05.04.11 - Пинзеник Віктор - Пенсійна реформа в Україні. ...

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Актуальні питання і відповіді на них у відео-інтерв'ю на Finance.UA. Ви можете запропонувати з ким провести інтерв'ю, а також задавати питання до інтерв'ю у форумі.
Повідомлення Додано: П'ят 04 січ, 2013 20:26

05.04.11 - Пинзеник Віктор - Пенсійна реформа в Україні. ...

Редакція:
Пенсійна реформа в Україні. Що таке накопичувальна система?
04.04.11 07:35 Николай написав:Скажите, когда наконец Вы выскажете мысль, что пенсии госслужащим надо начислять по единому закону, а то им 80 процентов, а остальным 50.

03.04.11 21:00 Костянтин написав:Здрастуйте, пане Вікторе. Не так давно побачив на YouTube матеріал, у якому Ви вцілому позитивно висловлюєтесь щодо недержавних пенсійних фондів. Хотілося б знати Вашу думку щодо нинішнього стану цього питання. Чи реально вкладати гроші в НПФ зараз, коли на ряді підприємств і в цілих галузях спостерігаються хронічні затримки з виплатою зарплатні? З повагою, Костянтин

03.04.11 22:47 Виктор 59 написав:Многие эксперты говорят,что доля пенсионеров ,получающих пенсии более 10000 грн. в общем балансе Пенсионного фонда незначительна.1.Не считаете ли Вы ,что можно ещё поработать с группой пенсионеров,получающих от 5,0 до 10,0 тыс.грн?И за счет этих двух источников увеличить размер минимальной пенсии.
2.Можете ли Вы предложить решение по радикальному снижению размера отчислений в Пенсионный фонд и последующему выводу из тени максимального числа предпринимателей?

Відповідь:


http://conference.finance.ua/ua/answer/ ... nzenyk/255
R2
Аватар користувача
Робот новин
 
Повідомлень: 99814
З нами з: 14.05.04
Подякував: 0 раз.
Подякували: 150 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 04 січ, 2013 20:36

ТРАНСКРИПТ

І докір мені чому я не згадую про спеціальні пенсії. Очевидно, наш автор незавжди слухав мене, тому що я валаю про це вже не перший рік. Більше того, коли перша спроба була провести подібне рішення в девьяності роки – і я не підписався під цим рішенням. Я був категорично проти таких рішень. І я вважав і вважаю, що не може бути таких дисримінаційних законів, що всі люди мають бути рівними перед законом. Вибачте, я процитував Конституцію. І я вважаю, що ці закони неконституційні. Тому що вони поділили людей на сорти. Не може бути різних пенсійних законів. Він має ж бути тільки один. Не може бути чомусь в мене має девьяносто бути пенсія відсотків пенсія до зарплати, а в іншої людини - один тридцять п’ять сотих за рік роботи. А але проблема там тільки не в процентах. Проблема від чого ще проценти рахувати. Один процент від десяти, від сто – це різні речі, а тут ще ця проблема є. І там кілька читачів наших зап говорили про обмеження пенсії, чи треба це ввести. І чи поширити її на менші рівні зарплат. Проблема ж не в обмеженнях пенсії. Я не бачу нічого поганого, якщо людина заробляє великі кошти і платить відповідні внески, чому у нього не має бути велика пенсія. Ми ж маємо ситуацію коли велика пенсія в декого не тому, що вони платять іньше, а тому, що для них існує особливий закон. Це все одно, що правила дорожнього руху виписані для окремої людини окремо. Тоді не виходьте на вулицю. Бо дуже небезпечно, бо кожен їздить як хоче.
Тому я вважав і вважаю, що має бути єдиний пенсійних закон. Мова іде про модель існуючої системи. Звичайно майбутнє лежить в площині зовсім іншої, подібної до того, що наші батько й син задавали. З приводу, це нова вже не накопичувальна, коли кожна людина накоп заощаджує для себе. Чи. Я не говорю зараз яка форма, хоча наші дописувачі говорять про накопичувальні пенсійні фонди. Я думаю, що або вони виклали трошки не то що здається на ютубі, або неправильно зрозуміли. Я чого говорив не про недержавні пенсійні фонди. Я говорив про недержавне пенсійне забезпечення. Так, я прихильник такої системи. А що стосуються недержавних пенсійних фондів, то я тут бив і бью тривогу досі. Тут є проблема. В регулюванні. Я це робив, я робив так, щоб цей закон не був прийнятий, в тій редакції в якій він був прийнятий. І. Спочатку мені вдалось зробити. Але нажаль його провів парламент і потім я відправив відкритого листа президентові Кучмі на ветування, але він був збереженний. Там є проблеми. Ну наприклад. Е. Пенсійним фондам дозволяється купувати активи е українських підприємств. Ми не відчуваємо, наскільки це небезпечно можна. От и, чи можу я купити наприклад акції підприємства ціна якого дорівнює нулю? Я купив папірець. Там на папірці можна писати сто тисяч гривень. Те, що дозволені всі активи – створює ризик. І дуже серьйозний ризик. Чи використають цей ризик, коли є дірка – завжди знайдуться люди, які це використають. Я не хочу сказати, це не вина недержавних пенсійних фондів. Я не скажу, що всі це використають. Але коли є така лозівка – можуть використати. Тому є проблема в регулюванні. Це добрий інститут і він має право на існування, але є проблеми в регулюванні, ми їх згадували по відношенню, який нажаль в світі вилились потім в серьйозну системну кризу. Я б хотів, щоб таких проблем не було і в недержавному пенсійному забезпеченні, тому на мій погляд, законодавство потребує змін і уточнень, які б не відкривали, не давали жодної лозівки, для того щоб деякі нечесні люди ці лазівки могли використати.
Е. Деякі наші дописувачі питали про доходи і видатки пенсійного фонду. Нажаль я їх не можу дати бо, такої статистики, немає доступу до цієї інформації. Е. Єдине, що якщо я її отримаю я спробую розмістити їх на своєму сайті е пензеник ком юей. Хоча я вважаю, що ця інформація має бути публічною. Але ці фонди вони в принципі хоча є % на мій погляд є державними, тому що їх формують у вигляді податків але у нас вони в управлінні чомусь – то держави. І навіть будучі в міністерстві, не так легко отримати інформацію з приводу діяльності циї фондів. Кількох фондів соціального страхування. Хоча я вважаю, що вони мають бути публічними. І от наш, один із дописувачів питав, чому ми здаємо звіти про нашу роботу, а нема звіту про бюджет. Я в свій час провів таку норму очевидно, мало інформації про це в прессі, шо всі бюджети всіх рівнів зобовьязані давати, публічний звіт, я це робив будучі міністрів фінансів. В будинку вчителя. Це не звіт Верховній Раді. Це звіт суспільству. При чому має бути не просто цифри видатків, а і розшифрування деяких видатків. Наприклад – люди мали б знати, по якій ціні купуються машини для чиновників. Така норма в законі мною була проведена. Вона стосувалась не тільки державного бюджету – всіх місцевих бюджетів. Ну очевидно мало інформаційна складова цієї норми мабуть недостатня і тому мабуть багато людей не знають про, це не означає. Це звіт на який має право прийти кожна людина з вулиці. І має право задати питання міністру чи будь якому чиновнику місцевого рівня бо це його кошти, він повинен мати право знати інформацію.
Ще одне питання стосувалось того, що деякі видатки пенсійного фонду не є пенсійними видатками. Мова йде про різні надбавки, доплати, мова йде про пенсії військовим. Ну по перше, в свій час мені вдалось зробити норму, що на військових теж є нарахування в пенсійний фонд. Вони теж платять. Тобто не вони, а військові частини, % зроблять перерахування в пенсійний фонд. По друге. Ну можна скільки завгодно переливати з одної дірявої кишені в другу. Проблема від дірки від цього не зникає. Від перестановки доданків сума не міняється. От коли я оперував цифрами дефіциту, я не робив одного уточнення, а оскільки таке питиння виникло я можу зробити. Я не зовсім коректно називав вісім і один відсотків дефіциту до ВВП. Це не дефіцит бюджету на справді. Це так званий дефіцит публічних коштів. Що мається на увазі. Це дефіцих бюджету країни і це дефіцит пенсійного фонду і всіх інших. У нас є загальна проблема. Тому, без скорочення видатків не обійтись. І я, один з авторів питав, якщо перекрити тіньові схеми, чи не можливо це закрити. Так є проблема з тіньовими схемами. Якщо їх закрити, то частину проблем можно закрити дуже просто і це правильно, навіть якщо б не було проблеми за такою діркою в бюджеті. І мені доводилось зтикатись з такими дірками наприклад в п’ятому році я мав дуже не просту проблему з бюджетом. Ми її закрили. За рахунок ліквідації тіньових схем. Тобто нам вдалось перекрити повністю нестачу коштів за рахунок тіньових схем і тоді ліквідації тому, цей рік ми ти це в два рази збільшили надходження в бюджет, за один рік - двухкратне збільшення. Але я не хотів, щоб ми жили іллюзіями. Одної це рішення, навіть якщо була б воля на її впровадження, нажаль я її не дуже бачу, недостатньо для вирішення проблеми, тобто без скорочення видатків не обійтись. Ми мусим приводити свої видатки у відповідність з потребами.
PticaGovorun
 
 
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
10 11966
Переглянути останнє повідомлення
Чет 21 кві, 2011 20:57
usercard
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама