Інженери винайшли систему накопичення енергії в бетонних...
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Регулювальний діапазон потужності дорівнює сумі потужностей в насосному і генераторному режимі і перевищує 200%;
• вироблення електроенергії ГАЕС на 15-20% менше витрати електроенергії на її заряд;
• в добовому графіку навантаження енергосистеми вироблення електричної енергії ГАЕС розміщується в пікової або напівпіковій зоні, оскільки ГАЕС дуже мобільні;
• за рахунок використання електроенергії для заряду, ККД ГАЕС нижче ККД ГЕС і дорівнює 70%;
• собівартість електроенергії вище в порівнянні з ГЕС, а структура собівартості близька до структури собівартості електроенергії ТЕС, зважаючи витрат на оплату електроенергії, споживаної для заряду (змінних витрат)
https://stud.com.ua/65990/ekonomika/teh ... ergosistem ГАЕС, наразі, найдешевший спосіб зберігання енергії. Для блоків треба потужний фундамент, витрати на будівництво ще більше, ніж на ГАЕС, а переваг немає. Блоковий стартап не використовує нові технології, всі ці, традіційні, рішення давно вже обсмоктані ще 70-50 років назад і відкинуті, як не конкурентноспроможні.
Переваги є - і це ККД. Як описано тобою вище - ККД ГАЕС - 70%, а ККД башень - 85%. І, звісно, вода - куди більший руйнівник ніж повітря, а тому ресурс башень більший. А що до колодязів - то тут виникає додатковий супротив від повітря (принцип дуле пістолета), в такому випадку необхідно будувати велику розгалужену мережу відвідних каналів, але це не прибере супротив повітря. Що до похилості під*йому/опускання - зменшиться ККД за рахунок додаткових витрат на тертя, наскільки б воно мінімальним не було б - але воно зменшить ККД. Що до відсутності нового - так. Зі сторони думки - згоден на 100%, а от зі сторони реалізації - про подібне ніколи не чув. І, звісно, у подібної розробки є свої мінуси - я поки не можу придумати, як її можна підлаштувати для домашніх умов, так, щоб вночі мене будив звук її розряду. Бо, навіть розмістивши подушку під місце опускання - є велика вірогідність попадання собаки чи кота під цю брилу. А також досить масивні, для приватного двору, розміри споруди. І скоріш за все робота тросів буде організована через систему роликів, тому за допомогою водного охолодження можна було б знімати з них тепло, хоча б для попереднього підігріву води перед подачою до котельні.
jeugen написав:Переваги є - і це ККД. Як описано тобою вище - ККД ГАЕС - 70%, а ККД башень - 85%. І, звісно, вода - куди більший руйнівник ніж повітря, а тому ресурс башень більший.
Тут есть один маленький нюанс. Основная проблема в работе таких систем - это постоянство (выдача определенной мощности) и непрерывность (достаточно долгая). Вода как раз это и обесепечивает - открыл краник - течет долго и одинаково. А вот с бетонными блоками такое организовать будет чрезвычайно трудно - большими "рывками" эти скачки никому не нужны. А равномерность и долговременность такой "разгрузки" - какой ценой она обойдется?
jeugen написав:Переваги є - і це ККД. Як описано тобою вище - ККД ГАЕС - 70%, а ККД башень - 85%. І, звісно, вода - куди більший руйнівник ніж повітря, а тому ресурс башень більший.
Тут есть один маленький нюанс. Основная проблема в работе таких систем - это постоянство (выдача определенной мощности) и непрерывность (достаточно долгая). Вода как раз это и обесепечивает - открыл краник - течет долго и одинаково. А вот с бетонными блоками такое организовать будет чрезвычайно трудно - большими "рывками" эти скачки никому не нужны. А равномерность и долговременность такой "разгрузки" - какой ценой она обойдется?
Я бачу це наступним чином: - поки в мережі є надлишок енергії - він подається на двигуни башти для під*йому вантажу, зі зменшенням надлишку - зменшується кількість на інтенсивність подачі енергії. Кількість надлишку регулює потіжність, з якою працюють двигуни. І коли потужності двигунів не достатньо для утримання вантажу на одній висоті - вантаж починає віддавати отриману енергію. Зрозуміло, що мережі щоразу потрібна різна кількість електроенергії, тому сиситема буде віддавати до тих пір, поки не створить надлишок, який і буде слугувати супротивом, який і визначатиме швидкість опускання. Оскільки процес зростання/зменшення надлишку/дефіциту є досить плавним - то і ривків в русі брили ніяких не має бути. Але для мене ще є відкритим процес початку віддавання електроенергії з заповненої башти. Можливо, дійсно є якась засувка, після заклацування якої на Б/К надається сигнал про заповнення цієї башні. І двигун відключається до надходження сигналу з Б/К про дефіцит електроенергії. Після чого засувка відкривається і брила віддає енергію. Але в такому випадку додано Б/К, який зробить споруду більш дорогою, та менш надійною.