|
Продуктові ринки і не тільки у валютному контексті |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Валютний ринок України. Курс валют: Євро, Долар, рубль. Обмін валют, прогноз курсу долара, євро, рубля, аналітика.
Додано: Нед 01 тра, 2022 10:45
BIGor написав:У нас на велосипеде особо негде ездить, да и опасно. И менталитет у народа не "велосипедный". Ездят только по всяким селам и пгт от безисходности.
Я користуюсь веліком в райцентрі, але умов дійсно нема. Зато знаю де можна проїхати між будинками направці. Але коли приїжджаю на роботу, то техперсонал одні підсміюються за спиною, інші співчутливо дивляться. Мене ж навпаки дивує, коли з останніх коштів натягують на стару тарадайку, а потім гонорово їдуть до роботи на відстань деколи до 1 км. З пальним зараз нестабільно, так що ровер не завадить мати.
-
Ой+
-
-
- Повідомлень: 6636
- З нами з: 19.04.12
- Подякував: 101 раз.
- Подякували: 1020 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Нед 01 тра, 2022 15:32
Ой+ написав:З пальним зараз нестабільно, так що ровер не завадить мати.
Це ж не питання особистих уподобань.. 1 Ми йдемо в ЄС 2 Бюджет ЄС наповнюється податком на власність податком на доходи акциз+ПДВ 3 Тепер подивимось що в нас Власність у вигляді авто - у нас в 2 рази менше...значить податок на власність і акциз+ПДВ у нас також буде менше Акциз це в основному алкоголь+тютюн+енергоносії... Після війни з доходами у нас також буде трошки проблематично..будемо відбудовуватись - тому у нас швидше будуть зашкалювати розходи От і виходить що Здурі можна й мягке зломати.... А все тому що хтось наслухався дурниць і вважає що зелений образ життя - це вау... З одного боку - ВАУ..але при умові, що всі попередні сходинки вже пройдені.. А попередні сходинки у людей у всьому світі однакові Спочатку харчі Потім одяг Потім засоби пересування Потім житло Десь між другим і третім пунктом - медицина І в кінці відпочинок у вигляді самореалізації( можна картини малювати , а можна принципово від жоповозок різних гатунків відмовлятись....
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 27419
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 278 раз.
- Подякували: 2942 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Нед 01 тра, 2022 18:59
budivelnik написав: Ой+ написав:З пальним зараз нестабільно, так що ровер не завадить мати.
\\\ 3 Тепер подивимось що в нас Власність у вигляді авто - у нас в 2 рази менше... значить податок на власність і акциз+ПДВ у нас також буде менше\\\
Так проблема, как обычно, имеет больше одного решения. Можно топорно пытаться вдвое автопарк увеличить, а можно же и просто транспортный сбор вернуть -- 1%\год, для малолитражек -- 5% для 2.5+, 15 для 3.5+
-
_hunter
-
-
- Повідомлень: 7825
- З нами з: 22.03.15
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 484 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Нед 01 тра, 2022 19:16
Щось у вас якісь фантазії щодо велосипедів і машин . По-перше - велосипед це транспорт коротких поїздок по хорошим дорогам ( навіть не просто доріжки чи там рівненькі - а їхати екологічно і комфортно ) . 20 км проїхати велосипедом перед роботою - це треба зразу хоча б душ прийняти . По-друге - скільки там світових виробників вже збираються перейти як мінімум на гібриди повністю ? І у нас таке буде . Не скоро - але тенденція для великих міст . По-третє - хто вам сказав , що там не їздять на дримбах древніх ? Їздять без ніяких проблем . Просто так як у нас - в Києві жигулів вже немає , а десь в селах і містечках - навалом . Так і у них - аксент за 500 євро і жінка їздить на роботу . І стоїть машина де знайде місце , бо гараж чи стоянка бальше 50 євро ( хоч в Києві на околиці Позняків вже парковка 2000 грн ... ) ...
-
Puente
-
-
- Повідомлень: 3696
- З нами з: 12.08.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 418 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Нед 01 тра, 2022 19:38
budivelnik написав: Ой+ написав:З пальним зараз нестабільно, так що ровер не завадить мати.
Це ж не питання особистих уподобань.. 1 Ми йдемо в ЄС 2 Бюджет ЄС наповнюється податком на власність податком на доходи акциз+ПДВ 3 Тепер подивимось що в нас Власність у вигляді авто - у нас в 2 рази менше...значить податок на власність і акциз+ПДВ у нас також буде менше Акциз це в основному алкоголь+тютюн+енергоносії... Після війни з доходами у нас також буде трошки проблематично..будемо відбудовуватись - тому у нас швидше будуть зашкалювати розходи
Та я зовсім не проти авто, але вело теж варто використовувати. Інша справа, що мало де для цього є нормальні умови. І за законодавство ЄС також за. Причому потрібно розуміти, що потрібно брати певну схему цілком, тобто із податками і страховками і відповідно виходячи із зібраного розподілом, а то якщо окремими клаптями вихоплювати щось, то нічого доброго в підсумку не вийде.
-
Ой+
-
-
- Повідомлень: 6636
- З нами з: 19.04.12
- Подякував: 101 раз.
- Подякували: 1020 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Нед 01 тра, 2022 20:39
Ой+ написав:Та я зовсім не проти авто, але вело теж варто використовувати. Інша справа, що мало де для цього є нормальні умови.
Так і я не проти велосипедів(електросамокатів і так далі) Але давайте просто глянем назад в історію.. Німеччина після другої світової.. Як розвивався її транспорт? 1 Спочатку Велосипеди - 250 на 1000 2 Потім Ізетта від БМВ ( мікс між авто і мотоциклом) - 250 на 1000населення 3 Потім Жук.. 500 на тисячу населення 4 Потім 800 авто на 1000 населення 5 Тепер , зберігаючи 800 авто на 1000 населення - починають розширювати(наголошую - розширювати а не заміщати) велоінфраструктуру. Так само буде і в нас.. Але деякі керівники,які живуть в приватних замках , їздять з мигалками - час від часу починають звужувати існуючі дороги , щоб виділити 1 м для велодоріжки. Цим зменшують місця для парковки(збільшують кількість порушників, що автоматично тягне за собою збільшення кількості тих хто повинен контролювати і наказувати порушників)..і починається замкнуте коло Спочатку не правильне рішення...а там 70 років і розпад Держави....
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 27419
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 278 раз.
- Подякували: 2942 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Пон 02 тра, 2022 07:43
budivelnik написав: Ой+ написав:Та я зовсім не проти авто, але вело теж варто використовувати. Інша справа, що мало де для цього є нормальні умови.
Так і я не проти велосипедів(електросамокатів і так далі) Але давайте просто глянем назад в історію.. Німеччина після другої світової.. Як розвивався її транспорт? 1 Спочатку Велосипеди - 250 на 1000 \\\
Что-то вас куда-то совсем не в ту сторону понесло. Транспорт развивался немного не так: _сначала_ у народа появились "излишки" денег, _потом_ на эти "излишки" начали покупать автомобили. budivelnik же постулирует "чтобы догнать ЕС по наполнению бюджета, нам нужно увеличить автопарк страны в два раза". Только budivelnik забывает, с логикой на уровне арифметики, что автопарк нужно не просто "в два раза" увеличить, а еще и стоимость должна быть "среднеевропейской"? -- а у нас что _в основном_ везли? -- европейский утиль... Или budivelnik считает, что у народа в массе с деньгами все просто отлично под матрассом, но не тратит народ эти деньги чисто по принципу "отморожу уши" -- чтобы акцизы не платить? При этом: а нам точно _необходимо_ самостоятельно по всем тем граблям проходиться? -- или вместо того, что бы _назад_ в историю глядеть -- можно и современные тренды учесть?
-
_hunter
-
-
- Повідомлень: 7825
- З нами з: 22.03.15
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 484 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Пон 02 тра, 2022 08:56
_hunter написав:забывает, с логикой на уровне арифметики, что автопарк нужно не просто "в два раза" увеличить, а еще и стоимость должна быть "среднеевропейской"?
У Вас завжди так? Спочатку придумали дві взаємовиключаючі теорії Потім приписали її опоненту Потім розкритикували... 1 А якого милого привязувати середньоєвропейську вартість до кількості? Китайці чудово використовують авто вартістю в 3 рази нижче середньоєвропейської.. Так для довідки Те електро Пежо 2008є , яке я використовую - китайське В Китаї воно коштує 25000Доларів , в Європі ця сама модель випущена в Іспанії -коштує 45000Євро 2 Що дешевий, що дорогий авто - а паливо вони споживають в привязці до виконаної роботи..а не до ціни авто.... 3 Станом на сьогодні , під обстрілами населення втратило десятки тисяч авто..... А завезло під нульове розмитнення для власного споживання - 1500.. Ви й далі будете стверджувати що краще хороший велосипед чим погане авто? Скажіть це людям,які живуть за 30 км від обласного центру... Висновок Я знаю просту істину Чим нижча ціна при однакових споживчих якостях - тим більше людей ЗАХОЧУТЬ і КУПЛЯТЬ цей продукт Ціна продажу=Вартість виготовлення+Податки на всіх рівнях +Маржа всіх продавців І всі ці складові - приблизно однакові... Тому Якщо ми йдемо в ЄС...то треба прибирати з цін товарів які ми купуємо/виготовляємо - ту складову яка створюється внаслідок перетину кордонів з ЄС..бо після вступу в ЄС у нас ця складова все одно буде відсутня. ППС Якщо ми купуємо авто які ЇЗДЯТЬ по ЄС - то чому вони могли їздити в БАГАТОМУ ЄС але повинні бути замінені на велосипеди в БІДНІЙ Україні?
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 27419
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 278 раз.
- Подякували: 2942 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Пон 02 тра, 2022 09:26
budivelnik написав: _hunter написав:забывает, с логикой на уровне арифметики, что автопарк нужно не просто "в два раза" увеличить, а еще и стоимость должна быть "среднеевропейской"?
У Вас завжди так? Спочатку придумали дві взаємовиключаючі теорії Потім приписали її опоненту Потім розкритикували... 1 А якого милого привязувати середньоєвропейську вартість до кількості? Китайці чудово використовують авто вартістю в 3 рази нижче середньоєвропейської.. Так для довідки Те електро Пежо 2008є , яке я використовую - китайське В Китаї воно коштує 25000Доларів , в Європі ця сама модель випущена в Іспанії -коштує 45000Євро
Я придумал? budivelnik написав:Для того , щоб по кількості авто на 1000 населення нам догнати Данію чи Чехію...на потрібно придбати ще 8-10 млн штук автомобілів....
При этом -- я этот вопрос уже несколько раз задавал: откуда у населения деньги найдутся даже на "авто вартістю в 3 рази нижче"? -- если в 2019 году доля машин старше 8 лет выросла до 56% https://news.finance.ua/ru/news/-/46591 ... a-pyat-letне уверен, сколько это по деньгам, но, думаю где-то около 10ки... И, кстати, как я тоже уже говорил: считаете, что власти неправильно бюджет наполняют? -- увы, они этот форум не читают -- и ваши "считания", увы, до адресата не доходят. И, как тоже уже говорил -- нужно будет -- можно будет и транспортный сбор в процентах от стоимости вернуть.
-
_hunter
-
-
- Повідомлень: 7825
- З нами з: 22.03.15
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 484 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Пон 02 тра, 2022 10:03
Девальвация бакса и гривны. Неопределенность в аграрном секторе.Правильно ли сейчас делать запасы консервов?
-
Investor_K
-
-
- Повідомлень: 9826
- З нами з: 21.12.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 896 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Схожі теми
|
|
114023 |
253770002 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|