|
|
Додано: Пон 14 вер, 2020 10:27
Отличная статья! Я клиент Рингостата, и это первая система колл-трекинга, которую мы начали использовать. Для меня проблема "у нас слишком плохо работают с возражениями" была далеко не самая серьёзная. Если любой руководитель, который не контролируют отдел продаж, послушает звонки своих сейлзов - он откроет для себя много нового)
Додано: Пон 14 вер, 2020 13:06
consulaugur, добрий день. Я редактор блогу Ringostat і допомагала Антону в написанні статті. Тому спробую відповісти за колегу, спираючись на наш досвід)
Для об'єктивного порівняння продуктів важливо визначити завдання покупця і його бізнес-процеси. Саме тому ми задаємо питання. У нашому відділі продажів це допомагає визначити, наскільки продукт підходить для цілей покупця. Тільки після цього ми пропонуємо обговорювати вартість. Всі ці фактори містять у собі масу додаткових питань, за якими необхідно прийти до розуміння з клієнтом. Не задати їх — означає перевести все в площину тільки ціни і змусити клієнта розбиратися в усьому іншому самостійно. А так ми з самого початку не знаємо рівень експертністі кожного клієнта, то намагаємося допомогти йому зробити зважений вибір.
Додано: Пон 14 вер, 2020 13:18
vitaliian,
виникнення заперечень і сумнівів у клієнта — далеко не завжди свідчить про невідповідність цільової аудиторії. Це невід'ємні атрибути діалогу між клієнтом і продуктом, в якому він зацікавлений. До нас в Ringostat клієнт частіше приходить з питанням "Як це зробити оптимально?" ніж "Скільки це коштує?" Якраз такий діалог з клієнтом і дозволяє визначити наскільки це наша цільова аудиторія, а ми — відповідний для клієнта продукт.
Додано: Пон 14 вер, 2020 13:28
konsts1174 ,
ви маєте рацію. Наприклад, співробітники відділу продажів Ringostat це розуміють і поважають бажання клієнта подумати і розібратися. Ми знаємо, щоб зважити всі за і проти щодо складного продукту необхідний час. Але найчастіше клієнту просто складно розібратися і він бере паузу, щоб "подумати", тому що достаток інформації технічного характеру може змусити клієнта підсвідомо від неї захиститися і "відпочити". Так ось наше завдання — відпустити клієнта для роздумів з повною упевненістю, що він має в своєму розпорядженні 100% необхідної інформації для усвідомленого вибору і прийняття рішення.
Додано: Пон 14 вер, 2020 16:57
Рингостат, что это за убогая попытка себя расхвалить? Топорное исполнение, получше маскируйте своих ботов.
Додано: Пон 14 вер, 2020 18:08
ol_kras_pr_6, спасибо за хороший отзыв о нас.
alter, скорей всего, вы не поверите, но комментатор к нам отношения не имеет. Мы бы такого точно не делали, т. к. это действительно было бы слишком очевидно и в первую очередь нечестно по отношению к читателям.
Додано: Сер 16 вер, 2020 15:32
Лет 15 назад, когда интернет-ресурсы не были так сильно развиты и добыть инфу было сложнее, а покупатель не так искушен...такое было актуально - прокатывали идеи о "продай дороже", "борьба в возрожениями", "Принципы Паретто" и т.п. западная лабуда. А сейчас это бла-бла-бла. Сейчас, когда Вы один из 100 дилеров и Ваш ассортимент на 90% такой же как у остальных, а сервис и т.д. как и все стремятся оказывать на высоком уровне, рассказывать уже нечего т.к. Вы такой же как и все и товар у Вас такой же как у всех...и составляя сравнительную табличку Вы 90% случаев получите равенство условий. Эта ерунда может прокатить когда Вы продаете свой продукт (т.е. являетесь его производителем или эксл.ипортером), который имеет похожие аналоги и есть отличия. Вот тогда уже можно поиграться и продать эти отличая подороже. ВСЕ! Если Вы один из многотысячной армии посредников...забудьте эту хрень. Работайте над расходами, что даст возможность предложить наилучшую цену с сохранением той же относительной маржинальности. И будет Вам счастье. А еще лучше придуймате новый продукт аля Тесла, Айфон и тогда вообще можете забыть о конкуренции и низких наценках..собственно о чем глаголит теория Голубого океана.
|
|