Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Може я щось пропустив, але здається, дизель визнаний неекологічним о_О
Вы ведь понимаете, что равномерно работающий отопитель с потреблением в несколько литров в час не сравнится по выбросам с многолитровым дизелем в режиме разгон/торможение? С электрическим отопителем батарея бы сдохла через пару кругов.
Може я щось пропустив, але здається, дизель визнаний неекологічним о_О
Вы ведь понимаете, что равномерно работающий отопитель с потреблением в несколько литров в час не сравнится по выбросам с многолитровым дизелем в режиме разгон/торможение? С электрическим отопителем батарея бы сдохла через пару кругов.
EKO написав:Споживання на грубку або кондиціонер не більше 1 літра на годину. Однозначно вигідно.
Отже, 42700 кДж/кг * 0.9 л/кг = 38 МДж/год, округлимо до 10 кВт, тобто за умовних 10 годин зміни, вийде 100 кВт*год, а всього акумулятора 276,4 кВт*год. Ну, в принципі, можна було б 50 кВт*год додати до акумулятора, решту коштом зменшеного пробігу взимку.
EKO написав:У мене ось тільки питання, почему не Електрон , який стоїть хоч і трохи дорожче, 9 мільйонів гривень, але зроблений не китайцями в Китаї, а українцями в Україні, спільно з німцями? Тим більше, що і зовні він явно сучасніше Де тут національний інтерес? : зло:
Теж виникало таке запитання, і відповідь проста - купують те, що дешевше і країна виробництва не враховується. Для місцевого бюджету гроші це просто гроші, які вони віддадуть і більше не побачать :/ Хоча, звісно, в масштабах країни була б дуже добре, велика частка з цих грошей залишиться в країні, тобто потім поповнить державний та місцеві бюджети, а тут - просто китайцям віддають гроші. P.S. Хоча в статті написано
Ціна на даний електробус - 320 тисяч доларів.
Тобто ті самі 9 мільйонів гривень, як і Електрон...
Gastarbaiter написав:Вы ведь понимаете, что равномерно работающий отопитель с потреблением в несколько литров в час не сравнится по выбросам с многолитровым дизелем в режиме разгон/торможение? С электрическим отопителем батарея бы сдохла через пару кругов.
И того: 1. Срок службы ограничен Законами Китая и исполнен производителями в ПЯТЬ ЛЕТ. 2. Через 5 лет необходимо будет приобретать НОВЫЙ.(слово "Ремонт" не существует) 3. При вложении в метро глубокого заложения минимальный срок службы П/С - 20 лет. Большие капитальные вложения(метро глубокого заложения) - маленькая себестоимость лица перемещаемого. - Чисто по человечески интересно, хто эту муть протягивает в Украине?
Я ніяким чином не підтримую цей крок чиновників, але хотів би внести кілька поправок:
0mage0 написав:Тобто ті самі 9 мільйонів гривень, як і Електрон...
9 млн в 2015р = 10,5 млн в 2018р.
EKO написав:У меня вот только вопрос, почему не Электрон, который стоит хоть и чуть дороже, 9 миллионов гривень, но сделан не китайцами в Китае, а украинцами в Украине, совместно с немцами?
Візуально Електрон краще. Але з власного досвіду можу сказати, що китайські автомобілі якісніші за українські. Хоча і якість деталей у китайців - фуфел, але при правильній зборці вони виходять свій ресурс повністтю, а наші більш якісні деталі зібрані рукожо*пами - навіть проповзти не можуть стільки, скільки китайці. Але є ще гримуча смєсь - китайські запчастини нашими руками. Привіт Джякам. )))
jeugen написав:Я ніяким чином не підтримую цей крок чиновників, але хотів би внести кілька поправок:
0mage0 написав:Тобто ті самі 9 мільйонів гривень, як і Електрон...
9 млн в 2015р = 10,5 млн в 2018р.
EKO написав:У меня вот только вопрос, почему не Электрон, который стоит хоть и чуть дороже, 9 миллионов гривень, но сделан не китайцами в Китае, а украинцами в Украине, совместно с немцами?
Візуально Електрон краще. Але з власного досвіду можу сказати, що китайські автомобілі якісніші за українські. Хоча і якість деталей у китайців - фуфел, але при правильній зборці вони виходять свій ресурс повністтю, а наші більш якісні деталі зібрані рукожо*пами - навіть проповзти не можуть стільки, скільки китайці. Але є ще гримуча смєсь - китайські запчастини нашими руками. Привіт Джякам. )))
Так как бы это... из украинского там как раз сборка и красивый корпус, двигло ж тоже импортное, причем с упором качества и сборки для ЕС ТОВ Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс» створене у 2011 році корпорацією «Електрон», фірмою «TransTec F&E Vetschau UG» (Німеччина) (производят рельсовые транспортные средства в разных вариантах, например тележки с электромотором https://www.transtec-vetschau.de/en/201 ... ogie-metro) та ТОВ «Автотехнопроект».
В львовском электробусе заявлено, что у ЭЛЕКТРОН в ходовой части применяются агрегаты ZF.
ZF Friedrichshafen AG — это автомобильный концерн-поставщик, который занимает 3 место в рейтинге крупнейших поставщиков автомобильной промышленности Германии. Так что, там начинка - не какой то малопрогнозируемый Китай, а полноценная Германия.
Это все равно, что выбирая между Шкодой (реально фольксваген) и какой нибудь Chery - выбрать Chery, потому что она чуть-чуть дешевле
Тем более, когда лучший вариант свой родной производитель предлагает. Если это не коррупция, тогда простой идиотизм. Третьего не дано.