Стратегії психологічного маніпулювання ЗМІ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Інше та Різне для тем, які не підходять для жодного з Форумів. Популярні тут теми можуть бути винесені в окремі Форуми.
Повідомлення Додано: П'ят 04 лис, 2016 12:26

Стратегії психологічного маніпулювання ЗМІ

Зображення

1. Відволікання уваги

Базовим елементом соціального контролю є стратегія відволікання. Мета — відвернути увагу громадськості від важливих питань, що вирішуються політичними та економічними елітами, за допомогою технології «Повінь» або «Затоплення» (безперервне відволікання незначною інформацією).

2. Створення проблеми — пропозиція вирішення проблеми

Цей метод називають «проблема-реакція-рішення». Створюється проблема, «ситуація», що викликає певну реакцію громадськості — для того, щоб люди самі почали прагнути її вирішення. Наприклад, допустити зростання насильства у містах або організувати криваві теракти для того, щоб громадяни зажадали прийняття законів про посилення заходів безпеки та проведення політики, яка обмежить громадянські свободи.

3. Стратегія поступовості
Щоб впровадити «непопулярні рішення», їх потрібно просто приймати поступово, крапля за краплею, роками… Саме так були нав'язані принципово нові соціально-економічні умови (неолібералізм) у 80-х і 90-х роках минулого сторіччя: обмеження ролі держави, приватизація, ненадійність, гнучкість, масове безробіття, заробітна плата, яка не забезпечує гідного життя. Тобто всі ті зміни, які під час миттєвого впровадження викликали б революцію.

4. Стратегія відкладання

Ще один спосіб прийняти «непопулярні рішення» — висвітлити їх як «хворобливі і необхідні» і домогтись у даний момент згоди громадян на їхнє здійснення в майбутньому.

5. «Сюсюкання» з народом

Більшість реклами, яка спрямована на широку публіку, користується мовою, аргументами, символами і, особливо — інтонаціями, розрахованими на дітей. Ніби глядач дуже маленька дитина або розумово недорозвинутий. Чому? «Якщо ви звертаєтеся до співрозмовника (адресата), ніби йому 12 років або менше, то згідно з законами сприйняття є ймовірність, що він буде відповідати або реагувати некритично — як дитина».

6. Більше емоцій, ніж роздумів


Використання емоційного аспекту — це класична технологія для блокування раціонального аналізу і критичного сприйняття індивідуумів. Крім того, використання емоційного фактору дозволяє відчинити двері у підсвідоме, і «доправляти» туди — думки, бажання, страхи, побоювання або потрібні моделі поведінки…

7. Тримати людей у «клітці невігластва»

Створення залежного суспільства, нездатного до розуміння технологій і методів соціального контролю та гноблення. «Якість освіти нижчих суспільних класів, повинна бути якомога «гіршою» (загальнішою), щоб розрив невігластва між нижчими і вищими соціальними класами залишався і його неможливо було подолати».

8. Спонукати маси до деградації

Впроваджувати у маси думку, що модно бути тупим, вульгарним і невихованим…

9. Посилювати почуття провини

Зробити так, щоб індивідууми вважали, що вони самі винні у своїх бідах і невдачах через нестачу інтелекту, здібностей, або зусиль. Таким чином, замість того, щоб повстати проти існуючої системи, індивідууми почуваються безпорадними, займаються «самопожиранням». Це призводить до депресивного стану та ефективно сприяє стримуванню дій людини.


10. Знати про людей більше, ніж вони про себе

Протягом останніх 50 років наукові досягнення призвели до стрімкого зростання розриву у знаннях між основною масою суспільства і тими, хто належить до керівничих еліт. Завдяки біології, нейробіології і прикладній психології, «система» користується передовими знаннями про людину (фізичними та психологічними). Це означає, що в більшості випадків, «система» має більше контролю і більше влади над індивідуумами, ніж індивідууми над собою.
Пчёлка
 
Повідомлень: 5172
З нами з: 06.11.13
Подякував: 3 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ТупУм, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
Реклама