Все про банківські послуги: відкриття поточних рахунків для фізосіб, СПД та юридичних осіб, розрахунково-касове обслуговування (РКО), клієнт-банк, інтернет-банкінг, комунальні платежі населення, отримання готівки та інші послуги.
Коллеги, где-то в пределах месяца кто-то из форумчан на ветке какого-то банка постил ссылку на "ускоритель" в нбу для разного рода выражения недовольств разными свиньями. Может кто продублировать?
И как пользоваться этим ускорителем? Им писать факт того, что ты обращался в банк с заявой, а на тебя спустя 30 дней - забили, или расписывать в чем проблема с доказательством нарушения банком тарифов, правил, ссылкой на их тарифы...??
la9 написав:Коллеги, где-то в пределах месяца кто-то из форумчан на ветке какого-то банка постил ссылку на "ускоритель" в нбу для разного рода выражения недовольств разными свиньями. Может кто продублировать?
И как пользоваться этим ускорителем? Им писать факт того, что ты обращался в банк с заявой, а на тебя спустя 30 дней - забили, или расписывать в чем проблема с доказательством нарушения банком тарифов, правил, ссылкой на их тарифы...??
jay2004 написав:дякуючи форумчанину tarasum, я звернувся … до Управління прав споживачів фінансових операцій НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ. https://bank.gov.ua/contacts-details#section-2. І все миттєво закрутилося, вже до мене телефонували з Головних офісів, напряму.
la9 написав:Коллеги, где-то в пределах месяца кто-то из форумчан на ветке какого-то банка постил ссылку на "ускоритель" в нбу для разного рода выражения недовольств разными свиньями. Может кто продублировать?
И как пользоваться этим ускорителем? Им писать факт того, что ты обращался в банк с заявой, а на тебя спустя 30 дней - забили, или расписывать в чем проблема с доказательством нарушения банком тарифов, правил, ссылкой на их тарифы...??
Тягар для банків: частка "поганих кредитів" в Україні становить майже 50%
Частка непрацюючих кредитів (NPLs) в Україні становила 48,4% на початок 2020 року, переважна більшість "поганих" кредитів (75%) сконцентрована в державних банках.
Про це повідомляє прес-служба регулятора.
У НБУ зауважують, що висока частка NPLs – результат кредитної експансії минулих років, коли стандарти оцінювання платоспроможності позичальників були низькими, а права кредиторів недостатньо захищеними. Інша вагома причина – практика кредитування пов’язаних осіб, що припинили обслуговувати кредити під час кризи. https://www.epravda.com.ua/news/2020/03/3/657653/
la9 написав:Коллеги, где-то в пределах месяца кто-то из форумчан на ветке какого-то банка постил ссылку на "ускоритель" в нбу для разного рода выражения недовольств разными свиньями. Может кто продублировать?
И как пользоваться этим ускорителем? Им писать факт того, что ты обращался в банк с заявой, а на тебя спустя 30 дней - забили, или расписывать в чем проблема с доказательством нарушения банком тарифов, правил, ссылкой на их тарифы...??
Да, с номерами заяв в банк, про МОРОЗ и ФУТБОЛ. Можете привести правила, ссылки, тарифы - НБУ правда читает это сквозь "пальцы", но УСКОРЯЕТ знатно. Мою проблему решили за 3 суток + заказными письмами присылали ответы НБУ и банк-виновник...