Про це повідомив у своєму Facebook-акаунті нардеп від партії "Слуга народу".
Дивися повний текст Акциз для всіх автомобілів пропонують скасувати.
|
|
Додано: Вів 18 лют, 2020 13:58
Акциз для всіх автомобілів пропонують скасуватиПропонуємо до обговорення:
Дивися повний текст Акциз для всіх автомобілів пропонують скасувати.
Додано: Вів 18 лют, 2020 15:17
Так давай тогда как в Европе:
Экологический налог в зависимости от года выпуска и объема движка, Налог на автомобиль в зависимости от цены, Техосмотры с заменой узлов и деталей на оригинальные, И чтоб не ездили с вырезанным катализатором или пробитым ломом! В Европе содержание машинки стоимостью 2000 евро, обходится за счет этого в 2000 евро в год, поэтому их так задешево и сбрасывают. А у нас все эти коптилки бесплатно коптить будут? Киев станет одной сплошной парковкой для еврохлама? Слуга какого народа оно?
Додано: Вів 18 лют, 2020 17:16
А з якого переляку має бути обмеження 5-7 років? Авто 17-річне на бензині має 4 рівень допуску, що є найвищим і дозволяє рухатись в центрах міст, з якого переляку мы маємо мати обмеження до 7 років? Бо такі істеричні ідіоти, як вы цього хочте, як дитя цукерочку?
Додано: Вів 18 лют, 2020 17:31
Як барани ті диванні експерти повторюють те що ім у голови вливають, ім на голову... А вони за росу сприймають:))
Перш ніж ляпати дурість.. Задумайтесь!! Наприклад: Заборонити старі автівки - а як бути з жигами, камазами, маршрутками, тролейбусами, трамваями , поіздами та решта хлама, яке вже знаходиться на наших дорогах і наражає на небезпеку оточуючих і далеко не 5ти річні, а 50ти річні ... Задумайтесь чи стягне дкржава викоростовувати тільки нові транспортні засоби!!! Чи хоч одна людина відмовлЄться іздити на новому авто??? Попит породжує .. В першу чергу - можливіть!!!! І у Європі не існує заборон на кцпівлю автомобіля будь-якого віку і не існує додаткових платежів за рік виготовлення автомобіля!!! Не будьте ідіотами, які повторюють за популістами-депутатами будь яку локшину. Краще купіть квиток і злітайте оглянути краіни;) побачите більшість нових автівок лише тому, що рівень життя у цих краінах вищій але між ними і старі автівки іздятьі ніхто не арештовує іх:)) Тому, виходячи з визевказаного, найдієвіший шлях до оновлення автомобілів на дорогах - це підвищення рівня життя громадянам.
Додано: Вів 18 лют, 2020 17:53
sozdavalkaprilogenii А Ви чули про таку собі країнку, як Німеччина? Чи далі Польщі не бачили?
Так от - в Німеччині існує такий собі екологічний податок. А в тій же Польщі існує податок на продаж, навіть б/в авто. А що до законопроекту від Мар*яна можу додати власну думку, що дозволити ввезення б/в авто на загальних умовах - потрібно. Але клас викидів не має бути нижчим за Євро 4. Але виникає дилема: при однакових умовах оподаткування нові автомобілі з класом екологічності нижче за Євро 6 заборонено ввозити, а б/в автомобілі можна? Вже формулювання є не вірним.
Додано: Вів 18 лют, 2020 18:21
простое решениеДа тут всё просто.
Завозишь еврохлам - сдай укролом! За каждый год еврохлама нужно сдать одну жигу или два москвича. По любому эти еврокорыта лучше в сто раз наших каптилок. Не хош сдавать - плати акциз
|
|