|
Одеситку оштрафували на 3,7 млн грн за литовські номери |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Додано: Суб 24 бер, 2018 14:36
А где взять бензин под Евро-5?
-
Миша-клиент
-
-
- Повідомлень: 596
- З нами з: 02.11.08
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 71 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 24 бер, 2018 21:28
budivelnik написав: Cler написав:а почему судебная система накладывает штрафы не на всех, а только на некоторых?...
Як на мене - це один з варіантів справедливого вирішення питання 1 Легалізувати безкоштовно авто вартістю до 3000 доларів , з умовою приведення їх до екологічних норм Євро-5, або утилізації власного жигуля/волги/запорожця/москвіча/трабанта. Тобто сама людина , спочатку на сервісі приводить авто до потрібного стану - а потім легально отримує документи (питання корупції сервісних організацій які будуть давати документи євро-5 гратам- треба перевести в судову площину) 2 Авто вартістю 3000-20000 легалізувати на тих самих правилах але + мито нехай в 10% від вартості 3 Авто вартістю 20 000 і вище - легалізувати по існуючим правилам розмитнення(як правило авто такої вартості вже Євро-5) Таким чином буде і соціальна справедливість і наповненя бюджету. Ще простіше Кошти отримані від легалізації Євроблях роздати покупцям нових авто за останні 5 років.
Это не в США случаем директора представительства фолксвагена немножко посадили за несоответствие нулёвых заводских машин с дизелем? То завод не смог заточить двигателя и выхлопы, а вы напильником и топором собираетесь развалюхи с евро 1,2,3 довести до евро 5.
-
Ratatui
-
-
- Повідомлень: 7922
- З нами з: 30.11.12
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 737 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 24 бер, 2018 23:36
Ratatui написав: budivelnik написав: Cler написав:а почему судебная система накладывает штрафы не на всех, а только на некоторых?...
Як на мене - це один з варіантів справедливого вирішення питання 1 Легалізувати безкоштовно авто вартістю до 3000 доларів , з умовою приведення їх до екологічних норм Євро-5, або утилізації власного жигуля/волги/запорожця/москвіча/трабанта. Тобто сама людина , спочатку на сервісі приводить авто до потрібного стану - а потім легально отримує документи (питання корупції сервісних організацій які будуть давати документи євро-5 гратам- треба перевести в судову площину) 2 Авто вартістю 3000-20000 легалізувати на тих самих правилах але + мито нехай в 10% від вартості 3 Авто вартістю 20 000 і вище - легалізувати по існуючим правилам розмитнення(як правило авто такої вартості вже Євро-5) Таким чином буде і соціальна справедливість і наповненя бюджету. Ще простіше Кошти отримані від легалізації Євроблях роздати покупцям нових авто за останні 5 років.
Это не в США случаем директора представительства фолксвагена немножко посадили за несоответствие нулёвых заводских машин с дизелем? То завод не смог заточить двигателя и выхлопы, а вы напильником и топором собираетесь развалюхи с евро 1,2,3 довести до евро 5.
Євро-5 - це двигун з каталізатором. Вартість цього комплекта б/у приблизно 2000 доларів, тому практично любу розвалюху+2000 доларів можна привести до Євро-5 При цьому Ви чомусь пропустили інший варіант який я також пропонував Купує людина тут Ваз/Волга/Мосвич/ЗАЗ - і утилізує , а за це отримує право легалізувати одну розвалюху Відраз і екологія покращується і безпека і соціальна справедливість не хромає.
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 27233
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 277 раз.
- Подякували: 2938 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Нед 25 бер, 2018 08:12
Миша-клиент написав:А где взять бензин под Евро-5?
Смешать Евро-4 с 92-м, или Евро-3. Да в общем без разницы что смешивать с 92-м, получается то что нужно.
-
p_a_l
-
-
- Повідомлень: 4083
- З нами з: 15.02.11
- Подякував: 48 раз.
- Подякували: 796 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Нед 25 бер, 2018 13:18
budivelnik На нашем дизтопливе катализатор может забиться тысячах на 20. Поэтому наши спецы его чудесно ломиком пробивают чтобы машина не задыхалась и мощность не теряла. Проверенно на собственном опыте. И катализаторы стоят не только на евро 5, а гоаздо раньше.
-
Ratatui
-
-
- Повідомлень: 7922
- З нами з: 30.11.12
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 737 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 26 бер, 2018 15:22
Ratatui написав:budivelnik На нашем дизтопливе катализатор может забиться тысячах на 20. Поэтому наши спецы его чудесно ломиком пробивают чтобы машина не задыхалась и мощность не теряла. Проверенно на собственном опыте. И катализаторы стоят не только на евро 5, а гоаздо раньше.
Не катализаторы, а сажевые фильтры. Надо иногда по трассе ездить чтобы сажа нормально выгорала.
-
Vint
-
-
- Повідомлень: 1379
- З нами з: 14.07.08
- Подякував: 27 раз.
- Подякували: 222 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 26 бер, 2018 15:59
budivelnik написав:1 Легалізувати безкоштовно авто вартістю до 3000 доларів , з умовою приведення їх до екологічних норм Євро-5, або утилізації власного жигуля/волги/запорожця/москвіча/трабанта.
какой смысл требовать соответствия автомобиля нормам евро-5 если у нас топливо не соответствует этому стандарту?...
-
Cler
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2870
- З нами з: 15.07.14
- Подякував: 190 раз.
- Подякували: 739 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 26 бер, 2018 16:09
Cler написав: budivelnik написав:1 Легалізувати безкоштовно авто вартістю до 3000 доларів , з умовою приведення їх до екологічних норм Євро-5, або утилізації власного жигуля/волги/запорожця/москвіча/трабанта.
какой смысл требовать соответствия автомобиля нормам евро-5 если у нас топливо не соответствует этому стандарту?...
А навіщо продавати більш дорогий Євро-5 , якщо 90% нашого парку авто їздять на Совок-1990 ?
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 27233
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 277 раз.
- Подякували: 2938 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Пон 26 бер, 2018 16:13
budivelnik написав: Cler написав: budivelnik написав:1 Легалізувати безкоштовно авто вартістю до 3000 доларів , з умовою приведення їх до екологічних норм Євро-5, або утилізації власного жигуля/волги/запорожця/москвіча/трабанта.
какой смысл требовать соответствия автомобиля нормам евро-5 если у нас топливо не соответствует этому стандарту?...
А навіщо продавати більш дорогий Євро-5 , якщо 90% нашого парку авто їздять на Совок-1990 ?
а на каком тогда основании вы хотите что бы ввезенные автомобили были доведены до норм евро-5? или как обычно хотите телегу поставить впереди лошади?...
-
Cler
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2870
- З нами з: 15.07.14
- Подякував: 190 раз.
- Подякували: 739 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 26 бер, 2018 16:33
Cler написав: budivelnik написав:1 Легалізувати безкоштовно авто вартістю до 3000 доларів , з умовою приведення їх до екологічних норм Євро-5, або утилізації власного жигуля/волги/запорожця/москвіча/трабанта.
а на каком тогда основании вы хотите что бы ввезенные автомобили были доведены до норм евро-5? или как обычно хотите телегу поставить впереди лошади?...
На відміну від деяких - я не вважаю за правильне робити різкі рухи. Тому а - спочатку замінити совкове дрантя-європейським до 2011 року випуску Все одно і для екології і для людей - це краще б - використовуючи п а) , з часом замінити європейське дрантья до 2011 року випуску - таким що має євро5. Тобто алгоритм простий як двері а - легалізуємо ввезенні б*** тільки для тих хто купив тут древнє авто і заплатив за його утилізацію б - не беремо мито з того , хто ввозить авто класу євро-5 , при умові що він утилізує вже легалізоване по пункту а . Таким чином кожне безмитно ввезене авто євро-5 , потягне за собою утилізацію різноманітного дрантья яке і так їздить на наших дорогах.
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 27233
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 277 раз.
- Подякували: 2938 раз.
-
- Профіль
-
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
1 |
402 |
|
|
2 |
812 |
|
|
8 |
1881 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|