Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Investor_K написав:Нвфига Прокредит постоянно ухудшает условия обслуживания в банке?
Тем не менее желающих занести им свои кровные $ координально меньше от этого не становиться.
Как альтернатива банковской ячейки - да, хотя очень рискованная т.к. в любой момент НБУ может ввести в действие очередную говнопостанову и ваши денежки зависают на неопределенное время.
alex_2013 написав:Есть такое понятие "заградительный тариф", когда банк неявно хочет сказать, что он не желает развивать это направление.
Для новых клиентов - заградительный. Для существующих клиентов - изменение условий обслуживания в худшую сторону. И до окончания вкладов их придется принять
Банкам забороняється в односторонньому порядку змінювати умови укладених з клієнтами договорів, зокрема, збільшувати розмір процентної ставки за кредитними договорами або зменшувати її розмір за договорами банківського вкладу (крім вкладу на вимогу), за винятком випадків, встановлених законом.
Зачем копья ломать т.е. платить за обслуживание счетов:
http://ru.procreditbank.com.ua/assets/Uploads/docs/General-Agreement-200217-ukr.pdf 2.4. Порядок внесення змін до Генерального договору 2.4.1. Усі зміни до Генерального договору та/або Та рифів та/або Операційного регламенту в період його дії вносяться за погодженням Сторін, яке може відбуватись в наступному порядку: Банк інформує Клієнта за 15 календарних днів до дати введення в дію змін шляхом зазначення інформації про зміни у виписці про стан рахунку та/або шляхом розповсюджен ня інформації (повідомлень) засобами системи електронного банкінгу e-Banking, та/або шляхом розп овсюдження інформації поштою, та/або через розміщення відповідних повідомлень/змін до Генераль ного договору в приміщенні операційного та/або касового відділів Банку (його відділень), та/або ро зміщення інформації на Інтернет сайті http://www.procreditbank.com.ua. Якщо до дати введення в д ію змін Клієнт не надав письмових заперечень, то зміни вважаються прийнятими. У разі отримання письм ового заперечення Клієнта до дати введення в дію змін, таке заперечення вважатиметься пропозицією Кл ієнта достроково розірвати Генеральний договір. Датою розірвання Сторонами Генерального договору вв ажатиметься дата складання Банком письмової згоди на це, яка відправляється Клієнту. 2.4.2. Зміни до Генерального договору також можуть вноситись Сторонами шляхом укладення відповідної додаткової угоди про внесення змін до Г енерального договору. При цьому змінені умови набувають чинності з дати підписання додаткової уго ди до Генерального договору та не розповсюджують свою дію на минуле. 2.4.3. Клієнт приймає на себе обов’язок самостійно відстежувати наявність/відсутність пропозицій Банку про зміну умов Генерального договору в операц ійному/касовому залі відділення Банку, де в інформаційних папках для Клієнтів розміщена письмов а діюча редакція Генерального договору та/або на сайті Банку в мережі Інтернет, де розміщена електро нна версія діючої редакції Генерального договору. 2.4.4. Клієнт має право відмовитися від окремих пос луг або їх частини (окремого правочину) або в цілому припинити правовідносини за цим Генеральним договором, шляхом укладення між сторонами відповідної додаткової угоди до Генерального догово ру про припинення надання послуг або у визначених законодавством випадках подання відповідної заяви, згідно якої надання послуги припиняється. 2.4.5. У випадку відмови Клієнтом від окремих послу г або їх частини (окремого правочину) або припинення Банком надання окремих послуг або їх час тини (окремого правочину) на підставах, визначених Генеральним договором, Генеральний договір залишаєт ься чинним в частині діючих послуг, якими користується Клієнт.
Кто не хочет платить - подает письменное возражение до ввода в действие абонплаты за счета и ваши взаимоотношения с банко прекращаются.