«Helvetica - нейтральний шрифт. Він виглядає професійно, відкрито і чесно. Це найбільш безпрограшний варіант для резюме, тому що він виглядає дуже по-діловому », - зазначає дизайнер Брайан Хофф. Замість Helvetica можна використовувати інший шрифт - Proxima Nova. «Я ще не зустрічав клієнта, якому не подобався цей шрифт», - зазначає Хофф.
Шрифт Garamond дизайнери запропонували використовувати в тому випадку, якщо довге резюме необхідно вмістити на одній сторінці. «Garamond дуже добре читається і не дає втратити потрібну строчку», - пояснює дизайнер Метт Лакхёрст.
Серед шрифтів, до використання яких треба підходити обережно, - Times New Roman. Як відзначають дизайнери, використання шрифту, який у багатьох системах є шрифтом за замовчуванням, подасть не надто хороший сигнал роботодавцю. «Це найпростіший і ледачий варіант. Все одно що прийти на співбесіду в спортивному костюмі », - вважає Хофф.
Також не рекомендують використовувати для резюме шрифт Zapfino і Courier. «Zapfino погано читається, їм не слід оформляти що-небудь, крім заголовків», - вважає дизайнер Мартіна Флор. Коментуючи шрифт Courier, Лакхёрст зазначив: «У вас немає друкарської машинки, тому не треба прикидатися, що ви користуєтеся нею, а не набираєте текст на комп'ютері».