У рекламних матеріалах банку йшлося, що клієнти можуть купувати товари в інтернеті, здійснювати онлайн-розрахунки в магазинах тощо. Проте в детальних правилах на сайті банку зазначалися операції, які є винятком, і на які акція не поширюється. Деякі з клієнтів, ймовірно, не ознайомилися з детальними правилами. Тому, дізнавшись на практиці про такі винятки і не отримавши кешбек, почали скаржитися на фінансову установу. Адже банк не розкрив належним чином інформацію про умови своєї пропозиції, не згадавши в рекламних матеріалах про операції-винятки.
На самом деле, клиенты полностью ознакомились с правилами, от самого начала, до самого конца. Где был чёткий перечень: что подходит, и что не подходит.
Клиент полностью выполнил написанные условия, но банк, на своё усмотрение, решил невыплатить кешбек по надуманным ограничениям, которые нигде так и не были указаны. Т.е. "от фонаря"
Это в марте я мог оплатить коммуналку и получить 800 грн? Надо почаще на сайт промос привата заходить... хотя каждый раз меня воротит только от одной мысли заходить на сайт привата (кроме п24, разве) ибо никогда нормально информации толковой найти нельзя, а про акции - вообще молчу, разводняк часто, либо услови заковыристей не бывают.