Французька Alstom зацікавлена у виробництві в Україні...
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
А Україна зараз може запропонувати робочу силу по ціні китайської, але на розумній відстані.
Спорное достижение страны, при том что еще есть судебный беспредел, коррупция и много чего что вы сами знаете.
Яке є досягнення. Всі ці нюанси вже зменшують свій вплив на життя українців, а тим паче на життя іноземців. До іноземців знову починають ставитись, як в 90-х - 2000-х. А тому проти корпорацій, у випадку відсутності 120% доказів порушення законодавства, навіть не подивляться в їх сторону. Іноземцям тут і зараз можна все. Хоча гопоту ніхто не відміняв.
antikkristall написав:Плохо с кадрами у порохоботов, каждый новый все тупее и тупее...даже не знают что в Китае уровень зарплат уже выше чем в некоторых странах ЕС https://www.forbes.com/sites/kenrapoza/ ... 0939093e7f
Ну, якщо Шанхай роздути до розмірів Китая... Ех, якби так можна було Москву надути.
jeugen написав:О-о-о. Знову зрада. Якщо я не помиляюсь в 2010-му, перед Євро - Київ затарився новими тролейбусами та автобусами ЛАЗ. Як результат якісної роботи заводу - до 2012-го доїздили декілька штук. І завод чудним способом зник. Прийшлось купувати ще партію трансорту. Після цього Ви б особисто брали українського виробника? Випереджаючи запитання, що до Богданів - скажу, що в той час весь Київ населили ці гнилі маршрутки. А ось Ісузу до сих пір їздить. Якось так виходить. Я, наприклад, не згоден купувати "гівно", аби підтримати вітчизняного виробника, нехай навіть воно гарненьке і трояндою пахне. Кучерявий, Ти пишеш про заводи Дніпра, Харкова, Маріуполя. А що вони виробляють? Де їхня продукція? Покажіть їх іноваційні розробки? На скільки мені відомо - в Дніпрі ремонтують БТР, та збирають якісь гвинтокрили. В Маріуполі - порт. А в Харкові тракторний завод, який випускає найважчі спортивні велосипеди, а ще в Харкові є завод, який виробляв двигуни для адронного колайдера. Можливо, мені як споживачу, потрібно копати глибше і знаходити вироблений товар в підвалах напіврозвалених будівель? Як я маю дізнаватись про їхнє виробництво? Зараз вже не совок і споживач не бігає за виробником. Тепер все навпаки. Якщо ці чудозаводи продовжують ховатися та шаритись - велкам. Є багато інших, кордони відкриті.
1. Насколько я понимаю Вы говорите только о том, что "Вижу".(Суслика не видно, а он есть!) 2. Кто у кого, и за что покупал? Так оно и работало.(кому откатывалось и куда выводилось, что в остатке?) 3. Если Вы кроме велосипеда с иной техникой не знакомы, это не означает, что её не существует. Хотя я рад за Вас, что Вы знакомы с "велосипедом" - там есть резина, цепь,... - что велозавод НЕ ДЕЛАЕТ это изготавливают смежники. 4. Вы, "як споживач" хоть раз объявили тендер? С реальными деньгами покрывающими кредиты на собственное производство? Под серийную партию, под экспериментальную, под "штучную"? 5. Только для "Вас" вкину пример: ЛуганскТепловоз и Электрички Хюндаи, шкоды, а новые луганские электрички как ходили - так и ходят. При чём по техническим параметрам, в условиях эксплуатации по нашим дорогам и сетью им равных НЕТ. За чем нужно было валить завод - "приватизировать" - и не платить за продукцию по условиям самими прописанными? - За чем было заказывать где то, а не серийную партию своевременно на заводе? - Это как называется? - Кому это выгодно, и кто за этим стоит?