Bloomberg спрогнозував, коли електрокари стануть дешевшими з
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
myshapiton написав:Я уже который раз говорю, что современная плотность аккумуляторов позволяет делать машины с пробегом 350 км. Если жлоб купит на 150 км - это проблемы жлоба. Это так же глупо, как купить машину с 10 л. баком ради экономии, а потом рассказывать, что машины с ДВС несостоятельны потому, что бака не хватает. Бред.
И да будет тебе известно, стоимость аккумуляторов падает быстрее, чем предсказывали ранее. Так что, рассказываемое про 2020 год может случиться уже в 2019. Проблема только в том, что просто не успеют наладить новые модели в таких объемах, как это было с Теслой с очередью на 1,5-2 года.
Ще раз для слабоадеквата..... 1 Машина(електро) з пробігом (реальним) більшим ніж 200 км станом на сьогодні коштує від 35000 доларів 2 Автовиробництво це не процесори....,падіння ціни там якщо і відбувається то на одиниці відсотків за роки. Тому наявність аккамуляторів в лабораторіях з характеристиками на 20% кращими від існуючих в машинах не дорівнює падінню ціни навіть на 20 % в наступних 5 років
ПС На жодній з своїх машин не міняв зчеплення, тому і цій фантазії хтось пролетів як фанера над Парижем..., а все тому що- в мене 4 дітей , тому 70% авто просто передаються вниз , а не продаються на ринку іншим.
budivelnik написав:Ще раз для слабоадеквата..... 1 Машина(електро) з пробігом (реальним) більшим ніж 200 км станом на сьогодні коштує від 35000 доларів 2 Автовиробництво це не процесори....,падіння ціни там якщо і відбувається то на одиниці відсотків за роки. Тому наявність аккамуляторів в лабораторіях з характеристиками на 20% кращими від існуючих в машинах не дорівнює падінню ціни навіть на 20 % в наступних 5 років
Еще немного осталось тебя дадавить! А я пишу про 30 тыс. долл к 2020 году, а не сегодня и сейчас. Причем, писал с самого начала, прошу заметить.
myshapiton написав:Еще немного осталось тебя дадавить! А я пишу про 30 тыс. долл к 2020 году, а не сегодня и сейчас. Причем, писал с самого начала, прошу заметить.
1 Ви можете писати що завгодно про те ,що теоретично може відбутись(а може й не відбутись) завтра. А сьогодні вартість електромобіля вираховується з допомогою однієї примітивної формули Ціна електромобіля= реальний пробіг на заряді в км х 120-200 доларів 2 Крім ціни на батереї ( які в ціні авто не становлять навіть 50% , тобто падіння ціни на батереї на 30% теоретично може знизити ціну авто на 10%-15%)-батареї мають вагу , а тому зниження ціни на 10-15% не приведе до збільшення пробігу, бо вага обмежує допустиму ємність...
myshapiton написав:Еще немного осталось тебя дадавить! А я пишу про 30 тыс. долл к 2020 году, а не сегодня и сейчас. Причем, писал с самого начала, прошу заметить.
1 Ви можете писати що завгодно про те ,що теоретично може відбутись(а може й не відбутись) завтра. А сьогодні вартість електромобіля вираховується з допомогою однієї примітивної формули Ціна електромобіля= реальний пробіг на заряді в км х 120-200 доларів 2 Крім ціни на батереї ( які в ціні авто не становлять навіть 50% , тобто падіння ціни на батереї на 30% теоретично може знизити ціну авто на 10%-15%)-батареї мають вагу , а тому зниження ціни на 10-15% не приведе до збільшення пробігу, бо вага обмежує допустиму ємність...
І таких пунктиків я можу накидати ще з пяток
Давай я тебе докажу, что ты опять написал пустую болтологию.
Откуда ты взял данные про 50% стоимости аккумуляторов в электромобиле? Бабка Параска возле подъезда тебе это рассказала?
Соответственно, все исходящее из этого умозаключения полнейшая бессмыслица.