Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
BIGor написав:Так вони мають пройти підготовку (я так розумію ширина колеї різна), в Варшаві в 22 році ще їздили. Чи Ви хотіли щоб Вам нові подарували? Та і старі трамваї - і Краків закупляє разом з новими. Отакі купляють https://transphoto.org/vehicle/91133/ і модернізують на такі https://transphoto.org/vehicle/160599/ 1974 року Німці в Дюсельдорфі не стидаються їздити на трамваї 1974 року.
ну может подготовят, когда-нибудь кстати знаете что проезд в конотопском трамвае бесплатный? знаете почему потому что продажа талончиков не покрывала зарплату продавца, возить бесплатно дешевле для бюджета города, ну просто для понимания общей картины, не пиара
Це відколи? Я свого часу поїздив, там по-своєму уікаво, старі трамваї оригінальні, таких ніде в Україні більше немає
я не в курсе деталей, сейчас проезд бесплатный и без кондукторов и без всяких бесконтактных терминалов подавно НО лично водитель трамвая, периодически выходит из кабины и предлагает приобрести купить "благотворительный"! талончик за 1 грн смысл всего этого понять сложно, зато пиар
nekefer написав:сейчас проезд бесплатный и без кондукторов и без всяких бесконтактных терминалов подавно НО лично водитель трамвая, периодически выходит из кабины и предлагает приобрести купить "благотворительный"! талончик за 1 грн смысл всего этого понять сложно, зато пиар
Безкоштовний проїзд це пр-компанія яка натякає конотопчанам кидати свої автівки і користуватись ГТ.
BIGor написав:Ті що з Дюсельдорфа - останні в 2022 році купили. А якщо ви бачили як будують тей трамвай - то там все міняють, і комунікації, і естакади-тунелі роблять (як на Опольській), і хідники і велодоріжки. Це не просто кинути рельси на асфальт... А так звичайно Кракову дуже не вистачає деавтомобілізації, ех, до Європи ще років 30...
Які в Кракові розвязочки прикольні побудовані, коли з Бонарки в сторону Нової Хути їхати. Таких у Львові бракує. Садовий мудак.
Вас, хлопці, важко зрозуміти: "Велике будівництво" - це перемога чи зрада?
Велике крадівництво взагалі жодним чином не зачепило мою провінцію. Можливо десь далеко між якимось селами і робили розв'язки чи естакади, але я того не знаю.
nekefer написав:сейчас проезд бесплатный и без кондукторов и без всяких бесконтактных терминалов подавно НО лично водитель трамвая, периодически выходит из кабины и предлагает приобрести купить "благотворительный"! талончик за 1 грн смысл всего этого понять сложно, зато пиар
Безкоштовний проїзд це пр-компанія яка натякає конотопчанам кидати свої автівки і користуватись ГТ.
В Конотопі можна ГТ замінити походом пішки, місто маленьке. Крім того, трамвай там це 1% ГТ, в основному маршрутки, причому досі є "мікроавтобуси"
,а по Харькову было где-то 10000 грн. Грубо 1300 долл. против 400. В 3 раза выше. По итогу сумма налогов в Польше намного выше. Отсюда и возможности закупки оружия.
навіть в Харкові до війни 10 т грн - це була без досвіду зп. люди з досвідом - від 15 т грн.
По какой специальности? В Харькове даже перед войной, наверное, самой массовой профессией была продавец. И не в бутиках. Можете посмотреть https://index.minfin.com.ua/ua/labour/salary/average/. Только не забывайте, что здесь указана "грязная" (доналоговая) зарплата.
Востаннє редагувалось ЛАД в П'ят 26 тра, 2023 13:55, всього редагувалось 1 раз.
ЛАД написав: ,а по Харькову было где-то 10000 грн. Грубо 1300 долл. против 400. В 3 раза выше. По итогу сумма налогов в Польше намного выше. Отсюда и возможности закупки оружия.
навіть в Харкові до війни 10 т грн - це була без досвіду зп. люди з досвідом - від 15 т грн.
По какой специальности? В Харькове даже перед войной, наверное, самой массовой профессией была продавец. И не в бутиках. Можете посмотреть https://index.minfin.com.ua/ua/labour/salary/average/. Только не забывайте, что здесь указана "грязная" (доналоговая) зарплата.
а ви не забувайте, що велика частина зп неофіціна, особливо у продавців.
Shaman написав:........ навіть в Харкові до війни 10 т грн - це була без досвіду зп. люди з досвідом - від 15 т грн.
По какой специальности? В Харькове даже перед войной, наверное, самой массовой профессией была продавец. И не в бутиках. Можете посмотреть https://index.minfin.com.ua/ua/labour/salary/average/. Только не забывайте, что здесь указана "грязная" (доналоговая) зарплата.
а ви не забувайте, що велика частина зп неофіціна, особливо у продавців.
По-моему, у Вас устаревшие представления о торговле. Какая "неофіціна частина" у продавца в АТБ или любом др. супермаркете, да и в др. магазинах?
ЛАД написав:По-моему, у Вас устаревшие представления о торговле. Какая "неофіціна частина" у продавца в АТБ или любом др. супермаркете, да и в др. магазинах?
А Барабан?
На территории Барабашово единовременно работает в среднем около 12 тысяч торговых объектов. Предпринимателей чуть меньше, потому что у некоторых из них — по несколько торговых точек. Каждый предприниматель — в среднем, плюс три-четыре рабочих места — пару реализаторов, грузчик, и еще, возможно, водитель. В целом, Барабашово дает Харькову около 60 тысяч рабочих мест".