Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
Останні 20 років чуємо, що Україна - траспортний коридор між Азією та Європою... Але проектів побудови швидкісних пасажирських ліній (200-300км на годину) між Україною, Польщею, Румунією, Чехією, Росією немає. Нажаль нема таких проектів і у внутрішньому сполученні України. Потяги з максимальною швидкістю 160км/год, які планує запустити в 2012 році Укрзалізниця виглядають морально застарілими на фоні швидкісних потягів ЄС, Китаю, Японії. ten-t.org.ua/data/upload/publication/main/ua/517/fr_2.1_high_speed_rail_ukr.pdf Цікаво буде порівняти доцільності побудови автомагістралей та швидкісних потягів між регіонами України на перспективу.
Высокоскоростные магистрали представляют собой одну из наиболее существенных технологических инноваций в секторе пассажирского транспорта второй половины XX века. Первые проекты ВСМ были реализованы в Японии в 1960-х годах и к 2010 году получили распространение в качестве регионального и международного транспорта во многих странах Европы и Азии. В Европе общая протяженность линий ВСМ в 2010 году приблизилась к 6 тыс. км.
Проекты ВСМ характеризуются высокой стоимостью строительства и являются, как правило, одними из наиболее крупных инфраструктурных проектов в реализующих их странах. Такие проекты оказывают значительное долгосрочное влияние на национальную транспортную систему и ее развитие. Как показывает мировой опыт, создание сети ВСМ может вызывать существенные социально- экономические эффекты, оправдывающие затраты на их строительство.
Строительство высокоскоростных магистралей во всем мире в последние годы стало «визитной карточкой» высокоразвитых стран. Высокоскоростными магистралями гордятся так же, как раньше гордились успехами в космосе или ядерной энергетике. С их помощью возрождают научно-технический потенциал страны и развивают экономику и туризм. Одна станция ВСМ способна на века изменить судьбу целой области. Начав развиваться в Европе и Японии, высокоскоростные магистрали пришли в Америку, Азию, и даже в Африку.
Поэтому именно сейчас, в кризис, все высокоразвитые страны всерьез обратились к своим ВСМ-проектам как к рычагу, способному поднять престиж страны, экономику, и стать символом экономического роста. Инфраструктурные провайдеры в области высокоскоростного железнодорожного транспорта — одни из немногих компаний, которые не ощутили влияния международного кризиса.
Російська залізниця планує в 2014 році запустити новий рухомий склад надшвидкісних поїздів «Тальго» за маршрутом Москва – Київ.
Найближчим часом Російська залізниця планує купити сім 20-вагонних потягів на маршрути до європейських столиць, зокрема Києва і Берліна, повідомляє Центр транспортних стратегій. Кожен пасажирський потяг Talgo, який курсуватиме за цим маршрутом, коштує від 14 до 20 млн євро. Ці дизельні та електропоїзди здатні розвивати швидкості понад 200 кілометрів на годину.
Вони обладнані механізмом автоматичної зміни ширини колії без зупинки руху, а також новою системою нахилу кузова, що дає економію 20-30% часу.
tobias написав:140-200млн євро це не така велика сума навіть для Укрзалізниці
Это сколько километров дороги, включая сопутствующую инфраструктуру?
інфраструктура частково побудована за минулі роки, достатньо буде закупити кілька поїздів Talgo чи Крюківського заводу. якщо уряд виділить $2-5млрд, то можна навіть інфраструктуру вдосконалити. прокладати та обслуговувати залізницю значно дешевше ніж автобани, взимку вартість очистки залізничних колій від снігу значно дешевше