову розмістив свою програму гастролей на лютий-квітень"

tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
  #<1 ... 891011
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама