Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Вкладчик1234 написав:Хотелось бы кредитный лимит...
В этом плане банк приятно обрадовал меня сегодня. Наш представитель уведомил о хорошей новости в телефонном режиме, на этапе бета-тестирования такое внимание приятно Кредитный лимит небольшой, но для старта и тестирования льготного периода хватит.
Сама схема использования карты в льготном периоде очень интересная и необычная. За траты июля надо до 25 августа оплатить ОМП, до 10 сентября -- оставшуюся сумму задолженности июля. Если в приложении будет успешное информирование по этому поводу, то пользователь явно потеряется в такой схеме.
Но вот не ясный момент. ОМП и сама сумма погашения задолженности учитывается по авторизации повышения остатка на карте или обязательно необходимо проводка по счёту?
MASolomko написав:Но вот не ясный момент. ОМП и сама сумма погашения задолженности учитывается по авторизации повышения остатка на карте или обязательно необходимо проводка по счёту?
Думаю, на онлайн рассчитывать не стоит. Сами гляньте, у них шикарная выписка))) есть время авторизации, время проводки, мсс, сумма кешбека, сумма комиссии, курс конвертации.
Очевидно, що раз на 24 місяці. А ще натякну, що у більшості населення у користуванні є і інша техніка, окрім телевізорів.
MASolomko написав:В этом плане банк приятно обрадовал меня сегодня. Наш представитель уведомил о хорошей новости в телефонном режиме, на этапе бета-тестирования такое внимание приятно Кредитный лимит небольшой, но для старта и тестирования льготного периода хватит.
Вітаємо, заслужена перемога. Нарешті ТАС змилувався над Вами. Аби вони ще зізналися, за що Вас так не люблять, то це був би взагалі космос.
MASolomko написав: Но вот не ясный момент. ОМП и сама сумма погашения задолженности учитывается по авторизации повышения остатка на карте или обязательно необходимо проводка по счёту?
вітаю, необхідне проведення операції по рахунку для погашення ОМП/ суми в пільговому періоді.
Boundless написав:Моно более привлекательный чем изи и кредлимит там проще получить. Или я не прав?
Если вы планируете в льготном периоде находиться, то какой смысл в Моно, когда там только на 2 категории 1% кэшбека грязными, а здесь почти на всё 1% чистыми?
У мене в користуванні Альфа і Форвард, на даному етапі ці карти стали тільки кешбечними категоріями,(Альфа дає 0,5% кешбеку на всі покупки тільки про використанні смартфона токеном) місяць можна успішно прожити використовуючи суто кешбечні категорії, але дуже часто виникають ситуації в процесі коли потрібно здійснювати інші покупки, тому приглядаюсь до ізі із-за 1% на всі покупки. Ще у 17-18 роках Альфа на Максимум давала 2% на всі покупки, от тоді це було приємно підраховувати і виводити кешбек. А на категорію в Альфі на 20% рідко потрібна покупка. Використовуючи власну покупну активність в місячному терміні, вигідніше мати 1-2% кешбека на всі покупки, дисперсія більша, ніж тиснутись в категорії 5- 10-20%. ТОму на початку позиція ізі є нішовою, яку ніхто не займає, ну й пятничні 2 % теж цікава для гуляк.
izibank написав:необхідне проведення операції по рахунку для погашення ОМП/ суми в пільговому періоді.
Цей момент, а також значимість проводки за рахунком, у відповідях на поширені питання не розкривається і в додатку про це теж застережень немає. Я раніше висказав своє відношення до цього.
Просто ряд клієнтів будуть здивовані, що вони з легкістю вивели платіжну картку з пільгового періоду, оскільки навіть проводки переказів між своїми картками відбувається не миттєво, а через стандартний P2P Тобто тримати свої кошти на віртуальній гривневій картці, а потім погасити з неї кредитку через переказ у мобільному додатку в останній день -- принесу сюрприз
Ви обрали стратегію:
izibank написав:izibank - легкий банк. izi значить "легко" - ми навмисно обрали неформальне написання слова - так, як його зазвичай вживають в спілкуванні з друзями
то у вас повинно бути реально ізі й прозоро. Ось, наприклад, моє бачення:
кешбек Слабким місцем є категорії п'ятничного кешбеку. Оскільки кешбек на ці категорії нараховується виключно в певний час (це ж треба тримати його в голову), а в інший час за ці категорії нічого не дають. Щоб користувачу не заморочуватися, то зробити розповсюдження 1 % кешбеку й на категорії п'ятничного кешбеку, коли в izibank не почалася п'ятниця ) У п'ятничний час усе стандартно
відсоток на залишок особистих коштів на картці й депозитах Зробити чесний відсоток -- тобто в тарифах указувати відсоток уже з виведенням податків (і робити красиві значення). Якщо пишете 3 % на залишок, то клієнт ці 3 % й отримує. Буде легко перевіряти
кредитна ставка Ось зараз ви її знизили до 3,08 % на місяць замість 3,6 %. Тут би краще її округлити до цілого значення, чи залишити десятки. Легче сприймати.)
проводки під час погашення заборгованості Якщо в інших операціях значимість проводок не видно, то при погашенні заборгованості це може принести проблеми. Добре було, якщо погашення заборгованості враховувалося лише авторизацією збільшення залишку на картці. Молодіж же не знає що таке СЕП Чи якось у додатку треба писати як правильно треба гасити кредитку. Як приклад, лікбез від Ощадбанку "Як вигідно користуватись картками Ощаду?"