Дешеві дизельні авто: чому їх кількість на ринку може зрости

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші.
Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
  #12>
Повідомлення Додано: Нед 13 вер, 2020 20:29

Дешеві дизельні авто: чому їх кількість на ринку може зрости

Пропонуємо до обговорення:
Українським нормам ці автомобілі відповідають. Ціни на них приблизно на третину нижче ринкових.

Дивися повний текст Дешеві дизельні авто: чому їх кількість на ринку може зрости.
R2
Аватар користувача
Робот новин
 
Повідомлень: 99830
З нами з: 14.05.04
Подякував: 0 раз.
Подякували: 150 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 13 вер, 2020 20:29

Европейские "грязные" авто в разы "чище" наших двадцатилетних.
sena_2008atp
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2585
З нами з: 31.05.15
Подякував: 4 раз.
Подякували: 646 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 14 вер, 2020 07:16

Sena_2008.... От-куда такие познания? Все зависит не от авто ,а от водилы.
"Понты по украински" тебе известный этот афоризм? Разьясню. Это когда НЕКТО покупает БМВ,АУДИО и пр. не имея средств обслужить у официалов,приобрести соответствующую резину,пользуется китайскими запчастями и заправляет коня самым дешевым топливом...А потом "гавнит" авто за грязь и иные проблемы.
ttt2022
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21
З нами з: 28.06.20
Подякував: 0 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 14 вер, 2020 09:52

  ttt2022 написав:Sena_2008.... От-куда такие познания? Все зависит не от авто ,а от водилы.
"Понты по украински" тебе известный этот афоризм? Разьясню. Это когда НЕКТО покупает БМВ,АУДИО и пр. не имея средств обслужить у официалов,приобрести соответствующую резину,пользуется китайскими запчастями и заправляет коня самым дешевым топливом...А потом "гавнит" авто за грязь и иные проблемы.


20 летний металолом у официалов сложно обслужить. Цена обслуживания будет равна или больше цене машины. :mrgreen:
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7922
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 14 вер, 2020 11:30

Не згоден з Ratatoi. Стару машину не дешевще і не дорожче обслуговувати ніж новішу. Вме дфло у зношеності вузлів і всієї машини. Моєму Фокус 3 вже як 8 років, але проїхав він всього 24 тис км. Витрати виключно на ТО та заміну масла раз у два-три роки. Випадок рідкий але досьти поширений.
А забруднення від грязних нових дизелів легко зменшується дефорсувагням мотору - дозволена процедура у деяких сервісних угодах навідміну від форсування. Багато авто мають занадто велику потужність, навіть 2-2.5 літрові. Комусь просто подобається машина, а потужність зовсім не потрібна.
sercommander
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1
З нами з: 14.09.20
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 14 вер, 2020 12:40

  sercommander написав:Не згоден з Ratatoi. Стару машину не дешевще і не дорожче обслуговувати ніж новішу. Вме дфло у зношеності вузлів і всієї машини. Моєму Фокус 3 вже як 8 років, але проїхав він всього 24 тис км. Витрати виключно на ТО та заміну масла раз у два-три роки. Випадок рідкий але досьти поширений.
А забруднення від грязних нових дизелів легко зменшується дефорсувагням мотору - дозволена процедура у деяких сервісних угодах навідміну від форсування. Багато авто мають занадто велику потужність, навіть 2-2.5 літрові. Комусь просто подобається машина, а потужність зовсім не потрібна.

Почти то же самое. 50 000 км пробега за 8 лет. Меняю только расходники.
LOKY
 
Повідомлень: 1041
З нами з: 11.10.11
Подякував: 9 раз.
Подякували: 366 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 14 вер, 2020 19:19

Українським нормам відповідає все гімно що в неї зливають,і спробуй ще щось сказати.....
shcherbyna060780
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1
З нами з: 14.09.20
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 14 вер, 2020 22:01

  sercommander написав:Не згоден з Ratatoi. Стару машину не дешевще і не дорожче обслуговувати ніж новішу. Вме дфло у зношеності вузлів і всієї машини. Моєму Фокус 3 вже як 8 років, але проїхав він всього 24 тис км. Витрати виключно на ТО та заміну масла раз у два-три роки. Випадок рідкий але досьти поширений.
А забруднення від грязних нових дизелів легко зменшується дефорсувагням мотору - дозволена процедура у деяких сервісних угодах навідміну від форсування. Багато авто мають занадто велику потужність, навіть 2-2.5 літрові. Комусь просто подобається машина, а потужність зовсім не потрібна.


8 лет для Украины это практически авто из салона. А с 20 летними всё гораздо хуже и их большинство.
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7922
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 14 вер, 2020 22:17

  Ratatui написав:
  ttt2022 написав:Sena_2008.... От-куда такие познания? Все зависит не от авто ,а от водилы.
"Понты по украински" тебе известный этот афоризм? Разьясню. Это когда НЕКТО покупает БМВ,АУДИО и пр. не имея средств обслужить у официалов,приобрести соответствующую резину,пользуется китайскими запчастями и заправляет коня самым дешевым топливом...А потом "гавнит" авто за грязь и иные проблемы.


20 летний металолом у официалов сложно обслужить. Цена обслуживания будет равна или больше цене машины. :mrgreen:

сравнивал цены на неоригинальные запчасти 20ти летних форд мондео и мерседес вито, различие в цене не более 5-10%. Полагаю на все старые авто запчасти стоят +/- одинаково, потому что производители не дурные -дорогую запчасть стоимостью 10% от цены авто никто не купит. Больше того валео начала производить одномассовые маховики, которые по итогу дешевле двухмассовых, всё в угоду владельцев старых авто. Я бы сказал что новое авто покупать невыгодно, да она не ломается 5-8 лет но теряет 70% стоимости, в итоге оказывается при малых пробегах (до 50км/день) дешевле ездить на такси.
vitaliiangel
Аватар користувача
 
Повідомлень: 22658
З нами з: 06.04.16
Подякував: 2384 раз.
Подякували: 3349 раз.
 
Профіль
2
Повідомлення Додано: Пон 14 вер, 2020 22:19

  sercommander написав:Не згоден з Ratatoi. Стару машину не дешевще і не дорожче обслуговувати ніж новішу. Вме дфло у зношеності вузлів і всієї машини. Моєму Фокус 3 вже як 8 років, але проїхав він всього 24 тис км. Витрати виключно на ТО та заміну масла раз у два-три роки. Випадок рідкий але досьти поширений.
А забруднення від грязних нових дизелів легко зменшується дефорсувагням мотору - дозволена процедура у деяких сервісних угодах навідміну від форсування. Багато авто мають занадто велику потужність, навіть 2-2.5 літрові. Комусь просто подобається машина, а потужність зовсім не потрібна.

24тис це нова машина, а більшість десятирічних машин мають пробіг +-300тис і там вже треба міняти все по колу, а у офіціалів це захмарний буде прайс.
у нас обслуговуватись у офіціалів має сенс лише на час гарантії.
unicdima
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2645
З нами з: 10.06.19
Подякував: 104 раз.
Подякували: 186 раз.
 
Профіль
  #12>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
1 285
Переглянути останнє повідомлення
Пон 18 бер, 2024 15:49
Ірина_
7 1049
Переглянути останнє повідомлення
Вів 12 бер, 2024 09:34
Примат
3 415
Переглянути останнє повідомлення
Сер 06 бер, 2024 18:17
a_rozhik
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама