«Укрзалізниця»: вартість квитків треба підняти удвічі

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші.
Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
  #<123
Повідомлення Додано: П'ят 08 лют, 2019 23:03

  Scotch написав:А качество перевозок изменится?Об этом ни слова.Конечно,нет.Не для того же цены повышаются.Кто ездил,знает,одна из главных проблем,но не единственная-вентиляция,её просто нет.Летом практически невозможно ездить,можно задохнуться.и окна не открываются!Кондиционеры не работают никогда.А повысить цены-это не сложно.Они их уже повышают на 20%.Это тоже реформа.

Это правда- вагоны просто позор. Но если будем платить по 160грн за билет, что очевидно дешевле грязи,за 700км дороги- они не изменятся
SMOKE
 
Повідомлень: 4165
З нами з: 06.02.09
Подякував: 780 раз.
Подякували: 1688 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 08 лют, 2019 23:59

Пассажирские перевозки всегда были убыточными, основная прибыль получалась за счет грузовых перевозок. "Укрзалiзниця" всегда показывало высокую прибыль. Но сейчас перед министром стоит другое задание: уничтожить инфраструктуру страны. Что поделать внешние кредиты - внешнее управление
alex7gk
Аватар користувача
 
Повідомлень: 218
З нами з: 18.11.15
Подякував: 0 раз.
Подякували: 39 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 09 лют, 2019 10:57

  zРадио написав:Відкриваємо фінансову звітність компанії. Останні дані, які є - за 1-е півріччя 2018 го.

http://www.uz.gov.ua/files/file/about/i ... %D0%B0.pdf

Чистий прибуток знаходиться в позитивній зоні! 0,47 млрд грн.

Дивіться сторінку 21 цього звіту. Наприклад, за перше півріччя 2018 збитки від міжміських пасажирських перевезень 2.5 млрд. грн, приміських - 2.8 млрд. Якщо детальніше подивитися, то пасажири покривають трошки більше 50% міжміських перевезень, а з приміськими взагалі караул - менше 10%. Чистий прибуток - за рахунок вантажних перевезень. Так само, як і у випадку з Нафтогазом - це не благочинна організація!

  SMOKE написав:Ну фантастику якусь пишете. Скільки ж у вас машина їсть? Візьмемо Івано-Франківськ - з колегами махнули в Буковель на вихідні. Київ-Пасажирський - Івано-Франківськ 162 грн в одну сторону плацкарт. На 4-х машиною з моїм витратою газу літрів 12- за 640 грн в одну сторону ми б ніяк не доїхали. І не проводиш за кермом 10 годин. Про яку економію ви говорите, та ще й вдвое- неясно. Ніколи на машині не було вигідніше поїзда. Іноді зручніше, але дорожче завжди. І це на газу. На бензині хоч п'ять чоловік посади, а дорожче буде набагато

Це ви ще не враховуєте амортизацію та ремонт автомобіля і роботу водія. Ну водій ще ладно, якщо ви сам собі водій, а от автомобілі небезплатні й ремонт теж небезплатний.
0mage0
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2588
З нами з: 17.03.14
Подякував: 55 раз.
Подякували: 415 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 09 лют, 2019 14:02

  0mage0 написав:Дивіться сторінку 21 цього звіту. Наприклад, за перше півріччя 2018 збитки від міжміських пасажирських перевезень 2.5 млрд. грн, приміських - 2.8 млрд. Якщо детальніше подивитися, то пасажири покривають трошки більше 50% міжміських перевезень, а з приміськими взагалі караул - менше 10%. Чистий прибуток - за рахунок вантажних перевезень. Так само, як і у випадку з Нафтогазом - це не благочинна організація!


Не нужно мне смотреть на это. И вам тоже. Объясню - для начала посмотрите на общие расходы компании. 50% из них (20 млрд грн за полгода) составляет фонд оплаты труда, при этом 60% всех сотрудников УЗ обслуживает единую и для пассажирских, и для грузовых перевозок железнодорожную инфраструктуру.

Соответственно, результат прибыльности, или убыточности разных направлений деятельности есть результатом ручного разнесения затрат по внутренней методике, не известной ни вам, ни мне.

Это не бухгалтерский и не налоговый учет, это некая внутренняя оценка для руководства, которой можно манипулировать для достижения преследуемых целей.

Сегодня стоит задача повысить цены на билеты - распределяют больше общепроизводственных затрат на пассажирские перевозки. Завтра необходимо будет обосновать повышение тарифа для промышленности - распределят больше на грузовые перевозки...
zРадио
Аватар користувача
 
Повідомлень: 12477
З нами з: 02.05.18
Подякував: 3332 раз.
Подякували: 7207 раз.
 
Профіль
16
8
1
3
Повідомлення Додано: Суб 09 лют, 2019 14:36

  zРадио написав:Не потрібно мені дивитися на це. І вам теж. Поясню - для початку подивіться на загальні витрати компанії. 50% з них (20 млрд грн за півроку) становить фонд оплати праці, при цьому 60% всіх співробітників УЗ обслуговує єдину і для пасажирських, і для вантажних перевезень залізничну інфраструктуру.

Відповідно, результат прибутковості, або збитковості різних напрямків діяльності є результатом ручного рознесення витрат за внутрішньою методикою, не відомої ні вам, ні мені.

Це не бухгалтерський і не податковий облік, це якась внутрішня оцінка для керівництва, якої можна маніпулювати для досягнення переслідуваних цілей.

Сьогодні стоїть завдання підвищити ціни на квитки - розподіляють більше загальновиробничих витрат на пасажирські перевезення. Завтра необхідно буде обґрунтувати підвищення тарифу для промисловості - розподілять більше на вантажні перевезення ...

Я не думаю, що все настільки зманіпульовано, як ви описуєте, але певно, що відокремити інфраструктуру, вантажі та пасажирів буває важко в одній конторі. Пропоную розділити Укрзалізницю на 3 компанії - одна хай обслуговує інфраструктуру і бере з інших двох плату за користування, а дві решта перевозять відповідно пасажирів та вантажі. Всі три мають бути прибутковими. Або хоча б в нуль працювати.
0mage0
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2588
З нами з: 17.03.14
Подякував: 55 раз.
Подякували: 415 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Суб 09 лют, 2019 16:41

  0mage0 написав:
  zРадио написав:Не потрібно мені дивитися на це. І вам теж. Поясню - для початку подивіться на загальні витрати компанії. 50% з них (20 млрд грн за півроку) становить фонд оплати праці, при цьому 60% всіх співробітників УЗ обслуговує єдину і для пасажирських, і для вантажних перевезень залізничну інфраструктуру.

Відповідно, результат прибутковості, або збитковості різних напрямків діяльності є результатом ручного рознесення витрат за внутрішньою методикою, не відомої ні вам, ні мені.

Це не бухгалтерський і не податковий облік, це якась внутрішня оцінка для керівництва, якої можна маніпулювати для досягнення переслідуваних цілей.

Сьогодні стоїть завдання підвищити ціни на квитки - розподіляють більше загальновиробничих витрат на пасажирські перевезення. Завтра необхідно буде обґрунтувати підвищення тарифу для промисловості - розподілять більше на вантажні перевезення ...

Я не думаю, що все настільки зманіпульовано, як ви описуєте, але певно, що відокремити інфраструктуру, вантажі та пасажирів буває важко в одній конторі. Пропоную розділити Укрзалізницю на 3 компанії - одна хай обслуговує інфраструктуру і бере з інших двох плату за користування, а дві решта перевозять відповідно пасажирів та вантажі. Всі три мають бути прибутковими. Або хоча б в нуль працювати.


Я бы поддержал идею, немного дополнив - одна государственная компания, эксплуатирующая инфраструктуру, несколько частных компаний в сегменте грузовых перевозок и одна государственная + несколько частных компаний в сегменте пассажирских перевозок.

Почему на пассажирских перевозках должна остаться государственная компания - чтобы осознанно, работая в убыток на бюджетной помощи, покрывать стратегически важные государственные маршруты, от которых частные компании могут отказываться по причине неудовлетворенности их экономикой
zРадио
Аватар користувача
 
Повідомлень: 12477
З нами з: 02.05.18
Подякував: 3332 раз.
Подякували: 7207 раз.
 
Профіль
16
8
1
3
Повідомлення Додано: Нед 10 лют, 2019 00:49

  alex7gk написав:Пассажирские перевозки всегда были убыточными, основная прибыль получалась за счет грузовых перевозок. "Укрзалiзниця" всегда показывало высокую прибыль. Но сейчас перед министром стоит другое задание: уничтожить инфраструктуру страны. Что поделать внешние кредиты - внешнее управление

Пять самых прибыльных поездов 2017 года:

- №5/6 Киев — Москва — 11 вагонов, 77% заселенности, 154 млн прибыли;

- №23/24 Одесса — Москва — 10 вагонов, 89% заселенности, 98 млн прибыли;

- №105/106 Киев — Одесса — 17 вагонов, 95% заселенности, 47 млн прибыли;

- №91/92 Киев — Львов — 15 вагонов, 87% заселенности, 29,7 млн прибыли;

- №53/54 Киев — Санкт-Петербург — 11 вагонов, 65% заселенности, 20 млн прибыли
Acciga
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 11
З нами з: 08.02.19
Подякував: 1 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 14 лют, 2019 11:13

  SMOKE написав:Ну фантастику какую-то пишете. Сколько ж у вас машина кушает? Возьмём Ивано-Франковск - с коллегами махнули в Буковель на выходные. Киев-Пассажирский - Ивано-Франковск 162 грн в одну сторону плацкарт. На 4х машиной с моим расходом газа литров 12- за 640 грн в одну сторону мы бы никак не доехали. И не проводишь за рулём 10 часов. О какой экономии вы говорите, да ещё и вдвое- неясно. Никогда на машине не было выгоднее поезда. Иногда удобнее, но дороже всегда. И это на газу. На бензине хоть пять человек посади, а дороже будет намного

Позволю себе не согласиться с этим заявлением.
Сильно зависит от конкретной ситуации, понятное дело есть свои риски и амортизация тоже играет роль, трудно всё учесть. Но в краткосрочной перспективе машина вполне может быть выгоднее (затраты на билет против затрат на топливо).
К примеру в Москву ехать 850км, у меня расход по Киеву около 9л газа, если средний расход посчитать как 10л и цену взять по 12грн (сейчас дешевле, но за пределами Киева может быть иначе) то выйдет 1020грн, а место в плацкарте сейчас стоит 1700грн и ехать 13:30, тогда как на машине 10:30 (но ещё таможня, хотя и вещей больше можно взять).
chainik
 
Повідомлень: 1
З нами з: 14.02.19
Подякував: 2 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 14 лют, 2019 12:29

  SMOKE написав:
  jeugen написав:zРадио
От як не странно. Але я повністтю з Вами згоден. Зважаючи на з/п цього керівництва - вони власноруч мали ловити ворів за руку.
Тому, здавання в оренду або в тимчасове використання шматків майна і напрямів Укрзалізниці - це, мабуть единий вивід підприємства з тіні.
Але, що до тарифів - я не погоджуюсь з будь-яким тарифом, який перевищує вартість подорожі легковим автомобілем.
Зараз - подорожуючи не легковому автомобілі удвох - ми повністтю вписуємось в вартість квитків на потяг. А якщо вчотирьох - то в 2-рази дешевше ніж потягом. Якість теперішніх дорогіг можна співставити з удобством на місці прибуття. Взаємозаміняєні.

Ну фантастику какую-то пишете. Сколько ж у вас машина кушает? Возьмём Ивано-Франковск - с коллегами махнули в Буковель на выходные. Киев-Пассажирский - Ивано-Франковск 162 грн в одну сторону плацкарт. На 4х машиной с моим расходом газа литров 12- за 640 грн в одну сторону мы бы никак не доехали. И не проводишь за рулём 10 часов. О какой экономии вы говорите, да ещё и вдвое- неясно. Никогда на машине не было выгоднее поезда. Иногда удобнее, но дороже всегда. И это на газу. На бензине хоть пять человек посади, а дороже будет намного

Не знаю, як там справи з Івано-Франковськом, але в моїх напрямах авто виходить дешевше.
Для прикладу:
- Вартість купейного квитка Київ-Дніпро - 560грн. Якщо нас 3-є - то це виходить 1 680грн в одну сторону;
- Відстань від Залізничного вокзалу в Києві до Дніпровського через Решетилівку - 473км;
- Вартість 95-го бензина - 25грн/л. Витрата пального автомобілем - 8л/100км;
- Таким чином автомобіль на бензині проїжджає цю відстань за 946грн, а це менше вартості 2-х китків;
- Тривалість поїздки автомобілем - 7 год. Витрати на амортизацію автомобіля за 500км, або 7 годин - 170грн(компенсація обслуговування)+ 10грн(амортизація втрати в вартості автомобіля за цей час) = 180грн;
- Загальна вартість поїздки автомобілем на бензині - 1 126грн, що на 6грн дорожче ніж потягом;
Витрати на компенсацію послуг водія я не враховую - бо витрачаю свій час як в потязі так і в автомобілі. За основу взято вартість квитка купейного вагону по 2-м причинам:
- в зручниий для мене час відправлення є тільки такі вагони. (потяг 080К);
- в автомобілі, як і в купе, повз тебе ніхто не шастає і зайвий галас з сусіднього автомобіля не заважає.
Ситуація з поїздками в Кропивницький - аналогічна. А я-то зараз їжджу на газу, що ще на 40% зменшує вартість пересування.
jeugen
Аватар користувача
 
Повідомлень: 944
З нами з: 08.08.18
Подякував: 45 раз.
Подякували: 67 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 12 тра, 2019 12:04

До речі, про квитки на приміські поїзди...

А ви знаєте, як їх продають? Оооо..., ні... Ви цього не знаєте.
Торік це робили дуже "витончено" – і хоч усі квитки в одну ціну (біля Києва), але замість наробити їх з сотню (до кінцевої) і швиденько всім видавати за оті 8 гривень – створють зранку чергу біля каси і до кожного-кожного буде індивід.підхід! Хоч ти вбийся... І це особливо приємно, коли поїзд скоро піде...
А як рішуче ці молодці знищили сходи з одного боку платформи...
Ніби-то, щоби люди приходили значно раніше, йшли в обхід, стояли в черзі, платили... А насправді – людям просто доводиться лізти на платформу (хто як зможе), а квитки їм продають (інколи) касири-ходоки в поїздах...

І ще одне цікаве питання – податки.
Працівники в Україні платять їх понад 100% відносно власних чистих витрат ( cost.ua ). Тобто – більше половини заробленого забирає держава.
Потім відібране розходиться хто-зна куди...
Але – от трохи і на залізницю!
Тож, можна вважати, що ціна за проїзд на УЗ (8грв – нижча ринкової, 0 – суттєво нижча :)) – то просто повернення податків пасажирам. Хоч якесь...

І, до речі, я за приватизацію усієї держ.власності.
І поїздів – теж.
Хай будуть комерційні. Хай в кожному вагоні їздять касири й викидайли...
Але, тоді вже не забудьте, податкові падлюки, і побори знизити! Почніть, може, з ПДВ? А там диви і не доведеться його "відшкодовувати" невідомо кому й за що... :(



А ще УЗ знана своїм умінням нищити...
Найяскравіший приклад (з останніх) – місток і стежка через Либідь і колії УЗ. (в Києві, між ОушенПлазою і Деміївським ринком).
Там і досі з мосту видно де люди ходили. Ходили, бо то короткий шлях. Бо нема того машинного пекла, що на трасі на горішньому мосту.

Але УЗ спочатку зруйнувала місток...

Люди продовжили ходити – по великій водопровідній трубі. Страшно. Треба тримати рівновагу... Але ходили. Навіть старенькі...

УЗ не зупинилась... І за наші податки встановила довжелезний паркан з колючим дротом...

І все оце – замість зробити там станцію (як просили люди в петиції – замість далекої і непотрібної "Київ-Деміївський").

Як подумаєш, що так ці тварюки жирують на наших податках, то аж зло бере...
Bobua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2070
З нами з: 24.08.10
Подякував: 111 раз.
Подякували: 135 раз.
 
Профіль
3
  #<123
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
5 694
Переглянути останнє повідомлення
Чет 18 кві, 2024 09:34
Дюрі-бачі
1 470
Переглянути останнє повідомлення
Сер 20 бер, 2024 16:27
Ірина_
1 123
Переглянути останнє повідомлення
Пон 04 бер, 2024 15:35
Investor_K
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама