Світова економіка та світова економічна криза, процеси в світовій економіці, а також основні тенденції розвитку. Економіка США, Японії, Німеччини, Китаю - ресурси, роль та перспективи
Shaman Рекордне підвищення із 8 до 9 руб./м3... От так і працюють санкції: замість того, щоб рубати голову вони заганяють дрібні занози. Я розумію якщо б підняли хоча б до "Китайської" ціни в 30 руб/м3, не кажучи про Європейські ціни... А всі ці +10-15% абсолютно ніякої погоди не роблять. Хоча досвід України показує, що і зростання в 4 рази ціни газу народ переживе.
Найголовніше, ми знаємо, що капіталізм — це цикли зростання та падіння, і коли такі цикли відбуваються в Європі, США чи Японії — нам усе зрозуміло. Але ми чомусь самі себе обдурили та переконали, що китайська економіка (де дуже жорсткий капіталізм) — це виняток, і там таких циклів бути не може.
Експерти WSJ вважають, що економічний бум Китаю тривалістю 40 років — закінчився. Економічна модель себе вичерпала, крім того, у країни проблеми з демографією і погіршення відносин із Заходом.
«Протягом десятиліть Китай живив свою економіку, інвестуючи в заводи, хмарочоси та дороги. Модель спричинила надзвичайний період зростання, який вивів Китай із бідності та перетворив його на світового гіганта, чия експортна майстерність охопила весь світ», — зазначають оглядачі видання.
Однак аналітики вважають, що сьогодні ця економічна модель себе вичерпала. До різкого уповільнення економічного зростання КНР призвели закредитованість країни і руйнування відносин із Заходом.
Shaman Про Китай дуже важко щось прогнозувати, бо в них всі дані йдуть через жорстку цензуру. Зазвичай такі системи виглядають зовні дуже добре, а потім раз і все розвалюється...
але є два цікавих нюанси по-перше, такий стрибок пов'язаний якраз з електромобілями. поки дехто не вірить в електромобілі, хтось це мовчки робить. на поточний момент Китай серед тих, хто робить
Понад чотири мільйони — стільки автомобілів експортує Китай за результатами 2023 року. Цей результат дозволить КНР піднятися на першу сходинку у номінації найбільших автомобільних країн-експортерів світу, посунувши із п'єдесталу Японію.
Злет Китаю в автомобільній індустрії вражає. Тільки рік тому китайський автопром обігнав на той момент другого світового автовиробника, Німеччину, із результатом 3.32 мільйона експортованих авто.
Здавалося б де Китай, а де Німеччина чи Японія. Ще декілька років тому у такий сценарій не міг повірити ніхто, включаючи лідерів автомобільного ринку. Обгін відбувся, як це часто буває у перегонах, на повороті. Технологічний перехід від бензинових автомобілів до електричних визнані лідери відверто проґавили. А нові китайські компанії натисли на газ
Вже більше десятиріччя, Китай є лідером продажів автомобілів у світі. Щорічно китайці купляють більше ніж 25 мільйонів автомобілів. Обсяг ринку дозволив новим гравцям, що поставили на електромобілі, швидко масштабуватися. У 2020 році доля електричних та гібридних авто становила 1,3 мільйона від загальної кількості. У 2021 році — 3,5 мільйона. У 2022 — 6,9 мільйона.
а другий момент - це пройшло завдяки субсидуванню в китайському стилі - або не зовсім ринковими методами
й ще так, ще Китай лідер в областях, пов'язаних з виробництвом акумуляторів
Тимчасовий чемпіон WBO в надважкій вазі Чжан Чжилей у реванші переміг Джо Джойса. ... Чжилей нокаутував британця у третьому раунді, сильно влучивши правою рукою в його голову. Рефері майже одразу зупинив поєдинок, який проходив у Лондоні на Вемблі
після другої перемоги над Джойсом китаєць став обов’язковим претендентом на титул WBO, яким володіє Олександр Усик. Першим у черзі є хорват Філіп Хрогович.
+15 млрд.$ за рахунок того, що 75% нафти йде без західних страховок по ціні вище 60$ https://www.ft.com/content/cad37c16-9cb ... 2c21393d2e А Захід навіть не думає вводити санкції проти тих компаній, які страхують...
Іларіонов каже що рашка навпаки наростила ВВП за допомогою санкцій і продукує ще більше зброї... сірі шури мури схеми і тд - все працює.. більшість компонент західні включно із сша