Розселення сел вздовж міжрайонних доріг чи ближче до міст?

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
  #12>
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2014 11:36

Розселення сел вздовж міжрайонних доріг чи ближче до міст?

Розглянемо для прикладу Канівський район, де розташована могила Т.Шевченка.

Кількість селян скорочується набагато швидшими темпами аніж міщан по Канівському району та по більшій частині України.
Я розвиваю думку що можна отримати синергічний ефект якщо розселити селян на прикладі Канівського району вздовж міжрайонних доріг.
Аргументи за:
1. Не потрібно витрачати кошти на ремонт доріг до сіл поза міжрайонними дорогами.
2. Не потрібно буде витрачати значні гроші на перевезення дітей до сільських шкіл та назад бо діти будуть їздити на регулярних міжрайонних автобусах. Таких як Канів-Київ, Канів-Миронівка, Канів-Черкаси, Канів-Сміла, Канів-Корсунь, Канів-Золотоноша.
3. Можливо скоро дітей буде вигідно вчити в школах не сільських а міських.
4. Автобуси будуть ходити частіше й селяни зможуть частіше й простіше їздити до Канева за покупками, на базар продавати, до лікаря, та можливо навіть до кінотеатру та театру. Можливо появляться проїзні квитки по Канівському району, що значно поліпшить стан селян.
5. Швидкій допомозі буде швидше добиратися до сіл та тим більше по ліпшим дорогам, що скорочує витрати.
6. Менше витрат на проведення виборів президента, парламентських та районних рад. За рахунок скорочення кількості сіл.
7. Можливість роботи для селян району в м. Канів та околицях. За рахунок купівлі проїзного квитка, який може коштувати 100-150 грн. Така сума на проїзний квиток напевне можлива буде бо стануть вигідніші більшого розміру автобуси, які зручніші та дешевші.
8. Дешевше постачання всіх необхідних товарів для сіл, та зручна їх купівля. Через згущення сіл, якість постачання продуктами харчування та усім найнеобхідним покращиться та також зменшиться ціна на цю продукцію для селян.
9. Скоро прийде Пік Нафти на всю планету й питання скорочення витрат на транспорт стоїть вже з десятиліття дуже гостро.
10. Покращення життєвого стану селян призведе до покращення фертильності України, й Україна зможе хоч й не вийти на самовідновлення то хоч проіснувати до 2100 року. Противному випадку нам залишилося до 2050 року існувати.
Востаннє редагувалось Bedazzled в Сер 08 січ, 2014 20:56, всього редагувалось 2 разів.
Bedazzled
Аватар користувача
 
Повідомлень: 596
З нами з: 09.10.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2014 11:37

Якщо ж зникнення сіл не зупинити навіть розміщуючи селян вздовж міжрайонних доріг, то тоді варто замислитися над тим щоб селян розмістити в пригородах районних центрів, та пустити туди міські автобуси.
Bedazzled
Аватар користувача
 
Повідомлень: 596
З нами з: 09.10.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2014 11:39

Рейс Канів-Корсунь-Шевченківський пропонується зробити таким:

http://fotohost.org/images/a1189540-109kB.jpg
Bedazzled
Аватар користувача
 
Повідомлень: 596
З нами з: 09.10.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2014 11:40

І того я нарахував приблизно 860 дворів на відселення, а це перший пріоритет сім'ї з дітьми до 18ти, а другий пріоритет працездатне населення до 50ти.
Й нам потрібно гарантувати для людей іншого віку автобусний транспорт тричі на тиждень й тричі на день до цих сіл, поза міжрайонними дорогами.

http://fotohost.org/images/a1577090-69kB.gif
Bedazzled
Аватар користувача
 
Повідомлень: 596
З нами з: 09.10.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2014 11:41

Якщо ціна двокімнатного цегляного будинку $10000 без ціни на землю, то виходить приблизно $8 600 000.

А за січень-вересень 2013 року доход бюджету $4 078 500, значить за рік буде приблизно $5 мільйонів.

В цілому доволі реалістичний план враховуючи синергічний ефект.
Bedazzled
Аватар користувача
 
Повідомлень: 596
З нами з: 09.10.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2014 11:42

Тепер питання куди ліпше переселяти, чи в села вздовж міжрайонних доріг чи в пригород Канева й таким чином об'єднати Канів з селом Литвинець чи Бобриця? Чи з обома одразу?
В Бобриці є доступ до води - а це можливість рибалити, купатися та гуляти вздовж берега. Проте й Литвинець непогано було б захопити в місто Канів.
Bedazzled
Аватар користувача
 
Повідомлень: 596
З нами з: 09.10.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2014 11:44

Bedazzled
Аватар користувача
 
Повідомлень: 596
З нами з: 09.10.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 14 січ, 2014 18:27

Re: Розселення сел вздовж міжрайонних доріг чи ближче до міс

Напоминает ликвидацию "бесперспективных сёл Нечерноземья", в данном случае - в районе "киевской пустыни" (области, сопредельные с Киевской, из которых вытягиваются все более-менее приличные человеческие ресурсы). При СССР, по крайней мере, были деньги на такие прожекты. По-видимому, рациональнее все-таки создавать условия для благоприятной экономической активности в депрессивных сельских районах, но и это не компенсирует фактор Киева.
pius_tertius
 
 
Повідомлення Додано: Сер 15 січ, 2014 11:10

Щонайменш можна дати безкоштовно землі під будівництво будинків в пригородах районних центрів. В результаті з сіл де мимо не проїжджають автобуси будуть люди пересилятися ближче до районних центрів.
Bedazzled
Аватар користувача
 
Повідомлень: 596
З нами з: 09.10.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 18 січ, 2014 20:49

таке переселення надзвичайно психологічно складне для більшості людей.
Особливо якщо в садибі "кожен цвях" забитий дідом, батьком.
Молодь ще може переїхати, людям "за 50" складно міняти місце проживання, як і складно буде знайти роботу в місті, де і так купа 20-40річних безробітних.
Питання №1 - чим людям з села займатись в місті?
Питання №2 - щоб обладнати нову оселю крім побудови будинку треба ще до обійстя прикласти руку - це кілька років наполегливої праці.

Але раціональне зерно є в цій ідеї, просто потрібно замінити автодороги залізницею, прокладання якої дешевше на 1км дороги. І розвиток поселень поблизу залізниці перспективніший ніж поблизу автодоріг.
Здогадайтесь чому в царській Росії та СРСР мережа залізниці розвивалась значно швидше за автотранспортну мережу. Саме залізниці був наданий пріорітет.
В Україні помилково розвивають автошляхи, які убиваються фурами та важкими самоскидами за 5-10 років.
tobias
 
Повідомлень: 5133
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
  #12>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама