Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?
+Додати тему
Відповісти на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
vitaliian написав:Лорд может сдавать квартиру, а может не сдавать.
Арендатор может арендовать или купить своё (только если есть за что). У большинства не за что, поэтому вариант только один - арендовать. Бесконечно.
Суть этого "богатого выбора" от того где он арендует, не меняется, арендатор все равно обречён арендовать на чьих то условиях, то на что ему хватит денег, с залогами и тараканами лорда и ограниченными правами на чужой территории. Лорды ещё не каждого берут. В Польше в Украине, в США - без разницы.
Лучше быть богатым и здоровым. Мы не рассматриваем людей, у которых нет денег. Нет денег на машину, езди на такси, если дорого, на метро. Есть дискомфорт, что такси может в новогоднюю ночь не приехать, или маршрутку долго на морозе ждать. Мы говорили о людях, у которых есть возможность купить. Тут нужно понимать, что владение машиной тоже имеет минусы. Выпившим в новогоднюю ночь не поедешь, страховка, парковка, ремонты и т. д. Многие люди, у которых хватает денег на десять машин, все-таки предпочитают ездить на такси. Сейчас на последние даже покупка машины имеет больший смысл, чем квартиры. Машина это движимое имущество и более ликвидное. С небольшим дисконтом продать более чем реально, в отличии от квартиры.
Vlad442 написав:Лучше быть богатым и здоровым. Мы не рассматриваем людей, у которых нет денег. Нет денег на машину, езди на такси, если дорого, на метро. Есть дискомфорт, что такси может в новогоднюю ночь не приехать, или маршрутку долго на морозе ждать. Мы говорили о людях, у которых есть возможность купить. Тут нужно понимать, что владение машиной тоже имеет минусы. Выпившим в новогоднюю ночь не поедешь, страховка, парковка, ремонты и т. д. Многие люди, у которых хватает денег на десять машин, все-таки предпочитают ездить на такси. Сейчас на последние даже покупка машины имеет больший смысл, чем квартиры. Машина это движимое имущество и более ликвидное. С небольшим дисконтом продать более чем реально, в отличии от квартиры.
Не слышал, пока, ничего о продажах с дисконтами. Есть пример продажи франкештейна (2К+1К) от УКО на Харьковском шоссе, 15А за невероятные 75 куе (т.е., примерно, X3 от цены УКО). Примеров продажи с дисконтом, пока, не знаю.
airmax78 написав: Есть пример продажи франкештейна (2К+1К) от УКО на Харьковском шоссе, 15А за невероятные 75 куе (т.е., примерно, X3 от цены УКО). Примеров продажи с дисконтом, пока, не знаю.
Перші будинки УКО нормальні, знайома купила. Велика простора двуха з правильними квадратними кімнатами, кухнею 17 м. і загальним метражом 96!!! квадратів. Стіни монолітний каркас товщиною не 20 см, а 25 см. Закладка червоною цеглою глубиною 60см. Утеплення пінопластом 15 см. Ліфти вони купили нові, бо орігінальні постійно ламались, збирались по-моєму по 200 у.о. Проблема тільки у мешканців верхніх поверхів, бо ліфт їде на 25 поверх включно, а вони нахлобучили 27, тобто люди їдуть до 25 поверху, а потім ідуть собі пішки на 26 і 27-й. Коли я купував в 2009-му році, то теж розглядав Уко в моєму районі( це той що купила знайома), так ось ціна була там не дармова, я купував по 1.4 за квадрат, а Уко продавав приблизно 1.1 -1.2 за квадрат. Харківське шосе 19 це з перших будинків Уко, їх збирались ЗДАВАТИ і були проекти нормальні, земля була виділена не гірше ніж у інших, так що це цілком нормальні будинки. Електрика мідна, автомати не китайські, а турецькі, опалення зроблено нормально, проблем немає, горизонтальна розводка з поквартирними лічильниками, тобто сучасна система. З локументами все нормально, хоча будинки введені в експлуатацію через суди. Сучасні новобудови економкласа точно гірше, можливо за характеристиками ці перши будинки не гірші ніж ваша "люкс" квіточка. Нагадайте ціну ХС 19? Можно детальніше про кейс? Менше 1000 за квадрат з ремонтом я так поняв?
Vlad442 написав:Лучше быть богатым и здоровым. Мы не рассматриваем людей, у которых нет денег. Нет денег на машину, езди на такси, если дорого, на метро. Есть дискомфорт, что такси может в новогоднюю ночь не приехать, или маршрутку долго на морозе ждать. Мы говорили о людях, у которых есть возможность купить. Тут нужно понимать, что владение машиной тоже имеет минусы. Выпившим в новогоднюю ночь не поедешь, страховка, парковка, ремонты и т. д. Многие люди, у которых хватает денег на десять машин, все-таки предпочитают ездить на такси. Сейчас на последние даже покупка машины имеет больший смысл, чем квартиры. Машина это движимое имущество и более ликвидное. С небольшим дисконтом продать более чем реально, в отличии от квартиры.
Не слышал, пока, ничего о продажах с дисконтами. Есть пример продажи франкештейна (2К+1К) от УКО на Харьковском шоссе, 15А за невероятные 75 куе (т.е., примерно, X3 от цены УКО). Примеров продажи с дисконтом, пока, не знаю.
Французька Neo-Eco планує будівництво заводу стінових блоків із рослинної сировини, орієнтовний обсяг інвестицій – 150 000 – 200 000 євро.
Джерело. Про це повідомив віцепрезидент компанії Neo-Eco Барт Грюєр в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна».
Деталі. Зазначається, що у Франції Neo-Eco вже збудувала за цією методикою понад 1 млн кв. м. Французька компанія вже 17 років працює за принципом економіки замкнутого циклу.
«В Україні дерево та солома також широко доступні. Залучення місцевої сировини допоможе розвинути місцеву економіку, а також дозволить заощадити чималі кошти на імпорті матеріалів з-за кордону. Ми розглядаємо варіант будівництва заводу з виробництва таких панелей. Це дозволить і контролювати якість, і здешевити технологію», – повідомив Грюєр.
За його словами, це невелике виробництво, до 20 робочих місць, до якого хочуть залучити ветеранів. Домовленостей щодо потенційної локації ще немає, однак вона має бути близька до будівельного майданчика – в районі Бучі / Гостомеля / Ірпеня.