У Києві почав курсувати перший електробус

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші.
Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
  #12>
Повідомлення Додано: Пон 17 гру, 2018 20:45

У Києві почав курсувати перший електробус

Пропонуємо до обговорення:
На маршруті 599 від метро «Харківська» до вулиці Шептицького з’явився перший у Києві електробус Skywell.

Дивися повний текст У Києві почав курсувати перший електробус.
R2
Аватар користувача
Робот новин
 
Повідомлень: 99898
З нами з: 14.05.04
Подякував: 0 раз.
Подякували: 150 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 17 гру, 2018 20:45

Хорошее средство от пробок на дорогах. Теперь вместо пробок будут очереди на электрозаправках.
p_a_l
 
Повідомлень: 4090
З нами з: 15.02.11
Подякував: 48 раз.
Подякували: 801 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 17 гру, 2018 21:13

екологічний автобус ... Салон опалюється дизельним опалювачем
Може я щось пропустив, але здається, дизель визнаний неекологічним о_О
0mage0
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2588
З нами з: 17.03.14
Подякував: 55 раз.
Подякували: 415 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 17 гру, 2018 22:38

  0mage0 написав:
екологічний автобус ... Салон опалюється дизельним опалювачем
Може я щось пропустив, але здається, дизель визнаний неекологічним о_О

Вы ведь понимаете, что равномерно работающий отопитель с потреблением в несколько литров в час не сравнится по выбросам с многолитровым дизелем в режиме разгон/торможение? С электрическим отопителем батарея бы сдохла через пару кругов.
Gastarbaiter
 
Повідомлень: 3178
З нами з: 26.02.18
Подякував: 670 раз.
Подякували: 532 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 18 гру, 2018 00:19

  Gastarbaiter написав:
  0mage0 написав:
екологічний автобус ... Салон опалюється дизельним опалювачем
Може я щось пропустив, але здається, дизель визнаний неекологічним о_О

Вы ведь понимаете, что равномерно работающий отопитель с потреблением в несколько литров в час не сравнится по выбросам с многолитровым дизелем в режиме разгон/торможение? С электрическим отопителем батарея бы сдохла через пару кругов.

Потребление на печку или кондиционер не более 1 литра в час. Однозначно выгодно.
Вот, кстати, про этот электробус подробнее https://www.autocentre.ua/ua/kommerches ... 07615.html


У меня вот только вопрос, почему не Электрон, который стоит хоть и чуть дороже, 9 миллионов гривень, но сделан не китайцами в Китае, а украинцами в Украине, совместно с немцами?
Тем более, что и внешне он явно посовременнее выглядит https://www.abw.by/novosti/commercial/200908/
Где здесь национальный интерес? :evil:
https://www.segodnya.ua/ukraine/vo-lvov ... 65854.html
EKO
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6880
З нами з: 10.04.09
Подякував: 3273 раз.
Подякували: 2089 раз.
 
Профіль
1
3
3
Повідомлення Додано: Вів 18 гру, 2018 08:58

  EKO написав:Споживання на грубку або кондиціонер не більше 1 літра на годину. Однозначно вигідно.

Отже, 42700 кДж/кг * 0.9 л/кг = 38 МДж/год, округлимо до 10 кВт, тобто за умовних 10 годин зміни, вийде 100 кВт*год, а всього акумулятора 276,4 кВт*год. Ну, в принципі, можна було б 50 кВт*год додати до акумулятора, решту коштом зменшеного пробігу взимку.

  EKO написав:У мене ось тільки питання, почему не Електрон , який стоїть хоч і трохи дорожче, 9 мільйонів гривень, але зроблений не китайцями в Китаї, а українцями в Україні, спільно з німцями?
Тим більше, що і зовні він явно сучасніше
Де тут національний інтерес? : зло:

Теж виникало таке запитання, і відповідь проста - купують те, що дешевше і країна виробництва не враховується. Для місцевого бюджету гроші це просто гроші, які вони віддадуть і більше не побачать :/ Хоча, звісно, в масштабах країни була б дуже добре, велика частка з цих грошей залишиться в країні, тобто потім поповнить державний та місцеві бюджети, а тут - просто китайцям віддають гроші.
P.S. Хоча в статті написано
Ціна на даний електробус - 320 тисяч доларів.
Тобто ті самі 9 мільйонів гривень, як і Електрон...
0mage0
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2588
З нами з: 17.03.14
Подякував: 55 раз.
Подякували: 415 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 18 гру, 2018 17:09

  EKO написав:
  Gastarbaiter написав:Вы ведь понимаете, что равномерно работающий отопитель с потреблением в несколько литров в час не сравнится по выбросам с многолитровым дизелем в режиме разгон/торможение? С электрическим отопителем батарея бы сдохла через пару кругов.

Потребление на печку или кондиционер не более 1 литра в час. Однозначно выгодно.
Вот, кстати, про этот электробус подробнее https://www.autocentre.ua/ua/kommerches ... 07615.html


У меня вот только вопрос, почему не Электрон, который стоит хоть и чуть дороже, 9 миллионов гривень, но сделан не китайцами в Китае, а украинцами в Украине, совместно с немцами?
Тем более, что и внешне он явно посовременнее выглядит https://www.abw.by/novosti/commercial/200908/
Где здесь национальный интерес? :evil:
https://www.segodnya.ua/ukraine/vo-lvov ... 65854.html

И того:
1. Срок службы ограничен Законами Китая и исполнен производителями в ПЯТЬ ЛЕТ.
2. Через 5 лет необходимо будет приобретать НОВЫЙ.(слово "Ремонт" не существует)
3. При вложении в метро глубокого заложения минимальный срок службы П/С - 20 лет. Большие капитальные вложения(метро глубокого заложения) - маленькая себестоимость лица перемещаемого.
- Чисто по человечески интересно, хто эту муть протягивает в Украине?
Kudrjavuy
Аватар користувача
 
Повідомлень: 10722
З нами з: 20.09.12
Подякував: 746 раз.
Подякували: 887 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 18 гру, 2018 18:00

Re: У Києві почав курсувати перший електробус

В Минске электробусы уже обычный транспорт, причем своего производства
Дваждыдвашник
 
Повідомлень: 3175
З нами з: 06.08.10
Подякував: 890 раз.
Подякували: 833 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 18 гру, 2018 19:11

Re: У Києві почав курсувати перший електробус

Я ніяким чином не підтримую цей крок чиновників, але хотів би внести кілька поправок:
  0mage0 написав:Тобто ті самі 9 мільйонів гривень, як і Електрон...

9 млн в 2015р = 10,5 млн в 2018р.
  EKO написав:У меня вот только вопрос, почему не Электрон, который стоит хоть и чуть дороже, 9 миллионов гривень, но сделан не китайцами в Китае, а украинцами в Украине, совместно с немцами?

Візуально Електрон краще. Але з власного досвіду можу сказати, що китайські автомобілі якісніші за українські. Хоча і якість деталей у китайців - фуфел, але при правильній зборці вони виходять свій ресурс повністтю, а наші більш якісні деталі зібрані рукожо*пами - навіть проповзти не можуть стільки, скільки китайці.
Але є ще гримуча смєсь - китайські запчастини нашими руками. Привіт Джякам. )))
jeugen
Аватар користувача
 
Повідомлень: 944
З нами з: 08.08.18
Подякував: 45 раз.
Подякували: 67 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 19 гру, 2018 01:21

  jeugen написав:Я ніяким чином не підтримую цей крок чиновників, але хотів би внести кілька поправок:
  0mage0 написав:Тобто ті самі 9 мільйонів гривень, як і Електрон...

9 млн в 2015р = 10,5 млн в 2018р.
  EKO написав:У меня вот только вопрос, почему не Электрон, который стоит хоть и чуть дороже, 9 миллионов гривень, но сделан не китайцами в Китае, а украинцами в Украине, совместно с немцами?

Візуально Електрон краще. Але з власного досвіду можу сказати, що китайські автомобілі якісніші за українські. Хоча і якість деталей у китайців - фуфел, але при правильній зборці вони виходять свій ресурс повністтю, а наші більш якісні деталі зібрані рукожо*пами - навіть проповзти не можуть стільки, скільки китайці.
Але є ще гримуча смєсь - китайські запчастини нашими руками. Привіт Джякам. )))


Так как бы это... из украинского там как раз сборка и красивый корпус, двигло ж тоже импортное, причем с упором качества и сборки для ЕС
ТОВ Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс» створене у 2011 році корпорацією «Електрон», фірмою «TransTec F&E Vetschau UG» (Німеччина) (производят рельсовые транспортные средства в разных вариантах, например тележки с электромотором https://www.transtec-vetschau.de/en/201 ... ogie-metro) та ТОВ «Автотехнопроект».

В львовском электробусе заявлено, что у ЭЛЕКТРОН в ходовой части применяются агрегаты ZF.

ZF Friedrichshafen AG — это автомобильный концерн-поставщик, который занимает 3 место в рейтинге крупнейших поставщиков автомобильной промышленности Германии.
Так что, там начинка - не какой то малопрогнозируемый Китай, а полноценная Германия.

Это все равно, что выбирая между Шкодой (реально фольксваген) и какой нибудь Chery - выбрать Chery, потому что она чуть-чуть дешевле :roll:

Тем более, когда лучший вариант свой родной производитель предлагает.
Если это не коррупция, тогда простой идиотизм. Третьего не дано.
EKO
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6880
З нами з: 10.04.09
Подякував: 3273 раз.
Подякували: 2089 раз.
 
Профіль
1
3
3
  #12>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
1 92
Переглянути останнє повідомлення
Вів 23 кві, 2024 20:40
Ірина_
3 448
Переглянути останнє повідомлення
Пон 15 кві, 2024 18:55
p_a_l
2 374
Переглянути останнє повідомлення
Пон 01 кві, 2024 21:26
unicdima
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама