|
А-Банк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Сер 11 вер, 2024 00:46
Investor_K написав:Я на днях здійснив обмін валюти і оформив депозит 2,1%. мені поки раді. Бо маю у них депозит. Працюю. Сплачую податки.
А як вже вони будуть раді, коли повернуть -30%. Будете улюбленим клієнтом, але не довго.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8581
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 359 раз.
- Подякували: 1204 раз.
-
- Профіль
-
3
Додано: Сер 11 вер, 2024 02:01
Игорь Алексеевич написав:Интересный события просходят в этом банке. Уже вторую неделю на минфине люди каждый день сообщают, что банк заглючил деньги и не отдает. Связаться с кол центром не возможно, т к. отключил входящие звонки от этих клиентов.
Через кассу абанка не делали большие пополнения на свои монобанковские карты ? Это я к чему - то что для моно может быть и не страшно, абанка (видя доступную ему кассовую информацию об операциях по клиенту монобанка) может посчитать человека с определенным поведением неблагонадежым и от греха подальше его послать из абанки. Все может быть.
-
a77
-
-
- Повідомлень: 97
- З нами з: 11.01.24
- Подякував: 14 раз.
- Подякували: 5 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 11 вер, 2024 09:23
a77 написав:Через кассу абанка не делали большие пополнения на свои монобанковские карты ?
Вообще не делал. Из моно на а - банку пополнял иногда кредитку и то там суммы были в месяц не более 5-10тыс. грн. Одним словом а - банку наверное наклонил НБУ и он активно начал многих ежедневно глючить. За три недели не один банк такой шмон не делал по фину, как а - банка. Глючат и сразу отключают от гор. линии, в отделениях тоже ничего обьяснить не могут. Там говорят пишите заяву и вам ответят через 45 дней.(( При этом деньги людям не возвращают, ждут наверное когда чел обратится в суд. А суды начинают рассматривать такие дела через два мес.
-
Игорь Алексеевич
-
-
- Повідомлень: 8405
- З нами з: 13.09.09
- Подякував: 113 раз.
- Подякували: 849 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Сер 11 вер, 2024 10:29
Мені пропонують збільшити кредитний ліміт. Відмовився.
-
Investor_K
-
-
- Повідомлень: 10045
- З нами з: 21.12.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 898 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 11 вер, 2024 10:34
Investor_K написав:Мені пропонують збільшити кредитний ліміт. Відмовився.
А что вы теряете от увелечения кред. лимита?
-
Игорь Алексеевич
-
-
- Повідомлень: 8405
- З нами з: 13.09.09
- Подякував: 113 раз.
- Подякували: 849 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Сер 11 вер, 2024 10:35
Игорь Алексеевич написав: Investor_K написав:Мені пропонують збільшити кредитний ліміт. Відмовився.
А что вы теряете от увелечения кред. лимита?
Ніколи не брав у борг. Нікому нічого не винен.
-
Investor_K
-
-
- Повідомлень: 10045
- З нами з: 21.12.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 898 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 11 вер, 2024 11:02
После прочтения отпала охота "пополниться"))))
-
NO PASARAN
-
-
- Повідомлень: 306
- З нами з: 09.03.14
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 17 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 11 вер, 2024 11:11
Начался новый день и очередное сообщение на минфине от клиента банка. ***Банк не виконує зобов’язання на закриття рахунку і переведення залишків коштів до іншого банку і Роман Бондаренко 11 сентября 2024, 8:58 03.09.2024 р я надіслав до банку заяву про закриття рахунку і переведення залишку коштів до іншого банку.Документи прийняті і по часу було повідомлено у 7 м календарних днів буде перерахування залишку коштів до іншого банку.Строк вже пройшов, коштів немає.Банк включив бота і перестає спілкуватись.Коли телефоную, то також включають бота.Є побоювання про шахраювання з боку банку і маніпулювання.Банк, виконуй свої зобов’язання!!!*** У всех клиентов по одной схеме - глюк и выключают общение с гор. линией. Куда далее обращаться - клиенты не знают.
-
Игорь Алексеевич
-
-
- Повідомлень: 8405
- З нами з: 13.09.09
- Подякував: 113 раз.
- Подякували: 849 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Сер 11 вер, 2024 11:26
Игорь Алексеевич написав:Начался новый день и очередное сообщение на минфине от клиента банка. ***Банк не виконує зобов’язання на закриття рахунку і переведення залишків коштів до іншого банку і Роман Бондаренко 11 сентября 2024, 8:58 03.09.2024 р я надіслав до банку заяву про закриття рахунку і переведення залишку коштів до іншого банку.Документи прийняті і по часу було повідомлено у 7 м календарних днів буде перерахування залишку коштів до іншого банку.Строк вже пройшов, коштів немає.Банк включив бота і перестає спілкуватись.Коли телефоную, то також включають бота.Є побоювання про шахраювання з боку банку і маніпулювання.Банк, виконуй свої зобов’язання!!!*** У всех клиентов по одной схеме - глюк и выключают общение с гор. линией. Куда далее обращаться - клиенты не знают.
Ну у чувака вже хоча б є, що відправити зі скаргою в НБУ
-
Amethyst
-
-
- Повідомлень: 5800
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 439 раз.
- Подякували: 1122 раз.
-
- Профіль
-
2
1
9
Додано: Сер 11 вер, 2024 12:08
Чому ніхто не подає заяву на отримання грошей готівкою на касі плюс екстра лист в НБУ що банк розриває відносини, була подана заява на виплату в касі, і все одно не виплачують.
Буде більше таких штрафів, ніж за слабий фін.мон - швидше виправляться
-
adj
-
-
- Повідомлень: 772
- З нами з: 08.04.22
- Подякував: 107 раз.
- Подякували: 188 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
2020 |
1067047 |
|
|
658 |
408206 |
|
|
103 |
38191 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|