|
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 22 січ, 2018 17:26
clientage написав: vovab написав:потому как старая кончается 1 февраля,
карта кончается всегда концом месяца т.е. если на ней намалёвано 02/18, то она действительно до 28 фев, и заказать перевыпуск мона с 10..12 фев.
та ето понятно, что концом месяца имел в виду 1-го уже работать не будет, потому именно до, а не включая ладно, придется еще разок сходить насчет перевыпуска опять же, менеджер сказал, что как только сделаем перевыпуск - карта залочится. Я - ну тогда давай другую допку, не надо меня лочить, пусть сама доживет и помрет. Тогда, может и не залочится?
-
vovab
-
-
- Повідомлень: 385
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 23 раз.
- Подякували: 45 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 22 січ, 2018 17:30
vovab написав: clientage написав: vovab написав:потому как старая кончается 1 февраля,
карта кончается всегда концом месяца т.е. если на ней намалёвано 02/18, то она действительно до 28 фев, и заказать перевыпуск мона с 10..12 фев.
та ето понятно, что концом месяца имел в виду 1-го уже работать не будет, потому именно до, а не включая ладно, придется еще разок сходить насчет перевыпуска опять же, менеджер сказал, что как только сделаем перевыпуск - карта залочится. Я - ну тогда давай другую допку, не надо меня лочить, пусть сама доживет и помрет. Тогда, может и не залочится?
три месяца назад ругался с ними по этому же поводу - оставил жалобу на горячке, перезвонили, извинились, заказали карту, получил за две-три недели до окончания старой. старая тоже работала до окончания срока
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11643
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Пон 22 січ, 2018 18:03
Haza написав:По ходу - так. Видали, сказали на протязі 2-х годин встановлять кред. ліміт. Пройшло 1,5 місяці, а ліміт досі 0. Карта на поличці лежить.
Там не закривати треба, а вантузом трошки попрацювати. У мене була схожа ситуація з Вікендом, але після кількох дзвінків на гарячку виявилося, що ГО забракувало документи, але не передало їх назад у відділення на доопрацювання. Після повторного звернення у відділення ліміт встановили впродовж години. Дзвоніть або на гарячку, або у ваше відділення і просіть розібратися, що там не так.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8449
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 357 раз.
- Подякували: 1181 раз.
-
- Профіль
-
3
Додано: Пон 22 січ, 2018 19:23
klug написав: Haza написав:По ходу - так. Видали, сказали на протязі 2-х годин встановлять кред. ліміт. Пройшло 1,5 місяці, а ліміт досі 0. Карта на поличці лежить.
Там не закривати треба, а вантузом трошки попрацювати. У мене була схожа ситуація з Вікендом, але після кількох дзвінків на гарячку виявилося, що ГО забракувало документи, але не передало їх назад у відділення на доопрацювання. Після повторного звернення у відділення ліміт встановили впродовж години. Дзвоніть або на гарячку, або у ваше відділення і просіть розібратися, що там не так.
Вже подавав повторно заявку у відділенні, зі сканами доків і т.п. Обіцяли точно за годину прийде смс з лімітом. Потім дзвонив у відділення, говорили якісь проблеми технічні з деякими клієнтами, ніби я не один такий. Обіцяли подзвонять як тільки так відразу
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3177
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Пон 22 січ, 2018 19:37
Haza написав: klug написав: Haza написав:По ходу - так. Видали, сказали на протязі 2-х годин встановлять кред. ліміт. Пройшло 1,5 місяці, а ліміт досі 0. Карта на поличці лежить.
Там не закривати треба, а вантузом трошки попрацювати. У мене була схожа ситуація з Вікендом, але після кількох дзвінків на гарячку виявилося, що ГО забракувало документи, але не передало їх назад у відділення на доопрацювання. Після повторного звернення у відділення ліміт встановили впродовж години. Дзвоніть або на гарячку, або у ваше відділення і просіть розібратися, що там не так.
Вже подавав повторно заявку у відділенні, зі сканами доків і т.п. Обіцяли точно за годину прийде смс з лімітом. Потім дзвонив у відділення, говорили якісь проблеми технічні з деякими клієнтами, ніби я не один такий. Обіцяли подзвонять як тільки так відразу
Ну, пішли пити каву і забули. Пам'ять-то дівоча, та ще й свят скільки було. Передзвоніть ще раз - нагадайте про себе.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8449
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 357 раз.
- Подякували: 1181 раз.
-
- Профіль
-
3
Додано: Пон 22 січ, 2018 23:36
klug В мене таке відчуття, що задекларували ніби Б5 дають ФОПам, а по факту дають з 0 лімітом. Придумують різні "казочки", то те не працює, то щось у системі не так. Але заради цікавості спробую набрати їх, цікаво що придумають на цей раз
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3177
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Вів 23 січ, 2018 08:26
В связи с браком с Викой ( на год), родами Ексимы, и попыткой исправится Мони, ухаживаниями Альфы, решил пока прекратить отношения с допкой Таси.
-
pavyak
-
-
- Повідомлень: 2542
- З нами з: 15.02.10
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 196 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 23 січ, 2018 17:12
klug написав:Ну, пішли пити каву і забули. Пам'ять-то дівоча, та ще й свят скільки було. Передзвоніть ще раз - нагадайте про себе.
Зателефонував. Нічого нового. Якась технічна проблема. Ніхто виправити не може/не хоче. Чи ІТ знають чи ні - не в курсі, хоча начальству доповіли про проблему. Тому менеджер порадив закрити карту. Ось такий підхід до вирішення проблем.
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3177
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Вів 23 січ, 2018 18:45
Ну да, легче добить пациента чем лечить. В этой банке все через )|(опу.
-
alex_b
-
-
- Повідомлень: 562
- З нами з: 24.07.13
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 45 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 23 січ, 2018 19:23
Haza написав: klug написав:Ну, пішли пити каву і забули. Пам'ять-то дівоча, та ще й свят скільки було. Передзвоніть ще раз - нагадайте про себе.
Зателефонував. Нічого нового. Якась технічна проблема. Ніхто виправити не може/не хоче. Чи ІТ знають чи ні - не в курсі, хоча начальству доповіли про проблему. Тому менеджер порадив закрити карту. Ось такий підхід до вирішення проблем.
Если есть кредитка другого банка- рефинанс.
-
guntherhouse777
-
-
- Повідомлень: 4940
- З нами з: 30.01.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 346 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
35109 |
6598581 |
|
|
102031 |
14841169 |
|
|
18025 |
204056 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|