Еміграція, заробітчанство

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
  #<1 ... 27012702270327042705 ... 2750>
Повідомлення Додано: Сер 26 бер, 2025 18:24

  Bobua написав:
  akurt написав:В цілому французи живуть непогано, можна сказати, «тихенько». Поки нас напружує тільки ціна на електричну енергію - десь 1/4€ за 1 кВтгод - в місяць виходить до 200€. Все інше - досить дешево.

Він: О, то тут приблизно так само електрика. За 2 місяці 400$ вийшло, але у нас опалення і плита на електриці. Взагалі не люблю електроплити, але поки так.
І ще тариф прогресивний, чим більше споживати - тим дорожче...


Цікаві люди...
Їх напружує, їм навіть тупо в лоба показують, що більше -- це дорожче.
А вони “плачуть, колються, але лізуть на кактус...”
800кВт/міс. Це капець. Повний капець...

А сколько должно быть если отопление по сути только электрическое? У меня тоже декабрь-январь по 800квт вышло, на 350евро где-то за 2 месяца. Не ну можно конечно потеплее одеваться и вообще не топить, тогда и в 400квт/месяц можно вписаться, но такое, на любителя...
slonomag
 
Повідомлень: 659
З нами з: 23.11.17
Подякував: 14 раз.
Подякували: 167 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Сер 26 бер, 2025 19:16

  whois2010 написав:Авто з більш потужним двигуном буде більш безпечним при пересуванні за містом: спробуйте на на умовній таврії (у якої відносно невеликий розхід), або 106-му Пежо на трасі обігнати сучасну вантажівку.
Різниця в розгоні з умовних 70 км/год до умовних 100 зовсім несуттєва. Якщо ці 1 максимум дві секунди мають вирішальну роль, то означає, що стиль водіння заздалегідь небезпечний. Так само, якщо для обгону треба розганятися до 140. Не тільки небезпечно, але й заборонено правилами дорожнього руху. Дозволена швидкість там, де є потреба обганяти -- 90, нагадую. Навіть там, де 110, обгоняти вже нікого не потрібно.
Так само (сюрприз) авто з більш потужними двигунами мають кращу комплектацію і укомплектовані більшою кількістю подушок безпеки.
А це вже суто маркетинг, що продиктований саме необхідністю продавати побільше і подорожче. Одне з іншим взагалі ніяк не пов'язано.

Я більше 10 років проїздив на старій "Королі" із двигуном 1,3л. Старим, відповідно, а не таким як сучасні, де з літру сто кіловат вичавлюють. Скільки там кінських сил взагалі не пам'ятаю, тільки те, що обидві цифри (і к.с. і кВт) були до сотні. До того ж і машина була стара, ще з металу, а не з пінопласту. Відповідно, важкувата. І нічого, в місті взагалі абсолютно без різниці. Майже весь цей час в мене була і ще одна, більш сучасна, з двигуном 1,8, вона і досі зі мною, а ту довелося кинути в Маріуполі. Я мав всі можливости користатися цією новою, але відчував таку необхідність тільки на далеких відстанях, бо тут вже всі переваги розкривались -- і розмір, і автомат, і комфорт для пасажирів, і навіть витрата пального на швидкості від 110 вже зрівнювався між ними. Навіщо на седані 2,5 літрів сучасного двигуна -- зовсім не розумію.
M-Audio
 
Повідомлень: 3351
З нами з: 23.03.11
Подякував: 626 раз.
Подякували: 485 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Сер 26 бер, 2025 19:17

  slonomag написав:А сколько должно быть если отопление по сути только электрическое? У меня тоже декабрь-январь по 800квт вышло, на 350евро где-то за 2 месяца. Не ну можно конечно потеплее одеваться и вообще не топить, тогда и в 400квт/месяц можно вписаться, но такое, на любителя...

Испания?
Прохожий
 
Повідомлень: 14047
З нами з: 05.06.13
Подякував: 925 раз.
Подякували: 1451 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Сер 26 бер, 2025 19:21

  Прохожий написав:
  slonomag написав:А сколько должно быть если отопление по сути только электрическое? У меня тоже декабрь-январь по 800квт вышло, на 350евро где-то за 2 месяца. Не ну можно конечно потеплее одеваться и вообще не топить, тогда и в 400квт/месяц можно вписаться, но такое, на любителя...

Испания?

Да.
slonomag
 
Повідомлень: 659
З нами з: 23.11.17
Подякував: 14 раз.
Подякували: 167 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Сер 26 бер, 2025 19:37

  whois2010 написав:
  M-Audio написав:
  Bobua написав:
Дуже важко зрозуміти скиглення багатої країни на ціни пального...
Так вони ж там масово звикли жити в якихось зажоп'ях, де до найближчого магазину 15 хвилин машиною, а до місця роботи доїхати так годину і більше треба.

Ні, я розумію, що так, мабуть, прикольно, але ж звідси і витрати на пальне.

До того ж америкаці -- великі любителі безрозмірних авто із відповідним двигуном і витратою.

Я давно кажу, що якщо б світ просто припинив гонку за кінськими силами и ньютоно-метрами, споживання нафти можна було б скоротити мінімум на чверть, і припинити, нарешті, торговлю з рашкою. Навіть нікого не пересаджуючи на громадський транспорт.
Але більшості ж машина, на якій можна просто безпроблемно їздити - то фє, не цікаво. Треба щоб "гребла", і "динаміка", і "розгін до сотні" і все таке інше.

З останнім реченням не згоден. Авто з більш потужним двигуном буде більш безпечним при пересуванні за містом: спробуйте на на умовній таврії (у якої відносно невеликий розхід), або 106-му Пежо на трасі обігнати сучасну вантажівку. Поки розкочегариш її і зможеш піти на обгін, то вікно можливості вже зачиниться і у лоба буде їхати зустрічне авто. Так само (сюрприз) авто з більш потужними двигунами мають кращу комплектацію і укомплектовані більшою кількістю подушок безпеки. На мало- і мікролітражки виробник їх майже завжди не встановить навіть за окрему платню.
Колега придбав дружині економічний смарт. На перехресті водій вантажівки повертав і загорнув того смарта під себе: каже, не помітив.
Ну і зручніше, коли автівки багато. Не бчж.

Є країни де все оте не потрібно зовсім і переважна більшість населення їздить на в-с класі, а якщо і бачиш якийсь пікап, то розумієш, що його і в хвіст і в гриву за призначенням.У мене в повсякденні - три літри дизель на триста плюс поні і електро на 400. Так от там дали літрове на 95 поні, і його вистачало на всі випадки тамтешнього життя, не відчував себе обділеним))) Смарт - то маркетингове авто. Я б в таке боявся жінку садити)
gonchik74
Аватар користувача
 
Повідомлень: 961
З нами з: 28.01.15
Подякував: 15 раз.
Подякували: 154 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 26 бер, 2025 19:56

Re: Еміграція, заробітчанство

  gonchik74 написав:Я б в таке боявся жінку садити)

а сам?)))

вы насколько помню мужчина взрослый, должны помнить анекдот позднего сссра про Оку)
весь лень писать напомню концовку
".....
- а где Ока?
- тсс тихо...у тебя в багажнике..."(с)
Прохожий
 
Повідомлень: 14047
З нами з: 05.06.13
Подякував: 925 раз.
Подякували: 1451 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Сер 26 бер, 2025 20:02

  Прохожий написав:
  gonchik74 написав:Я б в таке боявся жінку садити)

а сам?)))

вы насколько помню мужчина взрослый, должны помнить анекдот позднего сссра про Оку)
весь лень писать напомню концовку
".....
- а где Ока?
- тсс тихо...у тебя в багажнике..."(с)

Собі теж ні. Я через те написав, що на роботі теж одній пані чоловік таке купив. Там ще є таке авто - смарт родстер. Так були випадки, коли його не помічали на трасі через низький силует і погану оптику і переїжджали)
gonchik74
Аватар користувача
 
Повідомлень: 961
З нами з: 28.01.15
Подякував: 15 раз.
Подякували: 154 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 26 бер, 2025 20:51

  M-Audio написав:
  Bobua написав:
Дуже важко зрозуміти скиглення багатої країни на ціни пального...
Так вони ж там масово звикли жити в якихось зажоп'ях, де до найближчого магазину 15 хвилин машиною, а до місця роботи доїхати так годину і більше треба.

Ні, я розумію, що так, мабуть, прикольно, але ж звідси і витрати на пальне.

До того ж америкаці -- великі любителі безрозмірних авто із відповідним двигуном і витратою.

Я давно кажу, що якщо б світ просто припинив гонку за кінськими силами и ньютоно-метрами, споживання нафти можна було б скоротити мінімум на чверть, і припинити, нарешті, торговлю з рашкою. Навіть нікого не пересаджуючи на громадський транспорт.
Але більшості ж машина, на якій можна просто безпроблемно їздити - то фє, не цікаво. Треба щоб "гребла", і "динаміка", і "розгін до сотні" і все таке інше.


У барабашова началась икота.
Имел недавно разговор с человеком, который в США лет 25, обсуждали целесообразность приобретения машины в НЙ и какую именно.
В числе прочего, я упомянул расход бенза. Он аж завис на секунду.
"Тут на расход бензина никто не обращает внимания".
Как выще коллега написал - в США цены на треть ниже украинских (и это "дорого") при намного более высоких доходах. Сколько уйдет в неделю на бенз - 40 или 60 долларов...ну как экономия на спичках.
rjkz
Аватар користувача
 
Повідомлень: 17203
З нами з: 31.01.12
Подякував: 8533 раз.
Подякували: 5390 раз.
 
Профіль
 
8
5
6
Повідомлення Додано: Чет 27 бер, 2025 00:47

Re: Еміграція, заробітчанство

Уже началась
Первая авто с моими инициалами в ТП - Форд Сьерра косворт, 220л.с., 4х4 и дурная шо Мицу Эволюшен. 96й год. В отличии от Е34/32(525,530,735) брата непрогнозируемо шла в занос и так же выпрыгивала с него, поэтому в 99м ровно 26 лет назад мне повезло(в отличии от Чорновила) и ногу собрали(даже без Илизарова)
Параллельно купили и кирпич(коммандер) старый ещё с хромовой мордой и "деревяшками_woods", там тоже 4л и под 200 сил, кто там считал при бензе по гривне, 20 он в городе жрёт или 30.
Расход начал интересовать только с этим бензом по 80грн и ниже.
При 27 и литре за 27 компромисс был в мягком нажатии на тапку и ещё нестаром оф.дизельном недоджипе.
барабашов
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4990
З нами з: 16.06.15
Подякував: 289 раз.
Подякували: 353 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 27 бер, 2025 08:14

Re: Еміграція, заробітчанство

Подскажите крупные форумы для беженцев в германию.
wild2006
Аватар користувача
 
Повідомлень: 518
З нами з: 05.01.15
Подякував: 22 раз.
Подякували: 45 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 27012702270327042705 ... 2750>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей
Модератори: Faceless, Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама