Продуктові ринки і не тільки у валютному контексті

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Валютний ринок України. Курс валют: Євро, Долар, рубль. Обмін валют, прогноз курсу долара, євро, рубля, аналітика.
  #<1 ... 155156157158159 ... 167>
Повідомлення Додано: Нед 01 тра, 2022 09:45

Re: Продуктовые рынки и не только в валютном контексте

  BIGor написав:У нас на велосипеде особо негде ездить, да и опасно. И менталитет у народа не "велосипедный". Ездят только по всяким селам и пгт от безисходности.

Я користуюсь веліком в райцентрі, але умов дійсно нема. Зато знаю де можна проїхати між будинками направці. Але коли приїжджаю на роботу, то техперсонал одні підсміюються за спиною, інші співчутливо дивляться. Мене ж навпаки дивує, коли з останніх коштів натягують на стару тарадайку, а потім гонорово їдуть до роботи на відстань деколи до 1 км.
З пальним зараз нестабільно, так що ровер не завадить мати.
Ой+
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5319
З нами з: 19.04.12
Подякував: 84 раз.
Подякували: 836 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 01 тра, 2022 14:32

  Ой+ написав:З пальним зараз нестабільно, так що ровер не завадить мати.
Це ж не питання особистих уподобань..
1 Ми йдемо в ЄС
2 Бюджет ЄС наповнюється
податком на власність
податком на доходи
акциз+ПДВ
3 Тепер подивимось що в нас
Власність у вигляді авто - у нас в 2 рази менше...значить податок на власність і акциз+ПДВ у нас також буде менше
Акциз це в основному алкоголь+тютюн+енергоносії...
Після війни з доходами у нас також буде трошки проблематично..будемо відбудовуватись - тому у нас швидше будуть зашкалювати розходи

От і виходить що
Здурі можна й мягке зломати....
А все тому що хтось наслухався дурниць і вважає що зелений образ життя - це вау...
З одного боку - ВАУ..але при умові, що всі попередні сходинки вже пройдені..
А попередні сходинки у людей у всьому світі однакові
Спочатку харчі
Потім одяг
Потім засоби пересування
Потім житло
Десь між другим і третім пунктом - медицина
І в кінці відпочинок у вигляді самореалізації( можна картини малювати , а можна принципово від жоповозок різних гатунків відмовлятись....
budivelnik
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 25945
З нами з: 15.01.09
Подякував: 254 раз.
Подякували: 2911 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Нед 01 тра, 2022 17:59

  budivelnik написав:
  Ой+ написав:З пальним зараз нестабільно, так що ровер не завадить мати.
\\\
3 Тепер подивимось що в нас
Власність у вигляді авто - у нас в 2 рази менше...значить податок на власність і акциз+ПДВ у нас також буде менше
\\\

Так проблема, как обычно, имеет больше одного решения. Можно топорно пытаться вдвое автопарк увеличить, а можно же и просто транспортный сбор вернуть -- 1%\год, для малолитражек -- 5% для 2.5+, 15 для 3.5+ :wink:
_hunter
 
Повідомлень: 7161
З нами з: 22.03.15
Подякував: 15 раз.
Подякували: 483 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Нед 01 тра, 2022 18:16

Re: Продуктовые рынки и не только в валютном контексте

Щось у вас якісь фантазії щодо велосипедів і машин .
По-перше - велосипед це транспорт коротких поїздок по хорошим дорогам ( навіть не просто доріжки чи там рівненькі - а їхати екологічно і комфортно ) . 20 км проїхати велосипедом перед роботою - це треба зразу хоча б душ прийняти . По-друге - скільки там світових виробників вже збираються перейти як мінімум на гібриди повністю ? І у нас таке буде . Не скоро - але тенденція для великих міст . По-третє - хто вам сказав , що там не їздять на дримбах древніх ? Їздять без ніяких проблем . Просто так як у нас - в Києві жигулів вже немає , а десь в селах і містечках - навалом . Так і у них - аксент за 500 євро і жінка їздить на роботу . І стоїть машина де знайде місце , бо гараж чи стоянка бальше 50 євро ( хоч в Києві на околиці Позняків вже парковка 2000 грн ... ) ...
Puente
 
Повідомлень: 3625
З нами з: 12.08.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 412 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 01 тра, 2022 18:38

  budivelnik написав:
  Ой+ написав:З пальним зараз нестабільно, так що ровер не завадить мати.
Це ж не питання особистих уподобань..
1 Ми йдемо в ЄС
2 Бюджет ЄС наповнюється
податком на власність
податком на доходи
акциз+ПДВ
3 Тепер подивимось що в нас
Власність у вигляді авто - у нас в 2 рази менше...значить податок на власність і акциз+ПДВ у нас також буде менше
Акциз це в основному алкоголь+тютюн+енергоносії...
Після війни з доходами у нас також буде трошки проблематично..будемо відбудовуватись - тому у нас швидше будуть зашкалювати розходи

Та я зовсім не проти авто, але вело теж варто використовувати. Інша справа, що мало де для цього є нормальні умови.
І за законодавство ЄС також за. Причому потрібно розуміти, що потрібно брати певну схему цілком, тобто із податками і страховками і відповідно виходячи із зібраного розподілом, а то якщо окремими клаптями вихоплювати щось, то нічого доброго в підсумку не вийде.
Ой+
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5319
З нами з: 19.04.12
Подякував: 84 раз.
Подякували: 836 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 01 тра, 2022 19:39

  Ой+ написав:Та я зовсім не проти авто, але вело теж варто використовувати. Інша справа, що мало де для цього є нормальні умови.
Так і я не проти велосипедів(електросамокатів і так далі)
Але давайте просто глянем назад в історію..
Німеччина після другої світової..
Як розвивався її транспорт?
1 Спочатку Велосипеди - 250 на 1000
2 Потім Ізетта від БМВ ( мікс між авто і мотоциклом) - 250 на 1000населення
3 Потім Жук.. 500 на тисячу населення
4 Потім 800 авто на 1000 населення
5 Тепер , зберігаючи 800 авто на 1000 населення - починають розширювати(наголошую - розширювати а не заміщати) велоінфраструктуру.

Так само буде і в нас..
Але деякі керівники,які живуть в приватних замках , їздять з мигалками - час від часу починають звужувати існуючі дороги , щоб виділити 1 м для велодоріжки.
Цим зменшують місця для парковки(збільшують кількість порушників, що автоматично тягне за собою збільшення кількості тих хто повинен контролювати і наказувати порушників)..і починається замкнуте коло
Спочатку не правильне рішення...а там 70 років і розпад Держави....
budivelnik
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 25945
З нами з: 15.01.09
Подякував: 254 раз.
Подякували: 2911 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Пон 02 тра, 2022 06:43

  budivelnik написав:
  Ой+ написав:Та я зовсім не проти авто, але вело теж варто використовувати. Інша справа, що мало де для цього є нормальні умови.
Так і я не проти велосипедів(електросамокатів і так далі)
Але давайте просто глянем назад в історію..
Німеччина після другої світової..
Як розвивався її транспорт?
1 Спочатку Велосипеди - 250 на 1000
\\\

Что-то вас куда-то совсем не в ту сторону понесло.
Транспорт развивался немного не так: _сначала_ у народа появились "излишки" денег, _потом_ на эти "излишки" начали покупать автомобили.
budivelnik же постулирует "чтобы догнать ЕС по наполнению бюджета, нам нужно увеличить автопарк страны в два раза". Только budivelnik забывает, с логикой на уровне арифметики, что автопарк нужно не просто "в два раза" увеличить, а еще и стоимость должна быть "среднеевропейской"? -- а у нас что _в основном_ везли? -- европейский утиль...
Или budivelnik считает, что у народа в массе с деньгами все просто отлично под матрассом, но не тратит народ эти деньги чисто по принципу "отморожу уши" -- чтобы акцизы не платить?
При этом: а нам точно _необходимо_ самостоятельно по всем тем граблям проходиться? -- или вместо того, что бы _назад_ в историю глядеть -- можно и современные тренды учесть? :wink:
_hunter
 
Повідомлень: 7161
З нами з: 22.03.15
Подякував: 15 раз.
Подякували: 483 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Пон 02 тра, 2022 07:56

Re: Продуктовые рынки и не только в валютном контексте

  _hunter написав:забывает, с логикой на уровне арифметики, что автопарк нужно не просто "в два раза" увеличить, а еще и стоимость должна быть "среднеевропейской"?
У Вас завжди так?
Спочатку придумали дві взаємовиключаючі теорії
Потім приписали її опоненту
Потім розкритикували...
1 А якого милого привязувати середньоєвропейську вартість до кількості?
Китайці чудово використовують авто вартістю в 3 рази нижче середньоєвропейської..
Так для довідки
Те електро Пежо 2008є , яке я використовую - китайське
В Китаї воно коштує 25000Доларів , в Європі ця сама модель випущена в Іспанії -коштує 45000Євро
2 Що дешевий, що дорогий авто - а паливо вони споживають в привязці до виконаної роботи..а не до ціни авто....
3 Станом на сьогодні , під обстрілами населення втратило десятки тисяч авто.....
А завезло під нульове розмитнення для власного споживання - 1500..
Ви й далі будете стверджувати що краще хороший велосипед чим погане авто?
Скажіть це людям,які живуть за 30 км від обласного центру...

Висновок
Я знаю просту істину
Чим нижча ціна при однакових споживчих якостях - тим більше людей ЗАХОЧУТЬ і КУПЛЯТЬ цей продукт
Ціна продажу=Вартість виготовлення+Податки на всіх рівнях +Маржа всіх продавців
І всі ці складові - приблизно однакові...
Тому
Якщо ми йдемо в ЄС...то треба прибирати з цін товарів які ми купуємо/виготовляємо - ту складову яка створюється внаслідок перетину кордонів з ЄС..бо після вступу в ЄС у нас ця складова все одно буде відсутня.

ППС
Якщо ми купуємо авто які ЇЗДЯТЬ по ЄС - то чому вони могли їздити в БАГАТОМУ ЄС але повинні бути замінені на велосипеди в БІДНІЙ Україні?
budivelnik
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 25945
З нами з: 15.01.09
Подякував: 254 раз.
Подякували: 2911 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Пон 02 тра, 2022 08:26

  budivelnik написав:
  _hunter написав:забывает, с логикой на уровне арифметики, что автопарк нужно не просто "в два раза" увеличить, а еще и стоимость должна быть "среднеевропейской"?
У Вас завжди так?
Спочатку придумали дві взаємовиключаючі теорії
Потім приписали її опоненту
Потім розкритикували...
1 А якого милого привязувати середньоєвропейську вартість до кількості?
Китайці чудово використовують авто вартістю в 3 рази нижче середньоєвропейської..
Так для довідки
Те електро Пежо 2008є , яке я використовую - китайське
В Китаї воно коштує 25000Доларів , в Європі ця сама модель випущена в Іспанії -коштує 45000Євро

Я придумал?
  budivelnik написав:Для того , щоб по кількості авто на 1000 населення нам догнати Данію чи Чехію...на потрібно придбати ще 8-10 млн штук автомобілів....

При этом -- я этот вопрос уже несколько раз задавал: откуда у населения деньги найдутся даже на "авто вартістю в 3 рази нижче"? -- если
в 2019 году доля машин старше 8 лет выросла до 56%

https://news.finance.ua/ru/news/-/46591 ... a-pyat-let
не уверен, сколько это по деньгам, но, думаю где-то около 10ки...

И, кстати, как я тоже уже говорил: считаете, что власти неправильно бюджет наполняют? -- увы, они этот форум не читают -- и ваши "считания", увы, до адресата не доходят.
И, как тоже уже говорил -- нужно будет -- можно будет и транспортный сбор в процентах от стоимости вернуть.
_hunter
 
Повідомлень: 7161
З нами з: 22.03.15
Подякував: 15 раз.
Подякували: 483 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Пон 02 тра, 2022 09:03

Re: Продуктовые рынки и не только в валютном контексте

Девальвация бакса и гривны. Неопределенность в аграрном секторе.Правильно ли сейчас делать запасы консервов?
Investor_K
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7803
З нами з: 21.12.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 796 раз.
 
Профіль
  #<1 ... 155156157158159 ... 167>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
99824 244502382
Переглянути останнє повідомлення
Сер 28 вер, 2022 23:32
foxluck
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама