|
Еміграція, заробітчанство |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Додано: Сер 26 бер, 2025 18:24
Bobua написав: akurt написав:В цілому французи живуть непогано, можна сказати, «тихенько». Поки нас напружує тільки ціна на електричну енергію - десь 1/4€ за 1 кВтгод - в місяць виходить до 200€. Все інше - досить дешево. Він: О, то тут приблизно так само електрика. За 2 місяці 400$ вийшло, але у нас опалення і плита на електриці. Взагалі не люблю електроплити, але поки так. І ще тариф прогресивний, чим більше споживати - тим дорожче...
Цікаві люди... Їх напружує, їм навіть тупо в лоба показують, що більше -- це дорожче. А вони “плачуть, колються, але лізуть на кактус...” 800кВт/міс. Це капець. Повний капець...
А сколько должно быть если отопление по сути только электрическое? У меня тоже декабрь-январь по 800квт вышло, на 350евро где-то за 2 месяца. Не ну можно конечно потеплее одеваться и вообще не топить, тогда и в 400квт/месяц можно вписаться, но такое, на любителя...
-
slonomag
-
-
- Повідомлень: 659
- З нами з: 23.11.17
- Подякував: 14 раз.
- Подякували: 167 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 26 бер, 2025 19:16
whois2010 написав:Авто з більш потужним двигуном буде більш безпечним при пересуванні за містом: спробуйте на на умовній таврії (у якої відносно невеликий розхід), або 106-му Пежо на трасі обігнати сучасну вантажівку.
Різниця в розгоні з умовних 70 км/год до умовних 100 зовсім несуттєва. Якщо ці 1 максимум дві секунди мають вирішальну роль, то означає, що стиль водіння заздалегідь небезпечний. Так само, якщо для обгону треба розганятися до 140. Не тільки небезпечно, але й заборонено правилами дорожнього руху. Дозволена швидкість там, де є потреба обганяти -- 90, нагадую. Навіть там, де 110, обгоняти вже нікого не потрібно. Так само (сюрприз) авто з більш потужними двигунами мають кращу комплектацію і укомплектовані більшою кількістю подушок безпеки.
А це вже суто маркетинг, що продиктований саме необхідністю продавати побільше і подорожче. Одне з іншим взагалі ніяк не пов'язано. Я більше 10 років проїздив на старій "Королі" із двигуном 1,3л. Старим, відповідно, а не таким як сучасні, де з літру сто кіловат вичавлюють. Скільки там кінських сил взагалі не пам'ятаю, тільки те, що обидві цифри (і к.с. і кВт) були до сотні. До того ж і машина була стара, ще з металу, а не з пінопласту. Відповідно, важкувата. І нічого, в місті взагалі абсолютно без різниці. Майже весь цей час в мене була і ще одна, більш сучасна, з двигуном 1,8, вона і досі зі мною, а ту довелося кинути в Маріуполі. Я мав всі можливости користатися цією новою, але відчував таку необхідність тільки на далеких відстанях, бо тут вже всі переваги розкривались -- і розмір, і автомат, і комфорт для пасажирів, і навіть витрата пального на швидкості від 110 вже зрівнювався між ними. Навіщо на седані 2,5 літрів сучасного двигуна -- зовсім не розумію.
-
M-Audio
-
-
- Повідомлень: 3351
- З нами з: 23.03.11
- Подякував: 626 раз.
- Подякували: 485 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Сер 26 бер, 2025 19:17
slonomag написав:А сколько должно быть если отопление по сути только электрическое? У меня тоже декабрь-январь по 800квт вышло, на 350евро где-то за 2 месяца. Не ну можно конечно потеплее одеваться и вообще не топить, тогда и в 400квт/месяц можно вписаться, но такое, на любителя...
Испания?
-
Прохожий
-
-
- Повідомлень: 14047
- З нами з: 05.06.13
- Подякував: 925 раз.
- Подякували: 1451 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Сер 26 бер, 2025 19:21
Прохожий написав: slonomag написав:А сколько должно быть если отопление по сути только электрическое? У меня тоже декабрь-январь по 800квт вышло, на 350евро где-то за 2 месяца. Не ну можно конечно потеплее одеваться и вообще не топить, тогда и в 400квт/месяц можно вписаться, но такое, на любителя...
Испания?
Да.
-
slonomag
-
-
- Повідомлень: 659
- З нами з: 23.11.17
- Подякував: 14 раз.
- Подякували: 167 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 26 бер, 2025 19:37
whois2010 написав: M-Audio написав: Bobua написав:Дуже важко зрозуміти скиглення багатої країни на ціни пального...
Так вони ж там масово звикли жити в якихось зажоп'ях, де до найближчого магазину 15 хвилин машиною, а до місця роботи доїхати так годину і більше треба. Ні, я розумію, що так, мабуть, прикольно, але ж звідси і витрати на пальне. До того ж америкаці -- великі любителі безрозмірних авто із відповідним двигуном і витратою. Я давно кажу, що якщо б світ просто припинив гонку за кінськими силами и ньютоно-метрами, споживання нафти можна було б скоротити мінімум на чверть, і припинити, нарешті, торговлю з рашкою. Навіть нікого не пересаджуючи на громадський транспорт. Але більшості ж машина, на якій можна просто безпроблемно їздити - то фє, не цікаво. Треба щоб "гребла", і "динаміка", і "розгін до сотні" і все таке інше.
З останнім реченням не згоден. Авто з більш потужним двигуном буде більш безпечним при пересуванні за містом: спробуйте на на умовній таврії (у якої відносно невеликий розхід), або 106-му Пежо на трасі обігнати сучасну вантажівку. Поки розкочегариш її і зможеш піти на обгін, то вікно можливості вже зачиниться і у лоба буде їхати зустрічне авто. Так само (сюрприз) авто з більш потужними двигунами мають кращу комплектацію і укомплектовані більшою кількістю подушок безпеки. На мало- і мікролітражки виробник їх майже завжди не встановить навіть за окрему платню. Колега придбав дружині економічний смарт. На перехресті водій вантажівки повертав і загорнув того смарта під себе: каже, не помітив. Ну і зручніше, коли автівки багато. Не бчж.
Є країни де все оте не потрібно зовсім і переважна більшість населення їздить на в-с класі, а якщо і бачиш якийсь пікап, то розумієш, що його і в хвіст і в гриву за призначенням.У мене в повсякденні - три літри дизель на триста плюс поні і електро на 400. Так от там дали літрове на 95 поні, і його вистачало на всі випадки тамтешнього життя, не відчував себе обділеним))) Смарт - то маркетингове авто. Я б в таке боявся жінку садити)
-
gonchik74
-
-
- Повідомлень: 961
- З нами з: 28.01.15
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 154 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 26 бер, 2025 19:56
gonchik74 написав:Я б в таке боявся жінку садити)
а сам?))) вы насколько помню мужчина взрослый, должны помнить анекдот позднего сссра про Оку) весь лень писать напомню концовку "..... - а где Ока? - тсс тихо...у тебя в багажнике..."(с)
-
Прохожий
-
-
- Повідомлень: 14047
- З нами з: 05.06.13
- Подякував: 925 раз.
- Подякували: 1451 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Сер 26 бер, 2025 20:02
Прохожий написав: gonchik74 написав:Я б в таке боявся жінку садити)
а сам?))) вы насколько помню мужчина взрослый, должны помнить анекдот позднего сссра про Оку) весь лень писать напомню концовку "..... - а где Ока? - тсс тихо...у тебя в багажнике..."(с)
Собі теж ні. Я через те написав, що на роботі теж одній пані чоловік таке купив. Там ще є таке авто - смарт родстер. Так були випадки, коли його не помічали на трасі через низький силует і погану оптику і переїжджали)
-
gonchik74
-
-
- Повідомлень: 961
- З нами з: 28.01.15
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 154 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 26 бер, 2025 20:51
M-Audio написав: Bobua написав:Дуже важко зрозуміти скиглення багатої країни на ціни пального...
Так вони ж там масово звикли жити в якихось зажоп'ях, де до найближчого магазину 15 хвилин машиною, а до місця роботи доїхати так годину і більше треба. Ні, я розумію, що так, мабуть, прикольно, але ж звідси і витрати на пальне. До того ж америкаці -- великі любителі безрозмірних авто із відповідним двигуном і витратою. Я давно кажу, що якщо б світ просто припинив гонку за кінськими силами и ньютоно-метрами, споживання нафти можна було б скоротити мінімум на чверть, і припинити, нарешті, торговлю з рашкою. Навіть нікого не пересаджуючи на громадський транспорт. Але більшості ж машина, на якій можна просто безпроблемно їздити - то фє, не цікаво. Треба щоб "гребла", і "динаміка", і "розгін до сотні" і все таке інше.
У барабашова началась икота. Имел недавно разговор с человеком, который в США лет 25, обсуждали целесообразность приобретения машины в НЙ и какую именно. В числе прочего, я упомянул расход бенза. Он аж завис на секунду. "Тут на расход бензина никто не обращает внимания". Как выще коллега написал - в США цены на треть ниже украинских (и это "дорого") при намного более высоких доходах. Сколько уйдет в неделю на бенз - 40 или 60 долларов...ну как экономия на спичках.
-
rjkz
-
-
- Повідомлень: 17203
- З нами з: 31.01.12
- Подякував: 8533 раз.
- Подякували: 5390 раз.
-
-
Профіль
-
-
8
5
6
Додано: Чет 27 бер, 2025 00:47
Уже началась Первая авто с моими инициалами в ТП - Форд Сьерра косворт, 220л.с., 4х4 и дурная шо Мицу Эволюшен. 96й год. В отличии от Е34/32(525,530,735) брата непрогнозируемо шла в занос и так же выпрыгивала с него, поэтому в 99м ровно 26 лет назад мне повезло(в отличии от Чорновила) и ногу собрали(даже без Илизарова) Параллельно купили и кирпич(коммандер) старый ещё с хромовой мордой и "деревяшками_woods", там тоже 4л и под 200 сил, кто там считал при бензе по гривне, 20 он в городе жрёт или 30. Расход начал интересовать только с этим бензом по 80грн и ниже. При 27 и литре за 27 компромисс был в мягком нажатии на тапку и ещё нестаром оф.дизельном недоджипе.
-
барабашов
-
-
- Повідомлень: 4990
- З нами з: 16.06.15
- Подякував: 289 раз.
- Подякували: 353 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 27 бер, 2025 08:14
Подскажите крупные форумы для беженцев в германию.
-
wild2006
-
-
- Повідомлень: 518
- З нами з: 05.01.15
- Подякував: 22 раз.
- Подякували: 45 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|