Які способи тимчасового ввезення авто залишились...
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Я повністю підтримую Митний Кодекс України. Нерезидентів не можна ущімляти в правах на цій території, як пересічних, бо вони вища раса (навіть негри). Не даремно молдавани складають анекдоти про тупих українців, яких на своїй території позбавили прав і свобод, і яким не можна вільно розпоряджатися заробленими грошима на свій розсуд.
awant написав:Я повністю підтримую Митний Кодекс України. Нерезидентів не можна ущімляти в правах на цій території, як пересічних, бо вони вища раса (навіть негри). Не даремно молдавани складають анекдоти про тупих українців, яких на своїй території позбавили прав і свобод, і яким не можна вільно розпоряджатися заробленими грошима на свій розсуд.
хотели купить 6ляху, но за несколько лет не собрали полторуху долларов?
sequence, у мене три авто на одного, але усі з укрреєстрацією ) ML500,Opirus і 21093 ) Просто, коли я пригнав свій перший Мерс 123-ій, то мито з реєстрацією обійшлося в 600$. А сьогоднішні ціни розмитнення захищають тільки бізнес з продажу і імпорту авто, певних декількох "особєй". А для пересічних ...
awant ОК, а как вы думаете работает автопром в других странах? Через дилеров и работает, старый автохлам со всего мира никто не тащит.. Что вам не угодило? Вам нравится пример Грузии? Так Украина - цэ Европа чи Грузия? Даже в Молдавии лавочку лет 7 как прикрыли, а многие все э-э-э, ностальгируют
Які є підстави для того, щоб вживані автомобілі в Україні коштували в два рази дорожче ніж за кордоном?. У нас напевне одні з найбільших зарплат в Європі і найдоступніші дешеві кредити. Доступність авто сприяє розвитку економіки. Але в колоніальних країнах економічний розвиток стримується примусово. І одним з елементів є, - недоступність засобів виробництва і транспорту для пересічних і підприємців. Якщо підприємець змушений купувати авто для роботи по завищеній ціні, то чи виграють від цього пересічні (отримавши дешевше товари і послуги), чи певні "особі" - імпортери і монополісти? Чи доступні кредити для пересічних проживаючих на колоніальних територіях? На мою думку, українцям пора валити звідси. Вони про.рали свою Державу. На цій території ще тимчасово можуть залишатися тільки підприємці.
awant написав:Які є підстави для того, щоб вживані автомобілі в Україні коштували в два рази дорожче ніж за кордоном?..
ОК, тогда идем гнилым путем Запада и на старые авто делаем обязательный дорогой техосмотр и страховку, плюс налог на экологию. Вы со своими тремя прожорливыми динозаврами просто афигеете башлять
"обязательный дорогой техосмотр и страховку, плюс налог на экологию" в Польші по співвідношенню до середньої з/п виходить не дуже дорожче, ніж у нас цивілка
awant написав:Які є підстави для того, щоб вживані автомобілі в Україні коштували в два рази дорожче ніж за кордоном?. У нас напевне одні з найбільших зарплат в Європі і найдоступніші дешеві кредити. Доступність авто сприяє розвитку економіки. Але в колоніальних країнах економічний розвиток стримується примусово. І одним з елементів є, - недоступність засобів виробництва і транспорту для пересічних і підприємців. Якщо підприємець змушений купувати авто для роботи по завищеній ціні, то чи виграють від цього пересічні (отримавши дешевше товари і послуги), чи певні "особі" - імпортери і монополісти? Чи доступні кредити для пересічних проживаючих на колоніальних територіях? На мою думку, українцям пора валити звідси. Вони про.рали свою Державу. На цій території ще тимчасово можуть залишатися тільки підприємці.
Нові авто коштують однаково, а ціни на Б/У - ставить власник авто. Має прийти хтось з уряду і сказати щоб продавав дешевше своє? почніть з себе - продайте свої старі авто по європейських цінах Б/у в нас дорожче - бо обслуговування в рази дешевше, і нема такої потреби швидко авто продавати