Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші.
Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Повідомлення Додано: Чет 14 лют, 2019 12:30

Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро

Пропонуємо до обговорення:
Авіакомпанія Lufthansa через суд вимагає грошової компенсації від пасажира, який не долетів до кінця маршруту, а зійшов у місті пересадки, заощадивши таким чином.

Дивися повний текст Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро.
R2
Аватар користувача
Робот новин
 
Повідомлень: 99901
З нами з: 14.05.04
Подякував: 0 раз.
Подякували: 150 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 14 лют, 2019 12:30

ну конечно. А если бы он купил прямой билет до Австралии, то заплатил бы 10000. Компании надо с него требовать 9000 за то, что он не купил билет подороже.
N0mad
Аватар користувача
 
Повідомлень: 528
З нами з: 27.12.11
Подякував: 23 раз.
Подякували: 79 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 14 лют, 2019 15:26

А если купил билет и не полетел, то требовали бы компенсацию упущенной выгоды за пустое место? У них самая высокая зарплата, а они бастуют еще. Скоро Рианэйо их вытеснит с такими замашками.
Mikle20
 
Повідомлень: 59
З нами з: 16.05.08
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 14 лют, 2019 16:31

зажрались.
мау аналогично Париж ---> Киев - примерно 7000 грн
тот же рейс но Париж --->Киев ---> Винница примерн0 3500 грн.
и так у многих
походу это попахивает на развод пассажиров шоб побольше с них денег содрать на популярных направлениях
uaprofi
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5607
З нами з: 21.04.11
Подякував: 831 раз.
Подякували: 660 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 14 лют, 2019 19:44

А вы ещё про МАУ плохо отзываетесь )
svm30055
Аватар користувача
 
Повідомлень: 175
З нами з: 11.02.15
Подякував: 0 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 14 лют, 2019 21:45

Бред какой-то описан... Пассажир купил билет и имеет полное право им не воспользоваться в любой момент. Он оплатил услугу которой не воспользовался в полной мере. Его право. Требовать от него доплаты - это дичайший бред: покажите мне хоть один европейский суд который хоть как-то обоснует доплату?
А если бы он вообще не полетел??? А если бы потребовал компенсацию за неиспользование части услуги? Короче, походу, надо найти оригинал новости, журналюги не учли какие-то моменты.
Watcher
 
Повідомлень: 2219
З нами з: 31.05.09
Подякував: 218 раз.
Подякували: 485 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 14 лют, 2019 23:45

я была лучшего мнения о компании Lufthansa...
Cler
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 2870
З нами з: 15.07.14
Подякував: 190 раз.
Подякували: 739 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 15 лют, 2019 02:17

  Watcher написав:Короче, походу, надо найти оригинал новости, журналюги не учли какие-то моменты.

Тут https://edition.cnn.com/travel/article/ ... index.html
Все так і є, пасажир зійшов із рейсу раніше, а авіакомпанія тепер вимагає компенсацію за порушення умов польоту.
NetSerpent
Аватар користувача
 
Повідомлень: 693
З нами з: 24.05.09
Подякував: 254 раз.
Подякували: 139 раз.
 
Профіль
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 13 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
7 874
Переглянути останнє повідомлення
Вів 23 січ, 2024 10:39
Примат
1 302
Переглянути останнє повідомлення
Сер 13 гру, 2023 19:40
cohan
7 5445
Переглянути останнє повідомлення
Вів 31 жов, 2023 12:41
Примат
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама