BoltПерепрошую, важкий тиждень. Не вловив (хоч би, смайлика якогось поставили - мої останні три речення - також сарказм, зі смайликом
).
Я не вивчав питання глибоко, ймовірно, без певних "муток" там не обходиться, але щодо копійок не погоджуся - 12-13 млн. грн. щороку - це не такі вже копійки (це більше ніж туристичний збір, більше ніж транспортний податок). Це не 200 млн. євро, як в Амстердамі (чому Амстердам - близьке місто по площі, кількості населення), але в нас і:
- вартість години паркування 20 гривень, а не 5 євро.
- в нас ще не всі паркомісця в центрі платні
отож є ще куда рухатись
І так само, не впевнений щодо світлофорів. Території навколо Львова розбудовуються: таунхауси, котеджні містечка, тощо. Зростає кількість прилеглих до Кільцевої доріг. Виїхати з них вліво - дуже складно (трапляється багато ДТП), тому регулювання руху потрібне. Світлофори - найдешевший спосіб. Так, мости і розв'язки було б краще, але це іншого порядку кошти (тут ледве виїзди на Івано-Франківськ і Тернопіль "розв'язали", а ми вже говоримо про розв'язки біля кожних "чишок" та "зубр"). Окрім того, за даних умов, розв'язки - це занадто (для двосмугової дороги). З моєї точки зору, більш пріорітетні задачі - Північний об'їзд Львова (який вже мусолять років з десять), та розширення Кільцевої дороги до 4 смуг (по дві в кожну сторону), що частково почали робити (але з запізненням років на 5, хоча 5 років тому було не до того). Я вчора проїхався по Кільцевій. Прикро, що йдуть будови з обох сторін. Тобто ще по одній смузі в кожну сторону запхати можна, але колись буде потрібна і третя смуга в кожному напрямку (в Кракові в заторах чудово стоять і по чотири). А смуги розгону/гальмування? Влада живе сьогоденням, і стратегічно мислити не хоче.
ДолярчикМи починаємо ходити по колу. Ви знову говорите, що має бути влада, яка буде примушувати людей робити те, що їм не подобається. Владу обирають люди, які живуть навколо нас. Що характерно, обирають серед таких самих людей. Уявіть собі, що з'явиться кандидат, або ціла партія, які в своїй програмі оголосять, що вони ініціюватимуть закон, щоб "жорстко штрафувати за кидання автівки будь де". Хто за них проголосує? Ну я, ну пару десятків/сотень моїх знайомих, ну тут (на тих гілках, які я читаю) є декілька людей, мабуть в них є знайомі, які мислять так як вони. Пройдуть вони у ВР, чи в ЛМР? Ні, тому що це непопулярне гасло. Люди не будуть голосувати за тих, хто пропонує те, що їм не подобається. Пройдуть популісти, які будуть обіцяти популярні речі. Так, їх неможливо буде виконати, але хто ж про те думає під час виборів. Тому, допоки не зміниться виборець (ставлення людей до того, що їм подобається, а що ні, точніше перехід від "подобається/не подобається", до "правильно/неправильно", мені не подобається паркуватися за правилами в пів-кілометрі від точки призначення, і йти туда пішки, але це правильно), то успіхи можливі лише локальні та/або тимчасові (власне служба паркування, це десь рух в ту сторону).
Якщо взяти трішки більше коло, то ми знову повертаємось до
розмови про ліву і праву ідеологію. Вас зараз почитати, то виходить, що хтось Вас повинен примусити до комфорту (законами, штрафами, тощо).
Це як? Як "операция по принуждению к миру" в Південній Осетії в 2008? А самостійно прагнути до комфорту і організовувати його навколо себе Ви не здатні?
Тут я говорю про комфорт в широкому сенсі. Не свого "гніздечка", за межами якого хоч трава не рости (про розширення зони комфорту я вже також писав). Якщо мені комфортно з вікна дивитися на зелений газон, а не багнюку вимішану колесами, то я не буду паркуватися на газоні під чужимі вікнами, щоб не створювати дискомфорт іншим (так само не буду паркуватися на тротуарі, щоб не перешкоджати пішоходам, чи перед "зеброю", тому що сам не люблю, коли з-за припаркованої машини на "зебру" виходить пішохід, якого не було видно здалеку). Якщо мені подобаються центральні частини європейских міст, то я не буду в своєму будинку змінювати вікна на металопластикові, а відреставрую існуючі, або спробую виготовлю максимально близькі копії (і тим більше не буду вішати кондиціонери, сателітарки, мотузки для сушіння білизни), щоб туристи, які загуляють в цей район, змогли помилуватися Львовом таким, яким він був задуманий, не лише на Площі Ринок і прилеглих вулицях. Так, це не безкоштовно, це вимагає часу (припаркуватися на 300 метрів далі і пройтися пішки), це вимагає грошей. Але, як на мене, це невисока плата за якісне/комфортне життя для себе і оточуючих.