|
Валютний ринок в контексті ДС |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Валютний ринок України. Курс валют: Євро, Долар, рубль. Обмін валют, прогноз курсу долара, євро, рубля, аналітика.
Додано: Пон 24 січ, 2022 09:51
edvardd написав: upravdom написав: Denik написав:Мені особисто як власнику електромобіля - буде краще, бо менше стоятиму в заторах, бо в любителів великів джипів точно буде менше можливостей покататися по місту, а більше буде часу задуматися над купівлею якоїсь Тесли.
Полный переход на электро - это утопия. Очень хороший маркетинговый ход для производителей. Не более. И чем больше будет электриков, тем дороже будет э/энергия и по отношению к нефти тоже. 1. Жители человейников не могут заряжать своих брошенных вдоль улиц коней. 2. Для дальних путешествий - пока не видно даже чисто теоретических решений по практичному увеличению емкости батарей. 3. Когда все пересядут - где энергию брать будем? На пальцах: бензин и дизель=12квт/л, т.е. усредняя расход 10/100 это 120кВт на 100км. Электрик - примерно 20кВт на 100км, т.е. грубо в 5 раз энергоэффективней. Бензина спалили в 2020 – 1,8 млн тонн, дизеля - 6, но это комм. транспорт, возьмем цифру в 1млн т. Итого (1.8+1)*10x9 тонн=2.8*1.3*10x9 литров/5=728МВт (в тонне в среднем 1300л) Украина выработала в 2021 ~150МВТ. Где будем столько энергии брать, как доставлять, как распределять? Палить газ для выработки как фрицы собираются? Вот их и попердолило на этой теме. И это я не считал LPG/LNG. Одесса в воскресенье отличилась 28.1-28.19
я по секрету скажу, что уже разработан и сертифицирован "реактор" позволяющий питать машину, и не только в течении 10 лет... Запорожье 28,20/28,28
"Власти скрывают"
-
juristkostya
-
-
- Повідомлень: 5497
- З нами з: 08.12.13
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1104 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 24 січ, 2022 09:51
cohan написав:отъезд семей дипломатов снизит предложение доллара?
Возможно увеличит. Билет в США бизнесс-классом таки дорого. Цитрин написав:стоимость спрятана в производстве
А где спрятана стоимость автомобиля с ДВС ? В другом месте?
Востаннє редагувалось Hotab в Пон 24 січ, 2022 09:54, всього редагувалось 1 раз.
-
Hotab
-
-
- Повідомлень: 12071
- З нами з: 15.02.09
- Подякував: 359 раз.
- Подякували: 2215 раз.
-
- Профіль
-
1
2
1
Додано: Пон 24 січ, 2022 09:52
edvardd написав:я по секрету скажу, что уже разработан и сертифицирован "реактор" позволяющий питать
дай угадаю, вами разработан? Идём сегодня к 28?
-
vitaliiangel
-
-
- Повідомлень: 23136
- З нами з: 06.04.16
- Подякував: 2396 раз.
- Подякували: 3342 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Пон 24 січ, 2022 09:55
vitaliian написав: edvardd написав:я по секрету скажу, что уже разработан и сертифицирован "реактор" позволяющий питать
дай угадаю, вами разработан?
И женой сертифицирован
-
juristkostya
-
-
- Повідомлень: 5497
- З нами з: 08.12.13
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1104 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 24 січ, 2022 09:57
Hotab написав: Цитрин написав:стоимость спрятана в производстве
А где спрятана стоимость автомобиля с ДВС ? В другом месте?
Видимо, речь о том, что выбросы и стоимость эксплуатации ДВС равномерно размазаны по всему сроку службы.
-
juristkostya
-
-
- Повідомлень: 5497
- З нами з: 08.12.13
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1104 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 24 січ, 2022 10:15
28.09-28.12/28.22-28.25
-
odessit2007
-
-
- Повідомлень: 11536
- З нами з: 19.05.11
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 4547 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Пон 24 січ, 2022 10:19
juristkostya написав: Hotab написав: Цитрин написав: стоимость спрятана в производстве
А где спрятана стоимость автомобиля с ДВС ? В другом месте?
Видимо, речь о том, что выбросы и стоимость эксплуатации ДВС равномерно размазаны по всему сроку службы.
Ми розглядаємо фінансовий аспект і фінансові наслідки Так от При виробництві авто що з ДВС що з Електро двигуном - фінанси і викиди однакові.. А от в експлуатації є свої проблеми При використанні 8 млн тонн бензину/дизелю/газу у вигляді палива - власники авто сплачують 8 млрд доларів за паливо - держава отримує приблизно по 250 доларів акцизу на тонні= 2 млрд доларів.... При використанні 15 млрд Квт*годин (на яких можна проїхати і перевезти стільки ж скільки на 8 млн тонн бензину/дизелю/газу) - власники авто сплатять (навіть по комерційному тарифу зеленої енергетики 20 центів/Квт*година) 3 млрд доларів - акциз відсутній І ввести його не має можливості, бо тоді в кожному будинку поставлять свою фотопанель.... 1 м2фотопанелі=300Квт*годин генерації в рік=1500 км пробігу. І звідки держбюджет отримає втрачені 2 млрд доларів?
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 27414
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 278 раз.
- Подякували: 2942 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Пон 24 січ, 2022 10:26
budivelnik написав:Ми розглядаємо фінансовий аспект і фінансові наслідки Так от При виробництві авто що з ДВС що з Електро двигуном - фінанси і викиди однакові.. А от в експлуатації є свої проблеми При використанні 8 млн тонн бензину/дизелю/газу у вигляді палива - власники авто сплачують 8 млрд доларів за паливо - держава отримує приблизно по 250 доларів акцизу на тонні= 2 млрд доларів.... При використанні 15 млрд Квт*годин (на яких можна проїхати і перевезти стільки ж скільки на 8 млн тонн бензину/дизелю/газу) - власники авто сплатять (навіть по комерційному тарифу зеленої енергетики 20 центів/Квт*година) 3 млрд доларів - акциз відсутній І ввести його не має можливості, бо тоді в кожному будинку поставлять свою фотопанель.... 1 м2фотопанелі=300Квт*годин генерації в рік=1500 км пробігу. І звідки держбюджет отримає втрачені 2 млрд доларів?
Если б затраты в производстве были равны - правительства бы не вводили немалые дотации. На сегодня электрички, очевидно, дороже Что касается недополученных налогов, то просто от акциза в цене топлива надо будет перейти к транспортному налогу. Он есть во многих странах да и у нас был ещё совсем недавно.
-
juristkostya
-
-
- Повідомлень: 5497
- З нами з: 08.12.13
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1104 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 24 січ, 2022 10:51
vitaliian написав:Идём сегодня к 28?
форекс посматривает вверх 28.3087, в общей картине обменки добавили + 3-5 коп. Может пойдем, а может и нет.
-
Patrick
-
-
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 18.09.13
- Подякував: 4156 раз.
- Подякували: 1711 раз.
-
- Профіль
-
1
1
Додано: Пон 24 січ, 2022 10:58
juristkostya написав:Если б затраты в производстве были равны - правительства бы не вводили немалые дотации. На сегодня электрички, очевидно, дороже Что касается недополученных налогов, то просто от акциза в цене топлива надо будет перейти к транспортному налогу. Он есть во многих странах да и у нас был ещё совсем недавно.
Будете сміятись - але затрати рівні.... Це показує приклад Китаю,який масово продає електромобілі і дає при їх купівлі всього 2800 доларів субсидії Але субсидії не для того щоб виробники вийшли в нуль...а для того щоб швидкість розгортання нового виробництва була більшою.. Ще один простий приклад Зелену енергетику ще вчора субсидували ( ціна 1 квт*години стандартної була 10 центів..а зеленій гарантували 18 євроцентів.... А скільки вже коштує квт*година? - станом на сьогодні - 5,20 грн/квт = 0,17євроцента..і далі буде дорожчати... Просто розкладіть ціну авто на складові виготовлення+експлуатація Так от ,коли Ви купуєте електомобіль...ви просто купуєте абонент на право придбання 1 літра палива за 5-10 центів( при ціні 1 літра бензину -1 долар)на протязі найближчих 10 років.
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 27414
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 278 раз.
- Подякували: 2942 раз.
-
- Профіль
-
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34124 |
36863985 |
Вів 23 кві, 2024 07:04 чик
|
|
1955 |
13223148 |
|
|
7978 |
23171277 |
Суб 23 гру, 2023 00:55 Hotab
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|