Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
TASCOMBANK написав: 25-го вихідний. Сплачуйте до 23-го.
Скільки пам"ятаю, якщо 25 випадало на вихідний, то день сплати переносився на пізніше - в даному разі на 28 число. І регламенти ніби не міняли. Тож уточніть ще раз.
Зауваження цілком виправдане, але певно таки краще 23-го погасити, щоб потім до "колег з відділу контролю якості" розбиратися не відправили.
Faceless написав:Скільки пам"ятаю, якщо 25 випадало на вихідний, то день сплати переносився на пізніше - в даному разі на 28 число. І регламенти ніби не міняли. Тож уточніть ще раз.
Зауваження цілком виправдане, але певно таки краще 23-го погасити, щоб потім до "колег з відділу контролю якості" розбиратися не відправили.
Слушне зауваження)))
А я таки на пифо подсобиру грошей, гульну чуток под конец лета
Що за маячня? До чого тут дата договору, якщо дата білінгу у всіх одна - 25те число. Згідно з вашим ДКБО, якщо 25-те припадає на вихідний, то білінг переноситься на наступний робочий день. У вас 25-те вихідний чи ні?[/quote] 25-го вихідний. Сплачуйте до 23-го.[/quote]
И еще добавьте "желательно до обеда", как девочки в отделении говорят) Ув. "офпред"! Если 25-го выходной, то когда, согласно регламента, последний день оплаты в грейс периоде по Б5 ( Б5 - это такая кредитная карта, голубенькая)? ПС. Дорогие коллеги, прошу не подсказывать.
Был депозитный вклад в Диамантбанке, перевели НАСИЛЬНО в ТАСбанк, но ГАРАНТИРОВАЛИ что вклад останется под теми условиями, что и был оформлен в Диаманте.
С момента перевода с Диаманта в ТАС прошло более 2 месяцев, вчера пришел пополнить свой вклад, посколько в договоре четко указано: ПОПОЛНЕНИЕ — РАЗРЕШАЕТСЯ, но в ТАСе отказались пополнять, сказали, что до сих пор нет разьяснения как и на какие суммы пополнять!
Выходит, что в ТАСе насильно перетащили вклады, но выполнять условия депозита не хотят!
Завтра отношу жалобу в НБУ с требованием расторгнуть депозит досрочно без потерь в связи с НЕВЫПОЛНЕНИЕМ УСЛОВИЙ ДОГОВОРА СО СТОРОНЫ БАНКА!
Кстате, депозиты переведенные с Диаманта в ТАС не отображаются в интернет-банкинге, а справку-подтведждение что депозит переведен выдают аж за 70 грн!
Не советую иметь дело с ТАСбанком! ШАРАШКА, А НЕ БАНК
Це що за новина? ТАС мені автоматично створив гаманець пароль від якого я не знаю? Як я отримав автоматичний доступ до нього? З такою помпою анонсується сама можливість клієнту зареєструватися у системі?
Ми анонсуємо сервіс від МПС MasterCard – Masterpass. Це електронний гаманець від платіжної системи, який автоматично створюється для всіх карток клієнтів ТАСКОМБАНКу. Доступ до цього гаманця полегшує та прискорює проведення операцій розрахунку в мережі інтернет. На сайті торговця Ви можете побачити іконку сервісу. Якщо на тиснути на неї, Вам запропонують ввести інформацію відому лише клієнту-власнику платіжної карти, для проведення безготівкової операції.