Залізничники закликали пасажирів повідомляти про неналежне обслуговування в поїздах.
Дивися повний текст Укрзалізниця відкрила гарячу лінію для скарг.
|
|
Додано: П'ят 07 сер, 2015 10:28
Укрзалізниця відкрила гарячу лінію для скаргПропонуємо до обговорення:
Дивися повний текст Укрзалізниця відкрила гарячу лінію для скарг.
Додано: П'ят 07 сер, 2015 10:28
Як завжди, ідіотизм для галочки. Кожен раз, коли я катаюсь на польських поїздах, я бачу на дверях фотографію президента їхньої залізниці (PKP) і підпис: якщо вам щось не сподобалось - будь ласка, дзвоніть мені особисто - і мобільний телефон.
Запитав поляка що це за цирк - поляк каже, що знімає трубку дівчина, представляється асистентом президента (а не лінією для скарг), взнає причину дзвінка, по паралельній лінії викликає провідника чи керівника поїзда і має найширші повноваження до вирішення проблем клієнтів. За словами поляка, коли одного разу на вщенть забитий поїзд, котрий віз болільників на футбольний матч з Познані до Берліна нього виявився дубль - дівчина замовила йому ТАКСІ до Берліна, таксист підійшов забрати його до вагона і запевнив, що переїзд буде безкоштовний. Це - сервіс. А лінія для скарг НАФІГ кому потрібна.
Додано: П'ят 07 сер, 2015 10:38
Re: Укрзалізниця відкрила гарячу лінію для скаргтолку жаловаться, цены на билеты подняли, а сервис ниже плинтуса
Додано: Чет 22 лют, 2018 13:19
Скажіть, будь ласка, шановна Укрзалізниця - чому поїзд № 13/14 сполученням Київ-Ужгород скасували у колишньому напрямку, зокрема через такі станції, як Печанівка, Миропіль, Чуднів-Волинський, Полонне, а натомість пустили через такі станції, як Хмельницький, Вінниця, Жмеринка, Тернопіль? На вашу думку, люди їздять тільки там, а іншим людям до західного напрямку, зокрема до Львова, Мукачева та Ужгорода не треба нічим добиратися? Це у нас така політика - все для людей? У вас там хоч у когось совість є? Чи через облцентри мало поїздів до західного напрямку курсує?
Додано: Чет 12 бер, 2020 14:13
Придбали квитки для поїздки учнів Апостолово- Київ на 19 березня та зворотні на 20 березня, але у зв'язку з карантином ми не можемо їхати, як нам здати білети, ми втрачаємо на кожному білеті 100 грн. за замовлення та за попереднє замовлення. Як мені пояснити батькам? Поїздка учбова для ознайомлення з вузами та проведення лекцій з енергозбереження.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|