Прогноз валютного курсу та фактори, що на нього впливають

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Валютний ринок України. Курс валют: Євро, Долар, рубль. Обмін валют, прогноз курсу долара, євро, рубля, аналітика.
  #<1 ... 36373839>
Повідомлення Додано: Вів 02 лис, 2021 20:51

Re: Прогноз курса валют и факторы, которые на него влияют

Росію заганяють у кут: Москва почала істерити від результатів саміту G20
https://24tv.ua/rosiyu-zaganyayut-kut-m ... i_n1784945
orest
Аватар користувача
10

Форумчанин року
 
Повідомлень: 4182
З нами з: 10.03.14
Подякував: 7371 раз.
Подякували: 6513 раз.
 
Профіль
3
12
1
19
Повідомлення Додано: Суб 06 лис, 2021 19:33

Re: Прогноз курса валют и факторы, которые на него влияют

Надзвичайно позитивну зовнішню сировинну цінову кон’юнктуру, ріст переказів від заробітчан і значний ріст ІТ та їх надходжень, зовнішні валютні позики і тд на всіх фінансових форумах уже обговорили кілька десятків разів. Ситуація з курсом зрозуміла і можна було б сказати, що прогнозована. Але прогнозованість, насправді, зараз дуже сумнівна. Адже основні чинники, які сприяли значному зміцненню грн. в певні моменти, були далеко не прогнозовані продажі великих сум на МБ Автодором (внутрішній валютний кредити), Оператором ГТС (валюта за транзит для перерахунку Нафтогазу. Сума виплачена не повністю, ще має виплатити більше 10 млрд), а зараз – Укренерго. Без цих конвертацій, як на мене, похід під 26,8 потім під 26,5 а зараз під 26,2 і, дуже імовірно, в найближчі дні під 26 був би мало імовірним і кожен раз ситуація могли йти іншим шляхом… Додає перчинки ситуації і ЕКСПОРТ газу в ЄС для чого використовують і закачаний раніше газ і збільшені обсяги видобутку. Кажуть, що видобувники з «споднів вистрибують» щоб наростити максимально.
Але сезонність і потреба в енергоресурсах (значна частина - імпорт) нікуди не дінуться. Енергетичне вугілля купуємо, електроенергію, попри все, теж, газ буде потрібний пізніше… Імпорт сировини, запчастин, технологій, і всього іншого росте, адже світові ціни ростуть на ВСІ сировини (не тільки аграрну і металургійну). Полімери, наприклад, підросли ще за останні тижні на 20%. Крім того, нікуди не дінеться потреба у валюті від альтернативних енергетиків, корупційна конвертація нікуди не пропала, а навпаки росте…
Виходячи з всіх обставин, враховуючи можливий подальший продаж Укренерго, можна спрогнозувати тільки два можливих напрямки на найближчих 2-4 тижні, описував їх в минулих дописах.
1 до 25,8-26 якщо продавати будуть всі: Укренерго, експортери і тд
2 до 26,5-26,8 (поки що), якщо Укренерго перестане продавати а на МБ вийдуть за валютою енергетики
Передбачити по якому сценарію підемо не можливо. Інтуїтивно більш імовірним вважаю перший. Заглядати на дальший період взагалі не логічно, адже там ще більш не передбачувані чинники: погода зимою і використання енергоносіїв і розвиток протистоянь Вашингтон-Пекін, Вашингтон-Берлін, Вашингтон-Москва, від чого буде залежати наша внутрішньополітична ситуація, розвиток подій на фронті і перспективи подальших зовнішніх запозичень. Один з найімовірніших варіантів розвитку подій по курсу до березня (без жодних форсмажорів недавно описував).
В любому випадку, обговорення іде коливань курсу до кінця року в діапазоні 25,8-27,5. Жоден з рівнів не критичний і не раз бачений.
На довший період і більші коливання, без форсмажорів, вагомих чинників не вистачає. Кліматична ситуація і зменшення придатних для сг діяльності земель та значні потреби в рудах та металах не дасть гривні сильно знецінитися. Сильно зміцнитися, без кардинальних змін у внутрішній судовій та економічній сферах не вдасться також.
Вже не раз писав про те, що єдиним чинником, який серйозно зможе зміцнити нацвалюту в перспективі – це конвертація «підматрасних» заощаджень і зменшення тіньової частки економіки. Адже там задіяно точно поза 50 млрд уо. Станом на зараз не видно жодних перспектив здійснення такого сценарію… Ні в громадян ні в бізнесу немає довіри ні до влади ні до держави ні до нацвалюти…
orest
Аватар користувача
10

Форумчанин року
 
Повідомлень: 4182
З нами з: 10.03.14
Подякував: 7371 раз.
Подякували: 6513 раз.
 
Профіль
3
12
1
19
Повідомлення Додано: Суб 06 лис, 2021 21:19

Re: Прогноз курса валют и факторы, которые на него влияют

Каже зебра, що нафта скоро 300... А може знову 30?
ОПЕК сорвет восстановление экономики — Белый дом
https://www.profinance.ru/news/2021/11/ ... j-dom.html
orest
Аватар користувача
10

Форумчанин року
 
Повідомлень: 4182
З нами з: 10.03.14
Подякував: 7371 раз.
Подякували: 6513 раз.
 
Профіль
3
12
1
19
Повідомлення Додано: Чет 25 лис, 2021 19:09

Re: Прогноз курса валют и факторы, которые на него влияют

Не зважаючи на сьогоднішню ТОМну торгівлю, НБУ був змушений вийти з продажем. Більше того, в регулятора по 27,04 і 27,05 купили, кажуть, 150 млн уо. З однієї сторони це насторожує і викликає страх щодо майбутнього курсу, з іншої сторони – все може бути й не так зле.
Курс грн./дол. на МБ зайшов в діапазон 26,8-27,1, про що я писав раніше. Хоч все відбулося трохи швидше ніж я думав. Головна причина такого швидкого росту, як на мене, помилка НБУ. Регулятору треба було гасити швидше і впевненіше. Всі чітко розуміли, що альтернативні енергетики більшість з отриманих мільярдів конвертують у валюту для розрахунку по кредитах.І коштів навіть без грошей структур Ахметова достатньо для значного росту попиту. Підозрюю, регулятор сподівався, що попит енергетиків задовільнять експортери. Але я не раз уже підкреслював, що у експортерів все гаразд і на внутрішньому ринку і спішити з продажем валюти, тим більше з понеділка, їм не треба. Будуть чекати кращого курсу. І ще одне, структури Ахметова роблять велику частину експорту як у видобувній-металургійній, так і в енергетичній галузях, а сукупна його частка в експорті явно не менше 30%. В світлі актуальних внутрішньополітичних подій, думаю, він притримав надходження валюти від експорту. Ось і виник потужний дефіцит валюти на МБ, який спровокував такий швидкий ріст курсу. А ще й "нерезиденти" додалися з ще більш активним виходом з ОВДП в долар.
Курс був і залишається серйозним подразником. Люди навіть якщо не мають що продати чи за що купити (я про валютообмін), то все одно слідкують за курсом. Тому зеля з компанією не просто так зробили ставку на "стабільність" з легким ревалом (і пиляти зручніше, і електорат спокійний). А рудому зараз треба щоб крім всього іншого ще й курс дратував. З цієї точки зору, стабільності не передбачається.
З іншої сторони, НБУ нагріб валюти по 26,05 і зараз йому вигідно продати як найдорожче. Чим дорожче продасть, тим швидше спалить гривню зелених енергетиків меншою кількістю валюти. А це головний чинник нестабільності. Думаю, якби не політика, НБУ був би ще стриманішим.
В теперішніх обставинах треба рахувати і відслідковувати скільки ще гривні в зелених енергетиків залишилося. Як тільки вона закінчиться, так і корекція розпочнеться. З цієї точки зору сьогоднішня щедрість НБУ вселяє надію на швидку корекцію.

Проти гривні, крім вже описаних і згадуваних чинників, в грудні буде діяти зміна в нормах регулювання банківської діяльності, зокрема, валютної позиції та погашення ОВДП 1 грудня на майже 14 млрд, за гривню грає МВФ і найімовірніше підняття облікової ставки НБУ.

Зараз на ресурсі зявилося багато пророків, які бачать курс наступного року у снах, точно впевнені, що вирахували його по тенденціях відомих їм 1-2 фундаментальних факторів і тд… Застерігаю читачів дуже обережно відноситися до таких тверджень. Ще восени минулого року я прогнозував і обгрунтовував на цей рік мінімуми на рівні 26,8 чи навіть 26,5 при дуже позитивних обставинах. Що сталося всі бачать. На наступний рік, на жаль, нічого прогнозувати не можливо. Дуже багато вагомих непередбачуваних чинників які мають сильний вплив на курс. Багато чого я вже описував тут в попередніх постах. Коротко для розуміння:
1 погода зимою, яка може сильно вплинути на імпорт енергоносіїв на початку весни і на врожай
2 політика ФРС і решти центробанків, що може сильно вплинути на інфляцію (зменшити ціни на наш експорт) та відчутно зменшити привабливість наших ОВДП
3 абсолютно туманне майбутнє ЄС
4 внутрішньополітична ситуація, найбільше в світлі протистояння Ахметов-"Зеленський", що, поміж іншим, може й змусити «фізиків» переходити з ОВДП у валюту
5 ситуація на фронті. Жодного серйозного загострення до зустрічі Байдена і путіна в січні-лютому не очікую і воно не можливе. Але потім можуть бути варіанти
Це найголовніше, а є ще і 5-7 менш важливих чинників (Притік валюти від заробітчан, ситуація в ІТ, ситуація з зовнішнім туризмом, розвиток подій на авторинкуі тд і тп)
Курс може бути як 26 так і 36
orest
Аватар користувача
10

Форумчанин року
 
Повідомлень: 4182
З нами з: 10.03.14
Подякував: 7371 раз.
Подякували: 6513 раз.
 
Профіль
3
12
1
19
Повідомлення Додано: П'ят 26 лис, 2021 11:58

Re: Прогноз курса валют и факторы, которые на него влияют

Трохи про стан автомобільної галузі в Європі
Reliability in short supply: Trust wanes among industry players / Dearth of raw materials burdens 2021 car production / Situation to first improve as late as 2024
After analysts were falling over each other at the end of 2020 to announce positive appraisals of the automotive industry’s imminent recovery, the opposite is now the case, with one dismal forecast after another.

In the meantime, the microchip shortage is expected to last at least until 2023, and the first wave of insolvencies of medium-sized suppliers is hitting the industry and has struck German firms such as Henniges, Boryszew and Heinze. High raw material prices on the one hand and cancelled orders for components on the other are putting these companies under increasing pressure. The French company Novares was the first to say openly just how things stand: namely that it is not the task of the suppliers alone to navigate these stormy waters (see PIEWeb of 03.11.2021).

Two recent studies from consultants AlixPartners and Deloitte – the latter on behalf of the German automotive industry association VDA – estimate that a total of 7.7 m fewer cars have been built worldwide this year alone solely because of the semiconductor shortage. The Boston Consulting Group even talks of 11m vehicles. In total, this amounts to a loss of somewhere between EUR 180 bn and EUR 200 bn. Back in May, the estimates were for only 3.9m vehicles.
Despite rises compared with 2020, key European customer markets and producer countries such as Italy and the Czech Republic report significant declines from 2019. Skoda, Hyundai and Toyota in the Czech Republic will probably produce more than 250,000 fewer vehicles, according to Zdenek Petzl from the Czech association AutoSAP. This would be equivalent to lost business of nearly EUR 5 bn for carmakers and a further EUR 3 bn for suppliers. The Italian industry group Anfia reported that it anticipates a 15% fall from 2019.

Not even the Chinese auto industry and its powerful CAAM association have been able to produce positive news about the domestic market. Car production in the first nine months declined nearly 5% compared with the same period of the previous year, with things tending toward worse rather than better. In 2023 at the earliest – some say it will more likely be 2024 – the situation is expected to improve when logistics bottlenecks end, when new microchip factories begin operations, and when the supply chains fill back up. Only then can the current high prices return to their pre-crisis level.
The burden resulting from this fall in production is not evenly distributed. Whereas more and more components suppliers are slipping into insolvency, German car manufacturers in particular are generating high profits. BMW, for example, increased sales in the first nine months of 2021 by nearly 18%, is breaking records for earnings and results, and has raised its forecast for the year. Daimler and VW are not far behind. The shortage of electronic components is hardly slowing them down at all. The microchips that BMW does have available are going into high-margin models in the 5 series and above along with electric vehicles, while the smaller 1 and 2 series models are hardly being built at all. The recent statement from management board chairman Oliver Zipse probably sounds like a taunt to suppliers: “The BMW Group shows how profitability and transformation go hand in glove.”

Marcus Kleinfeld, MD of German operations at AlixPartners, said suppliers are more affected by the shortage of semi-conductors than OEMs, who are sometimes able to compensate through higher vehicle prices. There are reasons the occasionally combative Novares supremo Pierre Boulet announced his company wants compensation payments of tens of millions of euros from its customers in car production because of parts that were cancelled. He points out that since the beginning of the year, OEMs have stopped production in more than 2,000 cases due to a lack of semiconductors without telling Novares soon enough. In some cases, he said, the processor’s customers supplied information about line shutdowns with as little as 48 hours’ notice. The short-term nature of the cancellations meant that Novares inventories have grown enormously, tying up massive amounts of capital.
It could be said that Novares, which only emerged from insolvency in 2020, was more susceptible than many competitors and therefore had to resort to this option. However, the capped forecasts, for example from big industry players Continental, Faurecia, and Lear, are unmistakably clear. Here, there are also signs of accelerated consolidation in the car manufacturing landscape. Opel will be one of the first victims, and its parent company Stellantis, consisting of Peugeot PSA and Fiat Chrysler, could also be facing an acid test between Italian and French interests when on the question of cutting overcapacity.

For Christian Vietmeyer, spokesperson for the German supplier industry association ArGeZ, “one very important asset, namely the trust in the reliability of customers and their call-off information,” is currently shrinking. Any player dependent on having strong value-added chains tomorrow should not now be unilaterally passing on the risks and ignoring contracts, he said, noting that he wants more honesty and fair dealings in supply chains.

TecPart, the German association of technical plastic products manufacturers, said it sees things in a similar way: “Firm orders for deliveries are being cancelled very short term, sometimes just one day in advance, which means that haulage trucks have no option but to turn round again. Late announcements of plant closures are putting enormous pressure on the supply companies in Germany, and at the same time the latter also have massive problems with raw material supplies.” That, says head of TecPart Michael Weigelt, takes away necessary liquidity and basis for planning from suppliers.
In the metal segment, four groups connected with the German industry association of sheet metal forming Industrieverband Blechumformung (IBU) recently wrote an urgent letter to carmakers and suppliers in which they condemn the “highly dangerous situation for the medium-sized supplier structure”. All this fails to account for the record high prices for plastics and metals. For the PA 6.6 types alone – which are key to car production – the price increase this year has been more than 20%, and up to 50% for ABS.
With their current strategy of focussing on their own interests and disregarding the rest, OEMs are cutting off their nose to spite their face: anyone short on cash cannot put as much money into development as usual. This slows the change for car manufacturers who, contrary to popular opinion, are no longer the leading force as far as innovation is concerned. In terms of research and development, OEMs’ share is tending toward under 50% (see PIEWeb of 29.07.2021), which supports Vietmeyer’s statement that the technology change with mobility can only be mastered “together with the suppliers”.

The actual challenge – the industry’s transformation from the combustion engine to electromobility – is currently moving very much into the background because of present supply and finance problems. Not surprisingly, German supplier companies are giving priority to material procurement and are considering more strongly than ever the possibility of bringing back production facilities that have been relocated out in the big wide world, perhaps not to the homeland, but at least to Europe. In the end, the key question will be whether consumers are willing – or will be willing – to pay more for “Made in Europe”.

Nevertheless, there is clear evidence of an encouraging majority: according to results from the Deloitte study, 80% of supplier companies are proceeding on the assumption that electromobility will win as a propulsion model for cars. The question is “when”. Here, respondents are divided. Companies are using the profits from combustion technologies to invest in conversion. One conclusion of the study is that only around 5% of the players are planning to withdraw completely from the combustion engine segment. Whether, however, globally operating car manufacturers such as VW will really be able, within the foreseeable future, to concentrate exclusively on electromobility is more than questionable. Even if half of German car owners were to decide in favour of a rechargeable electric car the next time they make a purchase, it will still be necessary to serve markets in which the combustion engine remains indispensable even in the long term.
Without state aid, this conversion will not be possible, according to Marco Stella, president of Anfia’s components segment. He argues for the liberation of European supply chains from Asian dependency and a stronger European approach for this route, especially regarding suppliers and small and medium-sized companies that form the backbone of the industry. Also at the European level, Eric-Mark Huitema, general director of the European automobile manufacturers association ACEA, said he expects an improvement in the availability of microchips. “In view of the complexity of the industry, this must be the absolute priority.” Europe needs a strategic plan for the manufacture of semi-conductors in the EU.

For the world of plastics, too, the shift to electromobility could signal dramatic changes. Major polyamide manufacturers – especially DuPont (see PIEWeb of 03.11.2021) – are responding by putting activities associated with those materials up for sale. Also in the same boat are DSM and, since a few days ago, Lanxess, which are both selecting a similar route. At present, PA sales are still doing reasonably well, but with the foreseeable discontinuation of the combustion engine, nearly all high-temperature applications under the bonnet would no longer be needed, and electromobility, which is gradually picking up speed, will be unable to provide a substitute for these quantities either in the medium or long term.

In the meantime, we are once again faced with the threat of a two-speed Europe, this time in the case of infrastructure for charging batteries. Western Europe is making progress at least in some places, but Eastern Europe is lagging well behind, and this will not necessarily contribute to an improvement in the sometimes tense relations between the regions. There is still work to be done here politically, too.
orest
Аватар користувача
10

Форумчанин року
 
Повідомлень: 4182
З нами з: 10.03.14
Подякував: 7371 раз.
Подякували: 6513 раз.
 
Профіль
3
12
1
19
Повідомлення Додано: Сер 26 січ, 2022 03:48

Re: Прогноз курса валют и факторы, которые на него влияют

Гриненко: "Ми можемо протестувати рівень і 29 грн!"

https://www.youtube.com/watch?v=TP1lEzEvhJA&t=1521s
vkladchiik
 
Повідомлень: 373
З нами з: 30.07.14
Подякував: 0 раз.
Подякували: 18 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Сер 26 січ, 2022 17:35

vkladchiik США бачать всі ознаки того, що Росія нападе на Україну до середини лютого https://24tv.ua/ssha-bachat-vsi-oznaki- ... i_n1851916
Після таких новин не дивно. Завтра побачимо, мабуть 29. Найгірше те, що вже починаються проблеми в зовнішньоекономічній діяльності в певних компаній. Замороження інвестицій, виведення максимальних розмірів дивідендів, припинення співпраці... Все тільки починається... Наслідки можуть бути жахливі.

Напад вважаю малоімовірним, але ця інформаційна істерія може дорого коштувати.
orest
Аватар користувача
10

Форумчанин року
 
Повідомлень: 4182
З нами з: 10.03.14
Подякував: 7371 раз.
Подякували: 6513 раз.
 
Профіль
3
12
1
19
Повідомлення Додано: Вів 08 лют, 2022 16:20

Re: Прогноз курса валют и факторы, которые на него влияют

На сусідньому ресурсі на днях виклав своє бачення курсу грн за дол США по місячно на весь 2022 рік. Викладу ці рівні і сюди, хоч я не вважаю цю затію серйозною і, сподіваюся, інші теж не будуть особливо орієнтуватися на них. Однієї цифри не дам, адже курс коливається в межах місяця. Будуть діапазони.
Це будуть рівні з розрахунку, що не буде відвертих загострень зовнішньої і внутрішньої політичної, геополітичної ситуації, не буде форсмажорів і блокад (у відсутність яких мені майже не віриться). Якесь відчутне погіршення легко підніме місячний рівень (ослабить грн) на 1 грн. Будь який додатковий позитив зможе додатково зміцнити гривню в межах 50 коп. Щодо розміщення меж діапазону по місяцю, то більша цифра (слабша грн) - кінець місяця (хоч інколи може бути й початок, але вважати за кінець - останні 5-7 днів), а менша (сильніша грн) - середина місяця (13-20-ті числа)

Лютий мінімум 27,6-27,8 (рівні, які вважаю ми ще побачимо цього місяця)
Березень 28,2-28,5
Квітень 28-28,3
Травень 27,8-28,1
Червень 27,5-27,7
Липень 27-27,2
Серпень 26,7-27
Вересень 27,3-27,5
Жовтень 27,5-27,8
Листопад 28-28,2
Грудень 28-28,5 останній тиждень ближче до 28

Фундаментальне обгрунтування цих рівнів я описував в останніх дописах в Контексті...
orest
Аватар користувача
10

Форумчанин року
 
Повідомлень: 4182
З нами з: 10.03.14
Подякував: 7371 раз.
Подякували: 6513 раз.
 
Профіль
3
12
1
19
Повідомлення Додано: Чет 10 лют, 2022 20:36

ув. orest я взял на себя смелость выложить здесь Ваш прогноз, спасибо
описание здесь:
Валютный рынок в контексте ДС

Зображення
YuriiKharkiv
Аватар користувача
 
Повідомлень: 312
З нами з: 18.01.14
Подякував: 127 раз.
Подякували: 98 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 14 лют, 2022 16:47

Re: Прогноз курса валют и факторы, которые на него влияют

Як підсумок того, що сьогодні почув, прочитав, побачив, думаю
90+% війни не буде
Найближчими днями, може й до кінця наступного тижня буде підписано «Будапешт2» згідно якого
- Україна має позаблоковий статус (можливо якусь кількість років)
- Крим за дужками
- Законодавче закріплення особливого статусу лугандону
orest
Аватар користувача
10

Форумчанин року
 
Повідомлень: 4182
З нами з: 10.03.14
Подякував: 7371 раз.
Подякували: 6513 раз.
 
Профіль
3
12
1
19
  #<1 ... 36373839>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: moveton, TUR і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Прогноз курса доллара на весну 2011
Anonymous » Чет 27 січ, 2011 10:54
4 10664
Переглянути останнє повідомлення
Сер 26 січ, 2022 03:47
vkladchiik
614 163069
Переглянути останнє повідомлення
Вів 24 гру, 2019 10:47
tobias
0 8311
Переглянути останнє повідомлення
Вів 10 гру, 2019 14:23
Tati_Tsip
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама