|
|
Додано: Пон 07 вер, 2009 10:16
Насчет АХА согласен неплохая компания, а вот Глобус вселяет неуверенность слышал ряд крайне отрицательных отзывов. Я все же застраховал свое родненькое авто в Кредо-классик, долго колебался, у них была акция. Страховых случаев не было но знакомому выплатили в этом году за 1,5 месяца как по мне не самый плохой результат.
Додано: Вів 15 вер, 2009 09:33
Кредо-классик - выплатил деньги по ГО за 1 месяц в полном объеме... и это при том что оценщик затянул отчет на две недели... так бы думаю оплатили ранее. вообщем мне понравилось.
Додано: П'ят 18 вер, 2009 21:04
в течении 20 дней после страхового случая получил деньги.респект и уважуха.выбирал компанию руководствуясь трезвым умом и здравой памятью))всем рекомендую без б.
Додано: Сер 30 вер, 2009 17:13
Кредо-класік - НЕ РЕКОМЕНДУЮ! - при потребі реальних виплат - загрузнете на декілька місяців... і не гарантія, що щось получиться.
Застрахував авто в даній компанії. Наїхав на бардюр - поцарапав задній бампер. Передзвоний на гарячу лінію НЕ З МІСЦЯ ПРИГОДИ, даї не викликав (за умовами договору повинен передзвонити з місця пригоди). Передзвонив в межах години, чесно у всьому признався - запитався чи мені потрібно продовжувати процес у цьому випадку. Стартанув процес: 1. два рази довозив копії документів; 2. підвозив машину, щоб вони могли поскладати свої звіти; 3. нічого не попереджаючи сказали привести рахунок для ремонту з сервісу; (дані кроки зайняли 2 тижні - сервіс на другому кінці міста + пошук майстрів...) 4. далі днів 5 затведжували у локальному відділі чи сума не завелика; 5. 2-3 дні - вислати лист до банку, щоб отримати добро від них; 6. 4-5 дні - підтведження від банку; 7. висилання документів до Києва (1-3 дні); 8. 2 тижні розгляд в Києві; 9. результат: ВІДМОВА - причина: ПЕРЕДЗВОНИВ НЕ З МІСЦЯ ПРИГОДИ!!! На запитання "Для чого вбили мій час, адже я зразу сказав, що дзвоню не з місця пригоди, сказали, що їм ПОТРІБНО БУЛО ПРОСТО ОФОРМИТИ СОБІ ВСІ ДОКУМЕНТИ".
Додано: Чет 01 жов, 2009 08:57
вообще поражает условие - позвонить с места события
пысы: см. ниже собщение Ответьте им писменно - причина - забыли мобильный в офисе и карточку их или что-то, где указан телефон Востаннє редагувалось NoName CK в Чет 01 жов, 2009 13:48, всього редагувалось 1 раз.
Додано: Чет 01 жов, 2009 10:48
Ну насчет место события так это надо было просто найти уважительную причину по которой перезвонить не смог ... при желании не сложно. Да и просто зря сказали что звоните не с места аварии.
А вообще Кредо-Классик платит, в среднем, в течении 1-2 месяцев. Как по мне терпимо. Хотя рассказывают конечно может и другое. У меня знакомые работают в разных СК так вот, по их словам, под коньячок, все признаются, что платят страховые медленно это факт. Попрошу знакомых в кредо-классик разъяснить на выходных насчет "ПЕРЕДЗВОНИВ НЕ З МІСЦЯ ПРИГОДИ"
Додано: П'ят 02 жов, 2009 11:07
Звоните в Кредо-Классик по номеру 8-800-6006000 попросите переключить на отдел урегулирования и назовите номер своей заявки или что-то еще и узнаете в чем дело.
А вообще согласен с anti_strx
Додано: Пон 19 жов, 2009 18:24
В даному випадку "смикалка" - це не моя життєва позиція.
Розкажу ще одну хохму: зачепив крилом ворота на стоянці - тепер перезвонив з міся пригоди. Згідно договору і інструкцій оператора сирахової викликав ДАІ. Результат - забрали права + загрожує 350гр. штрафу або позбавлення права керувати від 6 місяців до року .
|
|